داستان کامل قسمت ۱۷۱ سریال ترکی سیب ممنوعه

منبع: کولاک

450

1399/1/10

15:44


داستان کامل قسمت ۱۷۱ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شده است.

قسمت ۱۷۱ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۱۷۱ سریال ترکی سیب ممنوعه

در شرکت کایا، او همگی را برای شام به خانه اش دعوت میکند. در خانه هالیت، او قصد دارد برای هالیت جان پرستار بچه بگیرد. یک پرستار برای مصاحبه می آید و ییلدیز از او خوشش نمی آید. آیسل که از آمدن پرستار جدید ناراحت است ، برای ییلدیز قیافه گرفته است. ییلدیز به او میگوید که پرستار نمی آورد و به آیسل برای نگهداری از بچه اعتماد دارد. هالیت برای قرار کاری به رستوران می رود. ‌او احساس میکند که نادر را در آنجا دیده است.

او سریع بیرون آمده و دنبال نادر می رود اما نادر سریع سوار ماشین شده و می رود. شب در خانه ییلدیز آماده شده تا با هالیت برای شام بیرون بروند. او حسابی به خودش رسیده و هالیت از دیدن او متعجب می شود و به او خیره میماند. آنها سپس به رستوران می روند. اندر نیز با دوستانش به همان رستوران رفته و کمی بعد سر میز هالیت و ییلدیز می آید. او به ییلدیز میگوید که هالیت به زور سهامش را گرفته است. ییلدیز از این کار هالیت متعجب می شود .

هالیت عصبی می شود و میگوید این کار را برای نجات شرکت و آینده بچه ها کرده است. در خانه کایا، ییعیت قبل از آمدن مهمان ها از آنجا می رود، زیرا میگوید که از بچه های شرکت خوشش نمی آید. کایا او را تحت فشار نمی‌گذارد. ییعیت با هماهنگی آیسل و اریم، به خانه هالیت می رود تا لیلا را ببیند. لیلا از دیدن او شوکه شده و باز هم نمیخواهد با او حرف بزند اما ییعیت به او اصرار کرده و از او میخواهد باز هم فکر کند. او روی علاقه اش پافشاری می‌کند.

هنگامی که هالیت و ییلدیز به سمت خانه می آیند، هالیت ییلدیز را به خانه ای برده و میگوید که آن خانه را برای هالیت جان خریده، و ییلدیز هر زمان بخواهد میتواند برای زندگی به آنجا بیاید، اما او میگوید دوست دارد که ییلدیز پیشش بماند. ییلدیز دو دل شده و نمی‌داند باید چه کند. هنگامی که اندر از رستوران بیرون می آید ، دوباره نادر مقابل او سبز شده و میخواهد او را برساند. صبح در دفتر، لیلی به اتاق کایا رفته و کایا به او خبر میدهد که بخاطر جرایم شوهر او می‌تواند زودتر طلاق بگیرد. لیلی خوشحال شده و از کایا تشکر میکند.

کایا لیلی را می بوسد. کمی بعد اندر به دفتر می آید و وقتی لیلی را میبیند، بابت نجات او تشکر میکند، اما میگوید که او را همچنان دروغگو می داند، و به او بابت نزدیک شدن به کایا هشدار میدهد که ییعیت پسر او و کایا است و او همیشه در زندگی کایا خواهد ماند. لیلی که از این ماجرا خبر نداشته شوکه می شود‌. در شرکت، هالیت با سرمایه‌گذار جدید جلسه دارد. او پیگیر شاهیکا از طریق سرمایه گذار می شود. سرمایه گذار میگوید که آنها ارتباطی با شاهیکا ندارند، اما خودشان رئیس دیگری دارند.

وقتی هالیت نام رئیس را می پرسد، او میگوید که کمی بعد رئیسش به جلسه خواهد آمد. کمی بعد، نادر به عنوان رئیس و سرمایه گذار اصلی وارد اتاق می شود. هالیت از دیدن او شوکه می شود.نادر به او میگوید که حالا سهام برابری در شرکت دارند. او سپس میگوید که فرد جدیدی را به عنوان دستیار استخدام کرده است. همان لحظه، اندر وارد شده و پیش نادر می ایستد.


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه

نسرین جوادزاده بازیگر نقش شاهیکا در سیب ممنوعه کیست؟


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو