فواید کراتینه کردن موی سر

منبع: فوت و فن

217

1399/1/9

17:41


فواید کراتینه کردن موی سر

حتما می دانید که زیبایی و آراستگی برای خانم ها بسیار حائز اهمیت هست. شما زمانی به صورت یک خانم نگاه می کنید اولین چیزهایی که به چشم شما میخورد و جلب توجه میکنه چیست؟ ما قصد داریم در این مقاله مهمترین فواید کراتینه کردن موی سر را به شما بگوییم.

قطعا داشتن یک موی سالم و زیبا که رنگی زیبا هم داشته باشد. در حال حاضر خانمها علاقه زیادی به صاف کردن موهای خود دارند زیرا که این حالت شخص مورد نظر را آراسته و زیبا نشان می دهد. بخاطر همین خیلی از خانمها برای صاف کردن دائمی موهای خود به سراغ کراتینه کردن موی سرشان می روند. کراتینه مو روش نسبتا جدید و آسانی برای زیبا کردن مو و افزایش زیبایی و آراستگی است.

کراتینه مو مفید است؟

قبل از اینکه بدانید این کار برای موهای شما خوب هست یا نه باید بدانید کراتین چیست؟ کراتین پروتئین اصلی در مو، ناخن و دندان است. وجود این پروتئین در موها باعث صاف شدن و درخشندگی زیاد موهای شما عزیزان می شود.

زمانی که شما از روش های اشتباهی برای رنگ کردن یا صاف کردن موهای خود استفاده می کنید احتمالا رنگ موی شما کدر شده و یا شکل آن بعد از چند مدت وز وزی خواهد شد.

در هر کاری که مربوط به آرایش موی سر خانمها می شود، چه رنگ کردن، چه کرم کردن و چه کراتینه کردن باید از مواد درجه یک استفاده کنید. زیرا اگر اینکار انجام نشود شما به جای زیباتر شدن زیبایی تان را به مرور از دست می دهید.پس باید توجه کنید که اگر می خواهید کراتینه موی شما به درستی انجام شود باید به یک متخصص برای رنگ و کراتینه مو مراجعه کنید.

کراتینه مو اگر با بهترین مواد و اصولی انجام بشود نه تنها بد نیست بلکه فواید زیادی برای موی شما عزیزان دارد. اگر تا به امروز از روشهای اشتباه مثل اتو کردن مو و یا استفاده از محلول های نامرغوب برای صاف کردن موی سر استفاده می کردید دست نگه دارید.

کراتین مو روشی است که به شما یک موی صاف می دهد و همچنین موی سر شما را احیا می کند. چرا باید کراتین کنیم؟

فواید اصلی کراتین مو

  • صاف کردن موی سر در کوتاهترین زمان
  • احیای موی سر
  • افزایش درخشندگی موی سر
  • صاف کردن موهای فرفری و مجعد
  • از بین بردن خشکی موی سر
  • افزایش سلامت موی سر
  • افزایش زیبایی موی سر و نیاز کمتر به سشوار و اتوی مو

اینها مهمترین فواید کراتین موی سر هستند.

خانمهایی که به زیبایی خود مخصوصا موی سرشان اهمیت می دهند و همواره می خواهند آراسته باشند باید زمان زیادی را برای حالت دادن و مرتب کردن موهایشان صرف کنند. کسانی که موی سرشان را کراتین کرده باشند زمان کمتری نیاز دارند تا به این آراستگی برسند.

آنهایی که کراتین انجام ندادند برای هر بار بیرون رفتن و یا مهمانی باید زمان زیادی را صرف کنند تا با سشوآر کشیدن یا اتو کردن مو موهایشان را صاف کنند که اغلب به دلیل سشوآر زیاد و یا دمای بالای اتو موی سرشان آسیب می بیند. هیچ آرایشگری هم بدش نمی آید که هر سری کلی هزینه ی براشینگ و صاف کردن مو از شما بگیرد.

اما یک آرایشگر متخصص با توجه به جنس مو و شرایط موهای شما راهکار مناسب تری را به شما ارائه میدهد و آن کراتیه کردن موی سر است. اگر خیلی سریع می خواهید به موهایی صاف برسید به جرات و بدون هیچ تبلیغی می توانیم بگوییم یکی از بهترین ر روشها کراتین مو با مواد مرغوب توسط آرایشگر حرفه ای است.

اگر در تهران ساکن هستید ما یکی از بهترین سالن های کراتینه مو در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر هم در شهر های دیگر زندگی می کنید پیشنهاد می کنم برای کراتین کردن موی سر تحقیق زیادی انجام دهید و ملاک را قیمت ارزان تر نگذارید که هیچ ارزانی ای بدون حکمت نیست.

در حال حاضر خیلی از آرایشگر ها هستند که ادعا می کنند به خوبی می توانند کراتینه مو انجام بدهند. اما واقعا فرقی ندارد کجا و با چه موادی این کار انجام شود؟ اگر جواب این سوال بله باشد شما باید منتظر موهای آسیب دیده ی خودتان هم باشید، چرا که خیلی حائز اهمیت هست که کجا؟ چه فردی ؟ و با چه موادی این کار را برای شما انجام میدهد.

اگر در شهر تهران زندگی می کنید و به دنبال انجام کراتینه موی خود هستید ما به شما سالن بهاره صیاد را معرفی می کنیم. خدمات کراتین مو بهاره صیاد با کادری مجرب و با تجربه با استفاده از مواد کاملاٌ مرغوب و سالم موهای سوخته شما را ویتامینه، احیا و ترمیم می کند.

در انتها پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات مربوط به کراتین کردن موی سر را دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو