دیدار نوروزی با بازیگران فیلم «پیشونی سفید ۳»

دیدار نوروزی با بازیگران فیلم «پیشونی سفید ۳»


منبع: روزیاتو

359

1399/1/10

15:46


بازیگران پیشونی سفید ۳ را تقریبا همان بازیگران فیلم پیشونی سفید ۲ تشکیل می دهند. ۳ گانه پیشونی سفید از جمله محصولات سینمایی در ژانر کودک و نوجوان است که در سال های اخیر ساخته شده و توانسته گیشه میلیاردی را تجربه کند. بازیگران پیشونی سفید ۳ را ترکیبی از هنرپیشه های جوان، معروف و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران تشکیل می دهند.

فیلم پیشونی سفید ۳ را سید جواد هاشمی، نویسندگی و کارگردانی کرده و محصول سال ۱۳۹۷ سینمای ایران است. پیشونی سفید ۳ در واقع یکی از سه گانه اختاپوس و دنباله فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲ است. پیشونی سفید ۳ در روزهای پایانی سال نود و هفت به اکران عمومی رسید و بیش از ۳۰ میلیارد ریال گیشه داشت.

بازیگران پیشونی سفید ۳ همان طور که گفتیم، از سلبریتی های سینمای ایران هستند و میلیون ها فالوئر در اینستاگرام دارند. در این گفتار، نگاهی داریم به رزومه و فعالیت های نوروزی بازیگران پیشونی سفید ۳.

بازیگران پیشونی سفید ۳

بازیگران پیشونی سفید ۳ را هنرپیشه های نام آشنایی در سینما و تلویزیون و تئاتر تشکیل می دهند.

ترلان پروانه، یکی از بازیگران پیشونی سفید ۳ است. او را در نقش آهوی پیشونی سفید در پیشونی سفید ۳ مشاهده کردیم.

ترلان پروانه، متولد ۱۸ تیر سال ۱۳۷۷ در شیراز است و تحصیلات دانشگاهی تا زمان تنظیم این گزارش، نداشت. او در سال ۹۷ در دو اثر به نام مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داود نژاد و رویای سهراب به کارگردانی علی قوی تن، حضور یافته بود.

بازیگران پیشونی سفید ۳

استایل های کافی شاپ گردی و گردشگری شهری ترلان پروانه در سال ۹۸

پژمان بازغی، دیگر بازیگر پیشونی سفید ۳ است که در این فیلم، در نقش پدر آهو (با نقش آفرینی ترلان پروانه)، حضور یافته و در نقش بلبل، بازی می کند.

پژمان بازغی که با کودک شو، یکی از مجموعه های تلویزیونی پربیننده سال های اخیر را مجری گری کرده است، متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در تهران است. همسر مستانه مهاجر بوده و در سال نود و هشت، فیلمی از او اکران نشد. در سال ۹۷، ماموریت غیر ممکن، سمفونی نهم،‌ تیغ و ترمه را از وی شاهد بودیم.

بازیگران پیشونی سفید ۳

استوری های پژمان بازغی درباره پیشونی سفید ۳ و کمک به کودکان

لیلا اودتادی، دیگر سلبریتی سینمای ایران است که به ترکیب بازیگران پیشونی سفید ۳ پیوست و او را به عنوان مادر آهو مشاهده می کنیم. لیلا اوتادی که از بازیگران پیشونی سفید ۳ بود، در نقش پیشونی طلا نقش آفرینی کرده است.

استایل لیلا اوتادی در نقش های جدید سینمایی که درباره اش نوشت: این تست گریم ولباس برای قبل از کروناست،نقش زیبایی که مثل خودم اصالتش ترک قشقاییه و فعلا موکولش کردیم به بعد از کرونا،امیدوارم همه چیز زودتر درست بشه❤️🥰

مادر آهو در پیشونی سفید ۳، متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران است. یکی از خوش چهره های سینمای ایران که میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام دارد و کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه تهران می باشد.

نقش خاصش درلیلا فیلم کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی، به فروش بالای فیلم کمک کرد. او را در تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی در نقش نسترن هم در سال ۹۷ دیده بودیم. لیلا اوتادی اولین کتاب خود را با عنوان «در بهشتی که کلاغ نیست مترسک هم نیست» در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد.

ارسلان قاسمی، پسر جوان پر فالوئر اینستاگرامی که بازی های مختلفی از او در سال های اخیر شاهد بودیم، در این محصول سینمایی سال ۹۷، در نقش پنجه طلا حضور یافت.

از کلکسیون تصاویر ارسلان قاسمی در اینستاگرام ۶۰۰ هزار فالوئریش

پنجه طلا پیشونی سفید ۳، متولد ۱۰ خرداد سال ۱۳۷۴ در تهران است. او کارشناسی معماری خوانده و از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، در ۴ اثر با سید جواد هاشمی همکاری کرده است. پیشونی سفید ۲ و ۳ و تورنادو ۱ و ۲.

محمد رضا شریفی نیا، دیگر هنرپیشه این فیلم است که در نقش سالار دیده می شود. سید جواد هاشمی که خود کارگردان اثر است، در نقش پیر استاد حضور یافته است.

محمد رضا شریفی نیا، متولد ۲۵خرداد سال ۱۳۳۴ در تهران، پیشکسوت سینما و تلویزیون است و همسر آزیتا حاجیان و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا نیز محسوب می شود. در سریال های تلویزیونی از گاندو در سال ۹۷ تا معمای شاه در سال ۱۳۹۴ و کلاه پهلوی در سال ۱۳۹۱ حضور داشته و در ۷۱ اثر سینمایی هم نقش آفرینی کرده است.

سید جواد هاشمی که کارگردانی اثر را بر عهده داشته، متولد ۲۷ دی سال ۱۳۴۴ در بندرانزلی است و همسر ربابه پور حسینی اناری می باشد. او دانش آموخته رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. ایشان را در سایتش به نشانی javadhashemi.com دنبال کنید. پوشش و شکل ظاهری حاج جواد سبب شده تا بیش تر در نقش های انقلابی (مثل نقش او در اخراجی های ۱ ده نمکی) او را مشاهده کنیم.

نقش گرگ در فیلم پیشونی سفید ۳ را امیر غفار منش بازی کرده است.

گرگ فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳ را امیر غفار منش که متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است، بازی کرده و او، همسر پوپک گلدره بود. امیر خان را در سریال دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی جواد مزآبادی و بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۵ مشاهده کردیم.

هومن حاجی عبداللهی که رحمت سریال پایتخت ۶ است، در این اثر، در نقش روباه، حضور دارد.

رحمت سریال پایتخت ۶ که در این مجموعه سینمایی حضور داشت، متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ در تهران است و همسرش سلیمه قطبی، هنرپیشه سینما نیست. او یک فرزند به نام جانان دارد. سامورایی در برلین و گینس به کارگردانی محسن تنابنده در سال ۱۳۹۳، از آثار هومن حاجی عبداللهی می باشد.

ساغر عزیزی، هنرپیشه دیگر این فیلم، اختاپوس داستان است.

حسام نواب صفوی، دیگر سلبریتی این فیلم است که در نقش ببر، او را مشاهده کردیم. فلفلی پیشونی سفید ۳ نیز با بازی امیر رضا احمدی همراه شده است.

بازیگران پیشونی سفید ۳

توضیحات حسام نواب صفوی درباره پرونده اتوبوس مرگبار دانشگاه علوم و تحقیقات

حسام نواب صفوی، متولد ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۳ در تهران و وکیل دادگستری است. حسام نواب صفوی را در سال های اخیر، در فیلم های سینمایی چون: زیر سقف دودی (پوران درخشنده)، آس و پاس (آرش معیریان)، نهنگ عنبر ۲ (سامان مقدم) و اخراجی های ۳ (مسعود ده نمکی) شاهد بودیم.

این فیلم ۸۸ دقیقه ای از محصولات شرکت سیمای مهر است که استقبال به نسبت خوبی از آن در سال ۹۷ و ۹۸ به عمل آمد و جای مجموعه های سینمایی کودک و نوجوان در سینمای ایران خالی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو