دلالیل گاز گرفتن مرغ عشق و درمان آن چیست ؟

منبع: مینویسم

1,732

1399/1/9

02:03


گاز گرفتن مرغ عشق

چطور عادت گاز گرفتن را در مرغ عشق متوقف کنیم

چگونه از گاز گرفتن مرغ عشق جلوگیری کنیم ؟ احتمالا زیاد خوشایندتان نخواهد بود اگر مرغ عشق تان شروع به گاز گرفت شما کند. اما مرغ عشق ها به ندرت ممکن است بدون هیچ دلیلی این کار را انجام دهند. زمانی که بفهمید دلیل گاز گرفتن او چیست، میتوانید شروع به حل مشکل کنید.

 

چطور عادت گاز گرفتن را در مرغ عشق متوقف کنیم، دلایل گاز گرفتن مرغ عشق :

گاز گرفتن مرغ عشق بخاطر دوست داشتن ها

برخی از مرغ عشق ها از روی حسادت شروع به گاز گرفتن اعضای خانواده و یا مهمان ها میکنند. در حیات وحش، این پرندگان یک عمر با جفتشان زندگی میکنند. به همین خاطر، وقتی با انسان ها زندگی میکنند هم معمولا با یک انسان احساس پیوند و وابستگی خواهند داشت. معمولا با فردی که بیش از همه با او در ارتباط است. به همین خاطر او ممکن است هرکسی را که به عنوان تهدیدی برای این رابطه به حساب بیاید، گاز بگیرد. اگر مسئله این باشد، شما باید به او نشان دهید که ارتباط داشتن با دیگران لذت بخش است و این که آن افراد، تهدیدی برای رابطه شما به حساب نمی آیند. او را در جای امنی قرار دهید که دیگر اعضای خانواده یا مهمان ها نیز به او غذا دهند و با او صحبت کنند. او به زودی خواهد آموخت که از ارتباط با دیگران لذت ببرد.

 

گاز گرفتن مرغ عشق از روی وابستگی به مکان

مرغ عشق شما ممکن است به قفسش وابسته شود و اگر به فضای او دست درازی کنید، شروع به گاز گرفتن شما کند. او ممکن است به جعبه ی لانه خود نیز احساس وابستگی کند. اگر یکی از این جعبه ها دارد، میتوانید آن را از محفظه خارج کنید. پرنده ای که چنین مشکلی داشته باشد، نیاز به این دارد که به شما اطمینان پیدا کند. انگشتتان را جلو ببرید تا روی آن بنشیند. اگر او به سمتتان آمد، به آرامی او را از قفسش خارج کرده و در پارچه ای بگذارید. هر بار که احتیاج دارید به قفس او دست بزنید، این کار را انجام دهید. او نهایتا گزینه آسان را انتخاب خواهد کرد و روی انگشت شما خواهد نشست. همچنین شما میتوانید جای قفس او و جای اسباب بازی های درون قفس او را گه گاهی عوض کنید تا او احساس نکند که نیاز دارد از منطقه ی خاصی دفاع کند.

 

گاز گرفتن مرغ عشق از روی ترس

یک مرغ عشق ممکن است از روی ترس نیز گاز بگیرد. این ترس ممکن است بخاطر این باشد که گاهی او را به سختی در دست گرفته اید، یا همچنین ممکن است بخاطر اضطراب باشد.اگر مرغ عشق شما احساس ترس میکند، سعی کنید به او اضطراب وارد نکنید. زمانی که نیاز هست مرغ عشق را از قفسش بیرون آورید، او را در یک حوله کوچک قرار دهید و تا وقتی که به حضورتان عادت نکرده است، زیاد به او دست نزنید. اجازه ندهید که کودکان و یا افرادی که در این زمینه تجربه ندارد، بدون داشتن دیدگاه درست به او دست بزنند، چرا که ممکن است متوجه رفتار تندشان با مرغ عشق نشوند. با پرنده تان صبور باشید، و او آرام آرام یاد میگیرد که به شما اعتماد کند.

 

دلیل های دیگر گاز گرفتن مرغ عشق

مرغ عشق شما هنگام پا گذاشتن به سن بلوغ، ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی و تغییراتی در نیازهایش، شروع به گاز گرفتن کند. این حالت ها معمولا گذرا هستند، و ممکن است تنها لازم باشد که کمی فضای اضافه در اختیار او قرار دهید و به خطوط مرزی او احترام بگذارید. کمبود خواب نیز میتواند دلیل دیگری برای گاز گرفتن باشد. اطمینان حاصل کنید که پرنده تان تا ساعت ۷ یا ۸ شب به خواب رفته است، چرا که بدن او برای این که عملکرد درستی داشته باشد، به استراحت کافی نیاز دارد. برخی مرغ عشق ها برای این که به خواسته شان برسند گاز میگیرند. اگر به نظر میرسد که او برای رسیدن به خواسته اش گاز میگیرد، به او توجه نکنید، و حتی به گاز گرفتن هایش واکنشی نشان ندهید، و مطمئن شوید که او با گاز گرفتن به چیزی که میخواهد نمیرسد. زمانی که او درک کند که گاز گرفتن هایش به پاسخ دلخواهش نمی انجامند، به زودی خسته میشود و از این کار دست میکشد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو