برزو ارجمند که در سال روز تولدش با منصور ضابطیان در «فرش بنفشه» رادیو ایران گفتگو می کرد، اظهار کرد: این روزها در خانه هستم و فیلم و سریال می بینم. کتاب مارکو پولو را می خوانم. کادوی تولدم بوده، خواهرم برایم خریده است. بازی هایی که بلد بوده ام ته کشیده است و مجبوریم بازی های تکراری کنیم.

وی در ادامه درپاسخ به اینکه اجازه می دهد پسرش جانیار بازیگر شود، گفت: اجازه می دهم. چرا که نه. اما امیدوارم که نشود! 

این بازیگر سینما و تلویزیون ضمن اشاره به نصیحتی از پدرش زنده یاد انوشیروان ارجمند، افزود: نصیحت های پدرم خیلی زیاد است. اما چیزی که به آن خیلی تاکید داشت سواد بود و اینکه هر حرفی را می خواهی بزنی تا ۱۰ شماره بشمار بعد بگو. نصحیت دیگر اینکه درباره هر چیزی که می خواهی بگویی فکر کن و بعد حرف بزن. این خیلی خوب است. خیلی لذت بخش است. فکر کردن خیلی چیز باحالی است. اینکه فکر کنی و جواب بدهی خیلی لذت بخش است. بعد به جایی می رسی که می گویی بلد نیستم. فکر می کنی و می بینی بلد نیستی.

ارجمند درباره کارهای تازه اش یادآور شد: چند کار آماده دارم از جمله سریال علی ملاقلی پور به نام «کتونی زرنگی» و همچنین فیلم آقای اطیابی را آماده اکران دارم. کلا سه فیلم آماده اکران دارم و راستش را بخواهید در اواخر بهمن ماه هم به من پیشنهاد کاری شد که با این اوضاعی که اوایل اسفند شد تصمیم گرفتم نروم و در خانه بمانم. یعنی چاره ای نبود.

وی در پایان تاکید کرد: به همه کسانی که این روزها قهرمانانه و مهربانانه کمک کردند خسته نباشید می گویم. همینجا دستشان را می بوسم. فقط کادر درمان نیستند. خیلی آدم ها هستند که دست به دست هم دادند تا این بحران رفع شود. دم همه شان گرم. دم مردمی که سفر نرفتند هم گرم. من در صفحه مجازی ام خیلی پیغام داشتم که ما نرفتیم چرا بقیه رفتند. من هم جوابی نداشتم که بگویم.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور  با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.