خانه معلم های بوشهر به همراه آدرس و شماره تماس

خانه معلم های بوشهر به همراه آدرس و شماره تماس


منبع: آرگا

304

1399/1/9

13:02


بوشهر از جمله شهرهای زیبای بندری است شهری که قدمتی چندین هزار ساله دارد و به لحاظ تاریخی بسیار معتبر است این استان به دلیل امکانات گردشگری متعددی که برای گردشگران ارائه می دهد مورد توجه علاقه مندان زیادی است و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به خانه معلم های بوشهر در مناطق مختلف استان اشاره کرد.

قدمت شهر بوشهر به دوران ساسانیان باز می گردد این منطقه توریستی دارای سواحلی زیبا و تماشایی هستند و با وجود نخلستان ها و مراتع سرسبز بسیار جذاب و شناخته شده هستند این منطقه توریستی از ایران جدای از چشم اندازهای طبیعی و زیبایی که دارد به دلیل فرهنگ و تاریخ غنی که از آن برخوردار است مورد توجه می باشد. این شهر مقصد بسیاری از تاریخ نگاران و طبیعت گردان است که دوست دارند در سفر خود از جاذبه های طبیعی و تاریخی در کنار یکدیگر بازدید کنند با سفر به بوشهر می توانید از نزدیک فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این منطقه را ببینید و بیشتر با پیشینه فرهنگی این شهر قدمتی آشنا شوید.

خیلی از ما در سفر خود به استان بوشهر و شهرهای مختلف آن می توانید طعم غذاهای بوشهری را برای اولین بار و یا چندمین بار تجربه کنیم غذاهای محلی که طعمی بی نظیر و لذیذ دارند و در بسیاری از رستوران های محلی این منطقه سرو می شوند و طرفداران خاص خود را دارند. این شهر در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و در صنعت جذب توریست نیز بسیار موفق عمل کرده است از این رو است که خیلی از گردشگران استان بوشهر را با وجود مردمان خون گرم و فرهنگ غنی آن به یاد می آوند از سوی دیگر با ارائه امکانات مدرن و رفاهی که برای گردشگران سفری راحت تر را به ارمغان می آورد می توان توقع بیشتر شدن میزان توریست ها در این منطقه را داشت.

آشنایی با خانه معلم های بوشهر:

جاذبه های دیدنی استان بوشهر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند از مهم ترین جاذبه های توریستی در این منطقه می توان به کوه نمک دشتی اشاره کرد این کوه در فاصله ۱۴۴ کیلومتری از روستای گنخک واقع شده است و از جمله بزرگ ترین گنبدهای نمکی در خاورمیانه است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند. همچنین از جاذبه های تاریخی و دوست داشتنی در بوشهر می توان به عمارت ملک اشاره کرد که بی شک از معماری تاریخی و باستانی باشکوهی برخوردار می باشد این بنا ساخته دوران قاجار است و به دستور ملک التجار ساخته شده است مصالحی که در این بنا به کار رفته است مصالح محلی هستند.

 

حتما می دانید که برای داشتن  یک برنامه ریزی در هنگام سفر کردن به هر نقطه ای از دنیا باید برای بخشی مهم از سفر که همان اسکان و محل اقامت است برنامه ریزی داشته باشیم در سفر به بوشهر نیز باید پیش از راهی شدن به این خطه سرسبز و نخلستان های جنوبی کشور باید مکانی مناسب و ارزان را برای اقامت خود در نظر بگیرید. خوشبختانه در چند سال اخیر این امکان برای فرهنگیان عزیز فراهم شده است تا در سفر به مناطق مختلفی از ایران از امکانات اسکانی خانه معلم ها استفاده کنند خانه معلم بوشهر نیز این امکان را به گردشگران خود می دهد تا برای محل اقامت خود مکانی را داشته باشند.

خانه معلم های بوشهر

آدرس خانه معلم ها:

خانه های معلم در استان بوشهر در بخش های مختلفی از آن واقع شده است یعنی شما گردشگران عزیز در سفر به هر یک از شهرهای استان می توانید این امکان ر ا داشته باشید تا برای محل اسکان و اقامت خود از خانه معلم ها استفاده کنید. پراکندگی این خانه ها به شکلی است که در مناطق نزدیک به مرکز هر واقع شده باشند تا امکانات رفاهی بیشتری برای گردشگران فراهم باشد و یکی از مهم ترین امتیازات آن نیز قیمت های مناسب برای اسکان است. فرهنگیان عزیز به همراه خانواده می توانند در سفر خود به شهرهای مختلف استان از این امکانات استفاده کنند در ادامه نیز تمامی این خانه های معلم را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

۱- بوشهر:

بوشهر، خیابان ورزش، جنب دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان        تلفن: ۰۷۷۳۳۳۲۲۲۹۰ – ۰۷۷۳۳۳۳۱۲۶۰

بوشهر، خیابان امام، کانون کوثر             تلفن: ۰۷۷۳۳۳۲۲۱۶۸

بوشهر، خیابان طالقانی، خوابگاه شهدای دانش آموزی          تلفن: ۰۷۷۳۳۵۳۹۱۶۵

بوشهر، برازجان، بلوار طالقانی، دبستان شهید جاوید کازرونی      تلفن: ۰۷۷۳۳۳۱۲۶۰

۲- دالکی:

دالکی، خیابان شهدا، جنب کلانتری، دبستان شریعتی             تلفن: ۰۷۷۳۴۳۴۲۰۶۲

۳- آبپخش:

آبپخش، بلوار انقلاب، اداره آموزش و پرورش             تلفن: ۰۷۷۳۴۸۲۲۴۶۰

۴- کنگان:

کنگان، بلوار امام، رو به روی اداره آموزش و پرورش کنگان، پژوهش سرای شهید احمدی               تلفن: ۰۷۷۳۷۲۲۰۱۶۰

۵- دشتی:

خورموج، بلوار بسیج، خیابان شفیق، اداره آموزش و پرورش           تلفن: ۰۷۷۳۵۳۲۹۷۱۰

۶- تنگستان:

میدان پارس، جنب فرمانداری اهرم، اداره آموزش و پرورش           تلفن: ۰۷۷۳۵۲۲۴۰۶۰

۷- سعد آباد:

سعد آباد، اداره آموزش و پرورش       تلفن: ۰۷۷۳۴۸۳۴۲۴۹

خانه معلم شهرهای بوشهر

۸- شبانکاره:

جبن اداره شهرداری شبانکاره، اداره آموزش و پرورش            تلفن: ۰۷۷۳۴۸۵۲۱۲۸

۹- کاکی:

کاکی، خیابان دانش آموز، اداره آموزش و پرورش    تلفن: ۰۷۷۳۵۳۱۲۱۰۸

۱۰- بندر ریگ:

بندر ریگ، میدان معلم، اداره آموزش و پرورش              تلفن: ۰۷۷۳۳۸۳۳۸۰۱

۱۱- دلوار:

دلوار، دبیرستان شهید بهشتی                     تلفن: ۰۷۷۳۵۲۳۱۵۶

خانه معلم بوشهر

۱۲- عسلویه:

عسلویه، بلوار امام، پشت دفتر امام جمعه، داراه آموزش و پرورش              تلفن: ۰۷۷۳۷۲۶۳۴۳۶

۱۳- بردخون:

بردخون، بلوار شهید بردستانی، میدان معلم، اداره آموزش و پرورش                        تلقن: ۰۷۷۳۵۴۵۶۳۷۹

۱۴- دیر:

دیر، خیابان شهید بهشتی، جنب فرمانداری، دبیرستان الزهرا                تلفن: ۰۷۷۳۵۴۲۶۲۷۰

۱۵- جم:

جم، بلوار ولیعصر، اداره آموزش و پرورش             تلفن: ۰۷۷۳۷۶۳۳۱۷۳

۱۶- خارگ:

خارگ، خیابان طالقانی، جنب بهداری، اداره آموزش و پرورش                           تلفن: ۰۷۷۲۲۸۲۴۴۳۲

خانه های فرهنگی بوشهر

خانه معلم های بوشهر از امکانات متعددی برای گردشگران برخوارد هستند این خانه امکانات اسکان مناسب را برای گردشگران فراهم می کنند و بیشتر این مراکز نیز در ادارات و مراکز فرهنگی آماده خدمت رسانی به علاقه مندان خود هستند. در این مراکز بیشتر گردشگران در ایام تعطیل می توانند امکان اقامت داشته باشند و این مراکز نیز در فصل های تابستان و ایام نوروز آماده خدمت رسانی خواهند بود.

مکان های دیدنی بوشهر:

معرفی دیدنی های بوشهر و جاذبه های تماشایی و جذاب این منطقه برای گردشگران این امکان را ایجاد می کند تا بیشتر با چشم اندازهای این استان و شهرهای مختلف آن آشنا شوند. از مهم ترین دیدنی های بوشهر می توان به مسجد جامع بردستان، قلعه خورموج دشتی، بازار بوشهر، کوه نمک دشتی، قبر ژنرال، سواحل زیبا، نخلستان و …. اشاره کرد که هر یک از چشم اندازهای ویژه ای برای گردشگران خود برخوردار می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو