دانلود بازی Bleeding Edge v1.29.4121.0 برای کامپیوتر

دانلود بازی Bleeding Edge v1.29.4121.0 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

129

1399/1/9

00:41


Bleeding Edge یک بازی چندنفره ۴v4 بوده که در آن پلیر می‌تواند مبارز خود را انتخاب کرده و وارد محیط درگیری بازی شود. هر کدام از مبارزان قادر هستند به مودهای مختلفی که همگی از طریق گیم‌پلی کسب می‌شوند مجهز شده تا در توانایی‌ها و پلی‌استایل آن‌ها تغییر ایجاد شود. به‌علاوه چنان‌چه می‌خواهید تا در بازی خلافیت به خرج دهید می‌توانید دشمنان را طعمه خطرات محیطی هم‌چون قطار و فنس‌های الکتریکی کنید. این بازی صرفا فقط یک بازی اکشن تیر اندازی نیست، بلکه مانند عناوین دیگر در سبک MOBA نظیر DOTA و Overwatch، یک بازی قهرمان محور (Hero) است که هر قهرمان المان‌ها و گیم‌ پلی مخصوص به خود را دارد. اما همچنان مانند سایر عناوین استودیو نینجا تئوری، می‌توانید از حملات دشمنان جاخالی بدهید و بر‌روی آن‌ها قفل شوید. حتی شخصیت‌های دور زن بازی نیز سیستم Lock-on را دارند و این مساله باعث شده است که بتوانید راحت‌‌تر از یک سیستم هدف گیری ساده به دشمنان خود برسید.

انتخاب درست یک شخصیت مناسب در هر مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. هر یک از این شخصیت‌ها در سه دسته‌ی کلی Heavy، Assassin و Support تقسیم می‌شوند. البته با هدف افزایش تنوع در بخش مبارزات، شخصیت‌های حاضر در این بازی به دو دسته‌ی کلی Range و Melee نیز تقسیم می‌شوند. البته انتخاب یک شخصیت مشابه، به معنی یک تجربه‌ی یکسان برای همه نخواهد بود. هر یک از شخصیت‌ها در بازی Bleeding Edge به سه ماد مختلف دسترسی خواهند داشت. در زمان انتشار بازی، ۳ ماد پیش‌فرض برای هر شخصیت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که با گذشت زمان، شما می‌توانید مادهای بیشتری را آزاد کنید. این مادها شخصیت شما را قوی‌تر نمی‌کند و تنها گزینه‌های بیشتری در مقابل شما قرار می‌دهد.

Bleeding Edge v1.29.4121.0 PC-osb79

دانلود-بازی-Bleeding-Edge

«در حال حاضر» هیچ خرید درون‌برنامه‌ای در این عنوان وجود ندارد و تیم سازنده هرگز چیزی که برروی بازی تاثیر مستقیم داشته باشد را به فروش نمی‌رساند. در حال حاضر، اگر شما بازی Bleeding Edge را پیش‌خرید کنید یک Punk Pack دریافت خواهید کرد که شامل چندین آیتم تزئینی می‌شود. با این حال، تمامی آیتم‌های دیگر موجود در بازی تنها با صرف وقت و تجربه‌ی بازی قابل دریافت خواهند بود. حال باید منتظر ماند و دید آیا تصمیم تیم سازنده در زمینه‌ی خریدهای درون‌برنامه‌ای در آینده تغییر خواهد کرد یا خیر.

منبع توضیحات: بازی‌سنتر و گیم‌فا

info

Grab your team and tear it up in Bleeding Edge, an electrifying online brawler where every fighter comes mechanically enhanced for mayhem!

Choose your fighter from a diverse cast of colourful characters from the edges of society: burn rubber as bold and beautiful Buttercup with her detachable saw blade arms, wreak havoc as Black-Metal rocker Niđhöggr with his electrifying guitar solos or slash up the streets as Daemon, New York’s most wanted assassin.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10, v1909 only (Only this version is verified for bypass to work with)

Processor: Intel i5 4430 / AMD FX 8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 760 / AMD Radeon 7950

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 15 GB available space

Additional Notes: Screen resolution: 1280 x 720. All of these min specs are for the Bleeding Edge technical alpha only and subject to change

راهنمای نصب

کاربران عزیز، این بازی تماما آنلاین می باشد. کرکی که در حال حاضر برای بازی در دسترس است، تنها قابلیت استفاده در ویندوز 10 ورژن v1909 نسخه Enterprise x64 را دارد. بر روی سایر ورژن ها و نسخه های ویندوز 10، این روش تست نشده است. به دلیل آنلاین بودن این کرک، هرلحظه امکان قطع شدن آن وجود دارد اما باتوجه به بایپس های قبلی که توسط osb79 منتشر شده اند، احتمال این امر بسیار پایین است. برای نصب و اجرای بازی، بایستی مراحل زیر را طی کنید:

—————-

1) ابتدا از ورژن ویندوز خود کاملا مطمئن شوید. سپس Developer Mode را از بخش Settings -> Windows Update -> For Developers را فعال کنید.

2) از غیرفعال بودن کامل ویندوز دیفندر و آنتی ویروس خود مطمئن شوید تا کرک بازی را حذف نکنند. محتوای دانلودشده خود را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) فایل اجرایی UWP_BleedingEdge install.bat که در پوشه Bleeding Edge قرار دارد را اجرا کنید. سپس فایل “UWP_BleedingEdge-PunkPack install.bat” را اجرا کنید.

4) حال باید EasyAntiCheat را نصب کنید. فایل نصبی آن در پوشه Bleeding Edge / BleedingEdge / installers می باشد.

5) بازی را از استارت منو ویندوز خود اجرا کنید (حتما از استارت منو، نه هیچ فایل اجرایی دیگر!). از شما درخواست لاگین به اکانت اکس باکس می شود. اکانتی جعلی برای خود بسازید و لاگین کنید.

—————-

نکته اول) چنانچه با خطای “Microsoft.DirectXRuntime” در محیط پاورشل مواجه می شوید، این فایل را دانلود کنید، اکسترکت کرده و بر روی install.bat کلیک کنید تا مشکل برطرف شود.

نکته دوم) حتما باید نرم افزار Xbox را نصب داشته باشید. عباراتی هم چون Xbox beta یا xbox console companion app را در ویندوز استور سرچ کنید و مطمئن شوید که این مورد را نصب دارید. نداشتن این پیش نیاز، باعث می شود بازی به هیچ وجه اجرا نشود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Bleeding Edge v1.29.4121.0 UWP-osb79:

هشدار بسیار مهم! حتما پیش از دانلود، بخش راهنمای نصب را بادقت مطالعه کنید.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو