قیمت پروتئین وی در داروخانه های آنلاین

منبع: نوداد

258

1399/1/10

14:46


با گسترش تکنولوژی سیستم های خرید آنلاین امر خرید را برای ما آسان تر کرده اند داروخانه ها نیز از این امر جدا نبوده اند و با ایجاد داروخانه های آنلاین اقدام به تغییر سیستم سفارش گیری نموده اند. البته هیچ مرکز فروشی بهتر از داروخانه برای خرید مکمل های بدنسازی پیشنهاد نمی شود.

پروتئین وی را شاید بتوانیم پر فروش ترین مکمل بدنسازی در داروخانه آنلاین نامید، که این مکمل بدنسازی پر فروش با تنوع بسیاری در بازار موجود است که بهترین های آن را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد 

پروتئین وی فیرینگ Pure Whey Fairing

پروتئین وی فیرینگ ساخت کشور سوئد دارای مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو و تحت نظر استاندارد های اروپایی ،تهیه شده از 73 گرم پروتئین صد در صد کنسانتره و کربوهیدرات، این مکمل علاوه بر ساخت و ترمیم عضلات در کمک به بهبود استخوان ها، غضروف، پوست و خون نیز موثر است.مصرف پروتئین پیور وی به میزان کافی به بازسازی بافت عضلانی و بهبود رشد آنها کمک کرده و به بهبود تسریع فرایند ریکاوری کمک می کند.پودر پیور وی فیرینگ توانایی بدن را بسیار بالا برده و انرژی را در شما افزایش می دهد تا استقامت بدنی شما در مقابل تمرین های سخت بهبود یابد.

ویژگی های خاص این مکمل بدنسازی: ین محصول به صورت پودر های طعم دار در بسته بندی های 1 کیلویی حاوی 73.6 گرم پروتئین ،1635 کالری ،7.7 گرم کربوهیدرات بوده که 2.1 گرم فیبر دارد این محصول دارای اسیدهای آمینه ضروری می باشد و بسیار باکیفیت است، طعم شکلات توت فرنگی و وانیلی دارد.حاوی 33 سروینگ بوده و 100% کنسانتره می باشد و فاقد پروتئین اسپایکینگ است.این محصول به راحتی در نوشیدنی ها و آب قابل حل بوده و به سرعت در بدن جذب می شود.

پروتئین وی پی اچ دی Phd Natural Whey

مصرف پروتئین وی پی اچ دی به میزان کافی به بازسازی بافت های عضلانی و بهبود رشد آنها کمک کرده و همچنین در افزایش وزن شما بسیار موثر است. پروتئین یکی از درشت مغذی هاست که از انواع آمینو اسیدها تشکیل شده و بدن به طور روزانه به این ماده غذایی نیاز دارد. پروتئین ها در مواد غذایی بسیاری وجود دارند. شیر، تخم مرغ، گوشت قرمز، سویا و … از انواع پروتئین ها هستند. نچرال وی پی اچ دی یک مکمل کامل و بسیار سالم بوده که از پروتئین وی فراورده شده و مصرف آن در رزشکاران و بدنسازان موجب افزایش قدرت بدنی ،حجم و وزن می شود و در تسریع فرایند ریکاوری بسیار موثر است.

ویژگی های خاص این مکمل بدنسازی : این محصول در بسته بندی 500 گرمی بصورت پودر بدون نگهدارنده و مواد افزودنی بوده و از گلوتن و سویا نیز در آن به کار نرفته است و همچنین حاوی پروتئین وی فراورده شده با مواد اولیه طبیعی می باشد.در این محصول خاص از طعم دهنده های طبیعی استفاده شده و 20 سروینگ را به همراه دارد.99 کالری دارد و 18 گرم پروتئین، بدون شکر را در هر سروینگ خود جای داده است.

پودر وی پروتئین نوتریمد ( Nutrimed Whey Protein )

پروتئین وی نوتریمد تهیه شده از پروتئین آب پنیر فوری (WPC ،WPI) می باشد. که از 24 گرم پروتئین استفاده کرده و این مکمل در علاوه بر ساخت و ترمیم عضلات در کمک به بهبود استخوان ها، غضروف، پوست و خون نیز موثر است.

مصرف پروتئین نوتزیمد به میزان کافی به بازسازی بافت عضلانی و بهبود رشد آنها کمک می کند. پروتئین یکی از درشت مغذی هاست که از انواع آمینو اسیدها تشکیل شده و بدن به طور روزانه به این ماده غذایی نیاز دارد. پروتئین ها در مواد غذایی بسیاری وجود دارند. شیر، تخم مرغ، گوشت قرمز، سویا و … از انواع پروتئین ها هستند. پروتئین ها در تولید آنزیم ها، هورمون ها و سایر مواد شیمیایی، در ساخت و ترمیم عضلات، تشکیل مو و ناخن و در تولید استخوان ها، غضروف، پوست و خون نقش دارند. پروتئین وی (WHEY)، یکی از 2 نوع پروتئینی است که در شیر وجود دارد. پروتئین شیر از، %80 کازئین و %20 وی (WHEY) تشکیل شده است. برای تهیه مکمل های پروتئین وی (WHEY) از آب پنیر استفاده می شود. برای به دست آوردن یک محصول با خلوص بالا، با روش های مختلف و چندین مرحله فیلتر، مواد اضافی را از ماده اصلی جدا می کنند و در نهایت مقدار کمی مواد افزودنی به آن اضافه می کنند.

ویـژگی های خاص این مکمل بدنسازی: این محصول در بسته بندی های 2270 گرمی بوده که طعمی شکلاتی دارد و در هر سروینگ 120 کالری و 24 گرم پروتئین می باشد این محصول بدون مواد افزودنی و نگهدارنده است و هیچ گونه شکری در آن به کار نرفته است.

پروتئین هیدرو وی

پروتئین هیدرو وی اوپتیموم نوتریشن یک پروتئین آب و پنیر هیدرولیز شده با درجه کیفیتی بسیار خالص و کیفیت بسیار بالا پودری می‌باشد. این مکمل سریع‌ترین نوع جذب پروتئین وی بعد از تمرین برای رشد و حفظ عضلات و ماهیچه‌های بدن می‌باشد. این محصول حاوی اسید آمینه‌های شاخه دار (Bcaa) است.

هیدرو وی اوپتیموم نوتریشن یکی از اخرین مکمل های پروتئینی تولید شده این کمپانی است که بسیار مورد استقبال بدنسازان و ورزشکاران قرار گرفته . با فرومول هیدرولیز پروتئین شرکت اپتیموم این مکمل سرعت جذب بسیار بالایی دارد . در این فرمول انقلابی پپتاید های فعال ، آنزیم ها ، آمینو اسید های شاخه ای (bcaa) برای اثر بخشی بیشتر ترکیب شده اند . هیدرو وی بسیار خالص است و دلیلش این است که ، کاملا با هیدرولیز پروتئین وی کاملا جدا شده و هیچ چربی اضافی ، کلسترول ، لاکتوز ندارد.

پلاتینیوم هیدررو وی با فرمول جدید و داشتن پروتئین بیشتر در هر وعده و آمینو اسید های ضروری میتوان گفت یک پله جلوتر از پروتئین گلد استاندارد است ولی تعداد سروینگ یا همان وعده ها کمتر می باشد.

چه انتظاری بیشتر از این می‌توانید از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی پروتئین شرکت Optimum Nutrition داشته باشید؟

با هیدرولیز کردن پروتئین در پودر هیدرو وی ما سریع‌ترین پروتئین وی را ایجاد کرده‌ایم. فرایند هیدرولیز، پروتئین ها را به تکه‌های کوچکتر تبدیل می‌کند که می‌توانند سریع‌تر وارد سیستم گردیده و به بازسازی ماهیچه منجر شوند. به منظور بازده بیشتر، ما همچنین این محصول را با پپتیدهای ACTITOR، آنزیم های هضم کننده و BCAA های میکرونیزه شده غنی سازی کرده‌ایم. علاوه بر سرعت، Platinum Hydrowhey از درجه خلوص بسیار بالایی برخوردار است. این امر بدین دلیل است که این محصول از پروتئین وی هیدرولیز شده تهیه شده است. بنابراین فاقد چربی، کلسترول و لاکتوز می‌باشد و در نتیجه موجب کاهش سرعت پیشرفت شما نمی‌گردد.

پیشنهاد بهترین روش مکمل پروتئین :

تحقیقات جدیدی انجام شده که نشان می دهد روشی که مصرف پروتئین را در ساعت بعد از تمرین برنامه ریزی می کنید می تواند تمام تفاوت در چگونگی پیشرفت بدنتان را تعریف کند.در جدیدترین تحقیق که در نسخه جدید ((تغذیه و متابولیسم))منتشر شده است،محققان گروهی از مردان تمرین کننده با وزنه در یک جلسه تمرین پا شرکت دادندو پس از آن به سه گروه تقسیمشان کردند .

۸۰ گرم پروتئین را طی ۱۲ ساعت بعدی در سه روش مختلف مصرف کردند:

  1. هر ۹۰ دقیقه ۸الی ۱۰ گرم
  2. هر ۳ ساعت ۲۰ گرم
  3. هر ۶ ساعت ۴۰ گرم

محققان معادله پروتئین ،سنتز و تخریب پروتئین را اندازه گیری کردند.در پایان تحقیقات افراد شرکت کننده که ۲۰ گرم وی را هر سه ساعت خوردند در صدر جدول قرار گرفتند و بالانس خالص پروتئین شان فراتر از ۲ گروه دیگر قرار گرفت.و محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف ۲۰ گرم پروتئین وی هر ۳ ساعت یک بار در ساعات پس از نمرین در واقع موثر ترین راه برای مصرف پروتئین وی برای ریکاوری و سنتز پروتئین عضلات است.

شاید بتوان از پودر پروتئین وی به عنوان بهترین مکمل برای وعده غذائی بلافاصله پس از تمرین و خیلی بهتر از گوشت و شیر (کی سین) نام برد. می پرسید چرا؟ به دلیل اینکه پروتئین وی خیلی سریع هضم و جذب می شود و توانائی بدن در استفاده بهینه از آمینواسیدهای متمرکز شده در زمان پس از تمرین بسیار بالا می باشد. برای دو چندان شدن کارائی این وعده، آمینواسیدهای شاخه ای BCAA را نیز به پروتئین وی بیفزائید واقعیت اینست که بهترین زمان برای مصرف آمینواسیدهای BCAA در وعده قبل از تمرین می باشد و نه در طول تمرین.پروتئین مورد نیاز روزانه خود را از طریق ترکیبی از غذاهای با پروتئین بالا و مکمل های پروتئینی تامین کنید.برای نتیجه گیری بهتر وعد های غذایی خود را به وعدهای مساوی کوچک در طول روز تقسیم کنید.

پروتئین وی بلید اسپرت Blade Sport Protein Concentrate

می‌توان با کمی مصرف بیشتر پروتئین کنسانتره، مقدار یکسانی از پروتئین را نسبت به وی ایزوله دریافت کرد و هزینۀ بیشتری را خرجِ وی ایزوله نکرد.بلید پروتئین کنسانتره، محتوای پروتئین آن بیشتر بوده و کربوهیدرات و چربی کمتری در مقایسه و با وی ایزوله دارد.

مکمل بلید اسپورت پروتئینی با کیفیت بسیار بالا که از پروتئین کنسانتره تهیه شده است. این محصول از 87٪ پروتئین کنسانتره آب پنیر ساخته شده است که حاوی 22 گرم پروتئین در هر سروینگ می باشد.

مکمل پروتئین کنسانتره ها به رشد ماهیچه ها، حفظ توده عضلانی و استخوان های سالم کمک می کنند و به همین دلیل پروتئین برای هر ورزشکار یک منبع مورد نیاز می باشد.

- 87٪ پروتئین کنسانتره

- 4/2 گرم BCAA در هر سرو

- حاوی ال گلوتامین

- طعم بی نظیر

ویژگی های این مکمل بدنسازی : این محصول با وزن 2270 گرمی و طعم شکلات فندوقی که یک طعم فوق العاده می باشد حاوی 87 درصد پروتئین وی کنسانتره و 21 گرم پروتئین، 11 گرم کربوهبدرات ،2.9 گرم فیبر در هر سروینگ خود می باشد و حاوی آمینو اسید های ضروری و غیر ضروری برای بدن می باشد.




مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو