تعبیر خواب گربه ، گربه سفید ،سیاه ،طوسی در خانه

منبع: نیک شو

118

1399/1/9

02:01


تعبیر خواب گربه ، گربه سفید ،سیاه ،طوسی در خانه

تعبیر خواب گربه ، گربه سفید ،سیاه ،طوسی در خانه

آیا برایتان پیش آمده که خواب گربه ببینید؟ خواب دیدن لزوما تعبیر خاصی ندارد و در برخی موارد به علت عوض شدن حالات روحی افسرده و یا شاد بودن اتفاق افتاده باشد که هر شخصی ممکن است در طول زندگی خود با آن روبرو شود. از نظر معبرین غربی گربه نماد ترس، بدبینی و خیانت می باشد. در ادامه مقاله به دیدگاه های بیشتری نسبت به دیدن گربه سیاه در خواب از نظر معبران غربی می پردازیم.

 

نماد های مربوط به گربه

از دیدگاه مردم گربه نماد دلتنگی، سینه سوزی و یا دمدمی مزاج بودن است. مصری ها معتقدند که باید از گربه سیاه بترسیم و بر اساس یکسری خرافات زمانی که گربه سیاهی در مسیرتان قرار گرفت باید از آن ترسید.

 

دیدن گربه در خواب هم می تواند تعبیر مثبت داشته باشد و هم منفی. گربه را حیوانی مرموز، موزی و باهوش می دانند و انگار هیچ نوع حس تعلقی به کسانی که برایش کافی هستند ندارد. او را نمی توان حیوانی خودخواه دانست زیرا او می تواند عشق زیادی را از خودش بروز دهد ولی این عشق را فقط به افرادی نشان می دهد که او را می خواهند و هر زمان که خودش بخواهد این کار را انجام می دهد.

 

تعبیر گربه سیاه در خانه

دیدن گربه سیاه در خواب تعبیرهای مختلفی را به همراه دارد. در کتاب معبران غربی که بسیار قدیمی می باشد آمده که گربه سیاه به معنای یک تهدید است که در آینده به واقعیت تبدیل می شود. در میان مردم نیز معتقدند دیدن گربه سیاه را در خواب ، مرگ و مصیبت تعبیر می کنند. با این حال معبران غربی تعبیری دقیق و متفاوت تر ارائه دادند.

 

تعبیر بچه گربه های سیاه و یا گربه مرده و زخمی

دیدن بچه گربه سیاه به این معنی است که ارتباطی مادرانه بین شما و اعضای کوچک تر در خانه دارید و یا ایجاد می شود. همچنین دیدن گربه مرده و یا زخمی در خواب به معنی تنهایی عاطفی است. شاید شما از شکست عاطفی ناراحت هستید و یا کسی که دوستش دارید از شما دوری می کند.

 

تعبیر دور شدن گربه سیاه از شما

اگر در خواب مشاهده کردید که وقتی گربه به شما نزدیک می شود مسیرش را تغییر می دهد و یا از شما دوری می کند به این معنی است که خطری شما را تهدید می کند پس چنانچه در شرف انجام کاری هستید آن را به تاخیر بیندازید.

 

تعبیر دیدن گربه سیاه پشت در خانه

دیدن گربه پشت در خانه در شب را می توان نماد ناخوشایند و شوم دانست. گربه سیاه در خواب نشان دهنده استقلال در برابر افرادیست که شما را سرکوب می کنند.

 

تعبیر خواب کشتن گربه

این تعبیر به معنی این است که شما از تمایلات جنسی زنانه و داشتن جنبه زنانه درونی خود بیزارید و از آن می ترسید و احساس خطر دارید.

 

تعبیر آسیب رساندن گربه به شما

به تعبیر معبران غربی اگر در خواب دیدید که گربه ای به شما صدمه ای وارد کرده نشان می دهد که فردی به شما خیانت کرده است. ممکن است این خیانت از طرف دوستانتان و افراد خانواده باشد و باعث غافلگیری شما شود. پس شما باید انتظار یک فریبکاری و خیانت را داشته باشید.

 

تعابیر گوناگون دیگر درباره گربه سیاه در خواب

1- استقلال و قدرت

گربه حیوانی خودکفا می باشد و به دنبال استقلال و آزادیست و دوست دارد روی پای خودش بایستد و خودمختار است.

 

2- هوسرانی و اغواگری

گربه حیوان حساسی است و نوازش شدن را دوست دارد. او تماس فیزیکی را می پسندد و بیشتر علاقه دارد در آغوش صاحب خود قرار بگیرد و این را با ایجاد صدای خرخر نشان می دهد.  همچنین گربه سیاه در خواب می تواند نشانگر انرژی جنسی باشد.

 

3- زنانگی

گربه حیوان مرموز و زیباییست و در دوران قدیم با آیین دینی الهه های زن مرتبط بوده و دیدن گربه در خواب می تواند نشانگر این باشد که شما دارای نیروی زنانگی می باشید و یا زن قدرتمندی هستید.

 

4- فراست، بصیرت، خلاقیت و رازآلودگی

حتی اگر گربه را در تاریکی ببینید نشان دهنده این است که با دنیای ناخود آگاه و بیشتر نیروهای عجیب و طبیعت مرتبط است زیرا گربه شب را دوست دارد. دیدن گربه در خواب می تواند به شما این پیام را برساند که به دنیای غریزی و نیروی درونی خود گوش دهید.

 

این اتفاق برای خانم ها ممکن است بیشتر اتفاق بیفتد چرا که آنها در جامعه جدید مجبورند غریزه خود را قربانی کرده و با جهانی که مردانه است و بر طبق عقل اداره می شود وفق دهند. زنان ممکن است این خواب را در دوره ای خاص ببینند مثلا دوران بارداری ، پس باید در آن زمان با نیروی زنانه درونیش ارتباط برقرار کند و به آن گوش دهد.

 

5- فریبکاری، تزویر، دروغ و کینه توزی

گربه ها حیواناتی حیله گر، زیرک و باهوشی هستند و می توانند تغییر قیافه دهند و  در نقش های مختلف در داستان ها قرار بگیرند و باعث سرگرمی برای افراد شوند. مثلا زمانی که نشان می دهد مرده است و بدون تحرک یکجا افتاده با این حرکت راحت تر می تواتد موشی را به دام بیندازد.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو