بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ


منبع: ناز وب

212

1399/1/8

23:27


بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه داغ با رضا قوچان نژاد

مهرداد صدیقیان متولد 30 بهمن سال 1367 در تهران است.مهرداد دیپلم ریاضی دارد و در حال حاضر دانشجو می باشد، سبک جالبی در لباس پوشیدن و توجه به مدلینگ خود دارد، بدون تحصیلات اکادمیک و کلاس بازیگری وارد این عرصه شده است.با بیوگرافی مهرداد صدیقیان در ناز وب آشنا شوید.

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

زندگینامه مهرداد صدیقیان
مهرداد صدیقیان در یک خانواده 4 نفره است او تنها یک برادر دارد،از کودکی کار تئاتر را به صورت غیر حرفه ای در مدرسه انجام می داده. اولین موفقیتش این بود که سرپرست یک گروه تئاتر در مدرسه شده و در مسابقات بین مدارس مقام اول را کسب کرده است.

مهرداد صدیقیان مطالعه زیادی درباره سینما دارد و به تنهایی و بدون هیچ پشتوانه ای وارد سینما شده است. ساعتها برای تست دادن پشت در دفاتر سینمایی معطل می مانده و در کل آدم سمجی است ! از فیلم های محبوب او سینما پارادیزو می باشد.او اهل مصاحبه نیست.

مهرداد نیز مثل اغلب همکارانش از کودکی علاقمند به بازیگری بود.در فیلم عصر جمعه که فراخوان بازیگری داده بودند در سال 1384 تست داد و قبول شد. رفته رفته در چند کار سینمایی حضور پیدا میکند اما حضورش در تلویزیون اولین بار با سریال او یک فرشته بود در سال 1390 چهره وی را شناخته تر کرد، اما شهرت بیشتر وی بخاطر بازی در سریال مدینه در سال 1393 است.وی که جوانی مستعد و باهوش در امر بازیگری است گوی سبقت را از هم سالان خود ربود و در تست فیلم عصر جمعه برگزیده شد و با یک بازی خوب شروع به فعالیت کرد.

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

بعد چند بار دادن تست بازیگری ، در سال 84 برای فیلم عصر جمعه مونا زندی تست می دهد و قبول می شود، ورودش به سینما آسان بوده و این را به حساب شانس خوبش می گذارد,اما بخت با او یار بود و بار دیگر توانست در میان ٣٠٠ نفر خودی نشان دهد و برای بازی در فیلم اتوبوس شب کیومرث پوراحمد انتخاب شد.

اتوبوس شب که سکوی پرتابی برای وی محسوب می شد جایزه ی بازیگر نقش اول مرد جشن خانه ی سینما را در سال ١٣٨5 برای او به ارمغان آورد و او توانست استعداد و نبوغ خود را به همگان ثابت کند و نظر خیلی از بزرگان سینما را به خود جلب کند.

بازی روان و قابل قبول او مقابل گلشیفته فراهانی در فیلم دیوار بار دیگر مورد توجه و استقبال قرار گرفت. آینده درخشانی که در انتظار اوست وی را به مارلون براندو ایران مبدل خواهد کرد .

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

علایق مهرداد صدیقیان
غذای مورد علاقه اش پیتزاست.پس از بازیگری دوست دارد مترجم باشد، ولی هیچ سر رشته ای از این حرفه ندارد.به هیجان، بازی و خطر خیلی علاقه دارد و می گوید در هر شهر یا کشوری که وارد می شود ابتدا به سراغ شهربازی آن می رود.در بین بازیگران به خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو علاقه دارد.

دوست دارد در فیلم های اصغر فرهادی حضور پیدا کند.به فوتبال خیلی علاقه ندارد، ولی طرفدار تیم پرسپولیس است.به لباس و اندام خود خیلی توجه می کند و معتقد است صورت و اندام یک بازیگر ابزار او هستند و باید همیشه خوب و آماده باشند.

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

مهرداد صدیقیان درفیلم حیران
حیران مورد یک دختر شمالی به نام ماهی( باران کوثری ) است که عاشق یک پسر افغانی به نام حیران(مهرداد صدیقیان) می شود و این مسئله بستری می شود برای اینکه مشکلات و مصائب ازدواج یک دختر ایرانی با یک پسر افغانی بررسی شود.

مهرداد صدیقیان در سریال مدینه
او در فعالیت تلویزیونی اخیر خود در سریال مناسبتی ماه رمضان به نام مدینه ایفای نقش کرده است. او نقش بهمن را بازی می کند که پسری لجباز و کله شق است. بهمن خودش و خانواده اش را آواره و بی خانمان می کند و با کارهای اشتباهش کارخانه را از دست می دهد. صدیقیان این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

مهرداد صدیقیان درفیلم موج سوم
فیلم موج سوم به کارگردانی آرش سجادی حسینی و نویسندگی امیرعباس پیام ساخته سال 1387 است. این فیلم نسل اول انقلاب و نسل سوم انقلاب ایران را مورد قیاس قرار داده و دغدغه های هر یک از نسل ها را مورد بررسی قرار می دهد و… فیلم موج سوم در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1387) حضور داشته است.

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

مهرداد صدیقیان در سریال دیوار
ماجرای زندگی متهمی است به نام جمیل که مهدی سلطانی آن را بازی می کند. جمیل که پس از 15 سال از زندان آزاد شده می خواهد تقاص زندگی متلاشی شده اش را از ماموری که او را به زندان انداخته است، بگیرد. در این سریال مهرداد صدیقیان نقش امیر حسین پسر مامور نیروی انتظامی را بازی میکند.

مهرداد صدیقیان درفیلم خرم شهر
فیلم خرم شهر به قلم مسعود بخشی ، یک ملودرام خانوادگی جذاب و متعهدانه است که در بستر بزرگترین حماسه ایرانیان در تاریخ معاصر ، (فتح خرمشهر) ، رقم می خورد.

مهرداد صدیقیان درفیلم قاعده تصادف
قاعده تصادف جزو معدود فیلم هایی بود که در جشنواره سی و یکم فیلم فجر مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در قصه آن چند جوان برای رفتن به یک جشنواره تئاتر در خارج از کشور با مشکلاتی مواجه می شوند که همین مواجهه آن ها با مشکلات، قضاوت مخاطبان را در پی دارد.

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

 

ازدواج مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان با حضور در برنامه دورهمی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ ، اشاره به عاشق بودنش کرد اما اینکه چه زمانی مشخص خواهد شد همسر مهرداد صدیقیان کیست مشخص نیست.

حواشی مهرداد صدیقیان
مهرداد صدیقیان در انتخابات سال 96 از حسن روحانی حمایت کرد و او در پستی برای وی نوشت : من به آقاى روحانى رأى میدهم، تنها رقیب آقاى روحانى کسانى هستند که رأى نمیدهند.نامزدی های مهرداد صدیقیان از حواشی هایی بود که این روزها او را درگیر گرده است.

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

آثار مهرداد صدیقیان
سینما
لامینور (۱۳۹۸)
ایده اصلی (۱۳۹۷)
طلا (۱۳۹۷)
سونامی (فیلم) (۱۳۹۷)
سمفونی نهم (۱۳۹۷)
عطر داغ (۱۳۹۶)
پدیده (۱۳۹۵)
ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)
زرد (۱۳۹۵)
لابی (۱۳۹۵)
شماره ۱۷ سهیلا (۱۳۹۵)
اروند (۱۳۹۴)
خماری (۱۳۹۴)
مادر قلب اتمی (۱۳۹۳)
اورهال (۱۳۹۳)
ناخواسته (۱۳۹۲)
به تهران خوش آمدید (۱۳۹۲)
قاعده تصادف (۱۳۹۱)
یک خانواده محترم (۱۳۹۰)
تله فیلم برنده (۱۳۹۰)
پنهان (۱۳۸۹)
سپید و سیاه (۱۳۸۹)
کمتر از چند دقیقه (فیلم نیمه بلند) (۱۳۸۹)
زمهریر (۱۳۸۸)
کنعان (۱۳۸۷)
حیران (۱۳۸۷)
سفر مرگ (۱۳۸۷)
موج سوم (۱۳۸۷)
دیوار (۱۳۸۶)
اتوبوس شب (۱۳۸۵)
عصر جمعه (۱۳۸۴)
تلویزیون
مدینه (1393) (شبکه یک)
دیوار (1391) (شبکه یک)
حیرانی (1391) (شبکه یک)
سقوط یک فرشته (1390) (شبکه یک)
نمایش خانگی
شاهگوش (1392)
رقص روی شیشه (۱۳۹۷)
گنج پنهان

بیوگرافی جدید مهرداد صدیقیان و همسرش و حاشیه های داغ

جوایز و افتخارات مهرداد صدیقیان
کاندیدسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (اتوبوس شب) دوره 25 جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال 1385
١٣٩٥ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش اول مرد ماجرای نیمروز نامزدشده
برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (اتوبوس شب) دوره ١٠ جشن خانه سینما (مسابقه سینمای ایران) – سال 1385
برنده جایزه بهترین بازیگر نوجوان از جشنواره کودک و نوجوان همدان
بهترین بازیگر از نگاه مردمی، برای فیلم اتوبوس شب در جشنواره دالیان چین
در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توانست با چهار فیلم لقب پرکارترین بازیگر را از آن خود کند.
در یازدهمین دوره جشن بزرگ خانه سینما در سال ۱۳۸۶ برای فیلم اتوبوس شب نامزد و موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۵ برای فیلم ماجرای نیمروز نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.
اینستاگرام مهرداد صدیقیان
مهرداد صدیقیان فعال در شبکه اجتماعی به ویژه اینستاگرام استmehrdad_sedighian نشانی اینستاگرام مهرداد صدیقیان است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو