علت انصراف مهناز افشار از داوری مسابقه پرشیاز گات تلنت چه بود؟

منبع: کولاک

66

1399/1/10

03:56


علت انصراف مهناز افشار از داوری مسابقه پرشیاز گات تلنت چه بود؟ مهناز افشار در آستانه دور جدید این مسابقه از داوری خداحافظی کرد و باعث تعجب شد. درحالیکه هنوز بخش اصلی برنامه گات تلنت شبکه‌ ام‌بی‌سی پرشیا باقی مانده است؛ مهناز افشار از حضور در این برنامه انصراف داد.

انصراف مهناز افشار از داوری مسابقه پرشیاز گات تلنت

انصراف مهناز افشار از داوری مسابقه پرشیاز گات تلنت

پرشیاز گات تلنت مسابقه استعدادیابی برای ایرانیان در شبکه فارسی زبان ام بی سی پرشیا است. این مسابقه طی هفته های اخیر جمعه ها روی آنتن شبکه می رفت. حضور مهناز افشار در این مسابقه با واکنش های زیادی همراه بوده است. حضور او با حجاب روسری حتی با واکنش هایی از سوی برخی از خارج نشینان نیز همراه شد.

این مسابقه استعدادیابی اولین برنامه از این نوع و در این سطح در تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور است. مهناز افشار چندی قبل متهم به تبلیغ علیه نظام شد و به نظر می رسد در صورت بازگشت به ایران دردسرهای زیادی همراه با او باشد.

مسابقه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت هر جمعه شب از ساعت ۱۰ روی آنتن شبکه فارسی زبان ام بی سی پرشیا می رود. این برنامه فعلا در فصل اول خود در جریان است و بعد از طی مراحل مقدماتی مهیج تر شده و مراحل بعدی و فینال برگزار می شود. اولین قسمت از مسابقه پرشیاز گات تلنت روز جمعه ۱۱ بهمن از این شبکه پخش شد.

بعد از پایان دور مقدماتی این مسابقه استعادیابی بسیاری از کابران شبکه های اجتماعی واکنش های جالبی به این برنامه داشتند. حضور دو خواننده در بین داوران و داوری که مشخص نیست در چه زمینه ای تخصص دارد! (نازنین نور) از انتقاداتی ست که برخی از کاربران شبکه های اجتماعی به این برنامه دارند.

یکی دیگر از انتقادات نسبت به «پرشیاز گات تلنت» تعداد رای های سفید و مثبت بالا در دور مقدماتی بود. آنطور که در این مسابقه نشان داده شد بسیاری از شرکنت کنندگان که اندک برنامه ای برای ارائه داشتند (در موادی حتی ضعیف بودند) با آرای سفید داوران به مرحله بعدی راه پیدا کردند. در واقع سطح این مسابقات و استعدادهای شرکت کننده در آن پایین تر از حدی بود که تصور می شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو