چک کردن گوشی همسر + مشکلات بررسی کردن یواشکی گوشی همسر

منبع: تاپ ناز

120

1399/1/10

14:24


چک کردن گوشی همسر

چک کردن گوشی همسر یک کار غیر اخلاقی است که به دلیل اعتماد نداشتن به همسر است. رابطه ای که در آن اعتمادی وجود نداشته باشد باعث مشکلاتی می شود. در ادامه مشکلات و تبعات بررسی کردن گوشی همسر را می خوانید.
آیا شما هم جزو افرادی هستید که بدون اجازه گرفتن، پیام های تلفن همراه همسر خودرا چک می کنید و چت ها او را یواشکی می خوانید؟ اما این را باید بدانید که شما در واقع، اعتمادی به همسرتان ندارید.

چک کردن گوشی همسر و تبعات و مشکلاتی که ایجاد می کند

در حالت نرمال، شما و همسرتان باید با هم رابطه ای شفاف و باز داشته باشید. نباید همسرتان را در شبکه های اجتماعی به صورت ناشناس دنبال کنید و یا به صورت دائم او را چک کنید. اگر شما انگیزه زیادی برای ررسی کردن گوشی موبایل همسر خود دارید، پس موضوعات اساسی در زندگیتان وجود دارد که آنها حل نشوند در آینده می توانند باعث خراب شدن رابطه شما شوند.

طبق تحقیقات مشخص شده که داشتن عادت غیر قابل کنترل برای چک کرد پیام های خصوصی شریک زندگیتان، از جمله بررسی کردن شبکه های اجتماعی، پیامک های تلفن و چت صرفا نشانه کنجکاوی نیست؛ این عادت تکانشی و غیر قابل کنترل نشانه ای از یک مشکل عمیق تر در مورد زوج یا زندگی خصوصی فرد می باشد.

اینکه بیشتر زن و مردان متاهل، نقش یک کارآگاه را برای همسر خود بازی می کنند، پدیه ای وحشتناک است. آنها به دنبال پیدا کردن یک خیانت و یا رابطه عاطقی با شخصی دیگری در زندگی همسرشان می باشند. ولی آنچه باید بدانید ایت است که در رابطه هیچ جایگزینی برای اعتماد وجود ندارد. در واقع اگر اعتمادی وجود نداشته باشد شما رابطه ای ندارید.

اعتماد متقابل برای داشتن هر گونه رابطه پایدار، اساسی می باشد و شما باید قبل از اینکه شروع به ساختن خانه مشترک خود نمایید، ستونی از اعتماد ایجاد کنید. معمولا به زوج هایی که در رابطه با حریم خصوصی هم مشکل دارند توصیه می شود که وقتشان را به جای اینکه صرف کمین کردن، پیدا کردن خطا یا کنجکاو در مورد همسرتن کنید، صرف ایجاد اعتماد نمایید. خانه بدون اعتماد مانند جنگلی پر از حیوانات وحشی می باشد که هیچ چیزی در آن امن نمی باشد. وقتی اعتماد ایجاد می کنید برای برقراری ارتباط خوب و موثر سرمایه گذاری کرده اید و ترس شما از خیانت و پنهان کاری همسرتان به خودی خود از بین می رود.
اگر در رابطه یا ازدواج شما اعتماد وجود داشته باشد، می‌توانید با همسر خود رو در رو در مورد ترس‌ها و نگرانی‌های خود صحبت کنید، ولی شما هرگز نمی‌توانید از رابطه‌ای پر از بی اعتمادی به سعادت برسید.

چک کردن گوشی همسر

بررسی کردن گوشی همسر چه چیزی به شما خواهد داد؟

اگر در غیاب همسرتان بر وسوسه چک کردن گوشی او غلبه کرده و تلفنش را بی اجازه بررسی نکنید، این یعنی شما برای صلح و آرامش زندگی‌تان ارزش قائل هستید. حقیقت این است که وقتی آنقدر در جستجوی اشتباهات همسرتان تلفن او را چک می‌کنید، در نهایت چیزی پیدا خواهید کرد. می‌گویند: «جستجو کن و خواهی یافت». آنچه که ممکن است در تلفن همسرتان بیابید، بیش از آنکه خطای او باشد، همان چیزی است که شما به دنبالش بوده‌اید. در واقع شما به دنبال هر چه باشید همان را خواهید یافت. بنابراین قبل از چک کردن تلفن همسرتان، اولین سؤالی که باید از خودتان بپرسید این است: «انگیزه‌ام از این کار چیست؟» اگر میلی غیر قابل کنترل برای چک کردن تلفن همسرتان دارید، ممکن است یک مشکل اساسی در ارتباط بین شما وجود داشته باشد که باید خیلی زود آن را پیدا و حل کنید.
این روز‌ها افراد زیادی با استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جاسوسی که به صورت آنلاین و با قیمتی ارزان قابل خریداری است، همسر خود را مدام چک می‌کنند. با استفاده از این برنامه‌ها حتی اگر کیلومتر‌ها از یکدیگر دور باشید می‌توانید بفهمید چه زمانی چه پیامکی ارسال یا دریافت شده و هر پیام حاوی چه متنی است. این برنامه‌ها از راه دور داده‌ها را از هر تلفن همراهی جمع‌آوری می‌کنند. فناوری، شیوه برخورد با حریم خصوصی افراد را تغییر داده است، اما آیا باید اجازه دهید این تکنولوژی‌ها رابطه شما را خراب کند؟ مهم نیست که چقدر فکر می‌کنید داشتن اطلاعات خصوصی شریک زندگی شما حقتان است، از کنکاش بدون اجازه در زندگی او دست بکشید. مراقب باشید، زیرا گاهی اوقات ممکن است آن چیزی را پیدا کنید که نمی‌خواهید!

چک کردن گوشی همسر

پرچم قرمز! مشکلات واقعی را بیابید

وقتی که زوج‌ها به زندگی خصوصی یکدیگر اعتماد ندارند، باید به دنبال مشکلات پنهان در روابط بود. برخی از این مشکلات عبارتند از:

۱- احساس ناامنی و عدم اطمینان

یکی از عللی که روابط را از بین می‌برد این است که مردم ناامنی‌های خود را به نقایصی در شریک زندگی خود مرتبط می‌کنند. ناامنی‌های گذشته خود را به روابط فعلی‌تان گره نزنید. عدم اطمینان و ناامنی حتی بیش از خیانت، یک رابطه را نابود می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل احساس ناامنی همسران، خود را به سمت خیانت سوق داده‌اند. پس به جای اینکه به دنبال کشف خطا در طرف مقابل باشید، سلامت روان خود را بهبود ببخشید.

۲- انحصار طلبی و حس مالکیت

کاری نکنید که به نظر برسد مالک همسرتان هستید. زندگی را با روابط انحصار طلبانه به زندان تبدیل نکنید. انحصار طلبی می‌تواند خسته کننده و پردردسر باشد. همه حق دارند فردیت خود را پرورش دهند. ما باید یاد بگیریم که به همسر خود فضایی برای تنفس بدهیم. وقتی از دادن فضای تنفس به شریک زندگی خود امتناع می‌ورزید، اجازه نمی‌دهید خودش را و در نتیجه عشقتان را پرورش دهد؛ در صورتی که عشق برای رشد کردن به فضا احتیاج دارد مانند درختی که می‌خواهد ریشه‌های خود را گسترش دهد.

۳- بی احترامی

چک کردن تلفن دیگران بدون اجازه آن‌ها نشانه بی احترامی است. اگر لازم است از تلفن همسر خود استفاده کنید، ابتدا از او اجازه بگیرید. اینکه با هم صمیمی هستید دلیل نمی‌شود که به حریم شخصی یکدیگر احترام نگذارید.

۴- عدم وجود حد و مرز

مرز‌های سالم، روابط سالم ایجاد می‌کنند. هنگامی که از وینستون چرچیل، نخست وزیر پیشین انگلیس در مورد راز سعادت زندگی زناشویی او سؤال شد، این رهبر کاریزماتیک با لحن طنز و صمیمانه‌ای پاسخ داد: «راز ما حمام‌های جداگانه است». وجود برخی از مرز‌ها در زندگی برای حفظ رابطه سالم حیاتی است. در اکثر مواقع کسانی که مرز‌های شخصی ضعیفی دارند، بیشتر هم وارد حریم دیگران می‌شوند.

۵- تجاوز به حریم شخصی

ممکن است در تلفن همسر شما یک پیام کاملا خصوصی و محرمانه باشد. برای مثال اگر حرفه همسر شما در زمینه مشاوره و مددکاری باشد، نیاز به حریم امنی برای حفظ اسرار مراجعینش دارد. اگر بخواهید گوشی همسرتان را چک کنید لازم است هر دو نفر با هم در این مورد تصمیم بگیرید. چک کردن گوشی همسر بدون رضایت او نمونه بارز تجاوز به حریم خصوصی او و شاید حریم فرد دیگری است که برای او پیام فرستاده است.

۶- حسادت

می توان گفت که حسادت در یک رابطه، مانند سرطان روان است. در حسادت، بیشتر عشق خودخواهانه موجود است تا عشقی که از روی فداکاری باشد. نباید حسادت باعث فریب شما شود. حسادت با عدم اطمینان برابر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو