دانلود بازی UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe:Late[cl-r] برای کامپیوتر

دانلود بازی UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe:Late[cl-r] برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

114

1399/1/9

01:12


بازی UNDER NIGHT IN-BIRTH اثری اکشن و با گرافیک فایتر دوبعدی می باشد که از حال و هوای انیمه برخوردار است. استودیو French-Bread این بازی را توسعه داده و Arc System Works وظیفه ی انتشار آن را بدست گرفته است. در این بازی شما می توانید هریک از ۲۰شخصیت متعدد موجود را انتخاب کنید و در خطرهای متعدد Hollow Night به مبارزه بپردازید. کنترل های بازی بر سبک مبارزات دوبعدی می باشد و با استفاده از کمبوهای ویرانگر و شیوه های مبارزه ای منحصر به فرد هر یک از کاراکترها می توانید ساعت ها به مبارزه مشغول شوید. این بازی از بسته های الحاقی بسیار زیادی پشتیبانی می کند (در حال حاضر تعداد ۲۰بسته الحاقی) که همه ی آن ها به صورت کامل توسط گروه CODEX خریداری، کرک و منتشر شده است.

از زمان های بسیار قدیم گروهی به نام Night Blade وظیفه ی نگهبانی از شهری به نام Hollow Night را بدست داشته اند. شهری خیالی که شاهزاده خانم Night Blade به نام Linne در آن استراحت داشته، ناگهان با شخصیتی به نام Hyde آشنا می شود. پسری جوان که در پی بدست آوردن شمشیر افسانه ای تقدیر است و اتفاقا Linne هم دنبال همچین کسی تا به حال بوده است. هیولاهای مخربی تحت عنوان Voids پا به شهر Hollow Night می گذارند و از قدرتی که در این شهر وجود دارد تغذیه می کنند. هم چنین گروهی دیگر نیز با نام In-births نیز از این قدرت برای منافع خود استفاده می کنند. وقتی که Linne به بررسی دلیل این آشفتگی در شهر می پردازد، متوجه می شود که برنامه ای شیطانی بسیار مهم تحت عنوان Paradox در حال اجراست. رئیس این برنامه کسی به نام Hilda است که سردسته ی گروه شرور Amnesia می باشد. شما باید جلوی گروه Paradox را پیش از آن که همه چیز خراب شود را بگیرید.

UNDER NIGHT INBIRTH ExeLate clr PC-CODEX + DLC Pack

آپدیت جدید Exe:Late[cl-r] اضافه شد

دانلود-بازی-UNDER-NIGHT-IN-BIRTH-ExeLate-cl-r

info

Since time immemorial, the organization “Night Blade” has acted as guardians in what is known as the “Hollow Night”. While resting from her eternal labors in a nondescript town that the Princess of the Night Blade, Linne, meets a young boy named Hyde, who is in possession of the fabled sword of destiny that she has been searching far and wide for.

In the Hollow Night, monsters called Voids feed upon the power that manifests there, while those known as In-births use that same power for their own ends. While investigating the reason behind the sudden increase in the numbers of both Voids and In-births in the Hollow Night, Linne hears of an evil plot being hatched by someone calling themselves “Paradox”. This person turns out to be none other than Hilda, the leader of a shadowy organization known as “Amnesia”.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10

Processor: Intel Core i5, 2.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 / Radeon HD 7770

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: Display Resolution 1280×720 and above recommended.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بسته الحاقی Additional Character Londrekia DLC-CODEX

——————-

توضیحات: نسخه CODEX دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 26م مارس 2020 می باشد.

——————-

دانلود بازی UNDER NIGHT INBIRTH ExeLate clr-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو