بورجو بیریجیک بازیگر نقش کبری در سریال ترکی شرافت کیست؟ + بیوگرافی، اینستاگرام و عکس

بورجو بیریجیک بازیگر نقش کبری در سریال ترکی شرافت کیست؟ + بیوگرافی، اینستاگرام و عکس


منبع: کولاک

706

1399/1/10

18:59


بورجو بیریجیک بازیگر نقش کبری در سریال شرافت کیست؟ به همراه بیوگرافی ، اینستاگرام و عکس از بورجو بیریجیک بازیگر ترکیه ای به همراه زندگی شخصی. بورجو بیریجیک (Burcu Biricik) در ۴ می ۱۹۸۹ در شهر آنتالیای ترکیه زاده شد. پدر و مادر او در کودکی از یکدیگر جدا شدند. دوران کودکی او بیشتر با مادر بزرگش سپری شد چون مادرش شاغل بود. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته باستان شناسی در دانشگاه اجه گذراند و همزمان بازیگری را در تئاتر شهر بورنووا آموزش دید. بورجو بیریجیک در سال ۲۰۰۶ در مسابقات زیبایی که در آنتالیا برگزار شد به عنوان ملکه زیبایی مدیترانه انتخاب شد.

بورجو بیریجیک شغل حرفه ای بازیگری را با کارآموزی در تئاتر شهری بورنووا شروع نمود. او با توجه به اینکه در دوران دبیرستان در یک جشنواره تئاتر جایزه ای دریافت کرده بود، بر آن شد تا به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شود. در ادامه بورجو بیریجیک برای ادامه تحصیل دانشگاهی به شهر ازمیر نقل مکان کرد.

بورجو بیریجیک هنگامی که در دانشگاه اجه مشغول به تحصیل باستان شناسی بود شروع به کار در تئاتر شهر بورنووا نمود. او در این مدت به ایفای نقش در فیلم های کوتاه گوناگونی پرداخت.

بورجو بیریجیک دارای قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۵۴ کیلوگرم است.

بورجو بیریجیک بازیگر نقش کبری در سریال شرافت

بورجو بیریجیک بازیگر نقش کبری در سریال شرافت

بورجو بیریجیک در سال ۲۰۰۷ برای نخستین بار در سریال Maçolar که از شبکه شو تی وی پخش می شد در یک نقش فرعی در تلویزیون حضور پیدا کرد. پس از آن در فیلم کوتاه Toprağın Günlüğü ظاهر شد.

در ادامه بورجو بیریجیک در سال ۲۰۱۱ در مسابقه بازیگری Artiz Mektebi که از کانال D ترکیه پخش می شد شرکت نمود و در آن مسابقه به همراه علی جان آیتکین رتبه اول را از آن خود نمود. بورجو بیریجیک پس از آن در سال ۲۰۱۱ در سریال حریم سلطان و در سال ۲۰۱۲ در سریال Ustura Kemal در نقش های کوتاه به ایفای نقش پرداخت.

بورجو بیریجیک به همین ترتیب سال ۲۰۱۲ در سریال Düşman Kardeşler که از شبکه شو تی وی پخش شد در نقش دریا به ایفای نقش پراخت. این بازیگر در سال ۲۰۱۳ در سریال Beni Böyle Sev شبکه تی ار تی ۱ در نقش صدا به ایفای نقش پرداخت و در بعضی از فیلم های تبلیغاتی نیز ظاهر شد.

اما دوران طلایی و پر فروغ بورجو بیریجیک را میتوان به حضور در دو سریال شرافت (Şeref Meselesi) در نقش کبری و سریال ترانه زندگی – ماکسیرا در نقش ماکسیرا نام برد. بورجو بیریجیک با حضور در این دو سریال که از کانال D ترکیه پخش شد به شهرت قابل قبولی در سینما و تلویزیون ترکیه دست پیدا کرد.

بورجو بیریجیک در این زمینه بسیار کم حاشیه است. او در سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج کرد و در حال حاضر هم زندگی عاشقانه ای را در کنار یکدیگر سپری می کنند.

اینستاگرام بورجو بیریجیک

burcubiricik@

عکس های بورجو بیریجیک


برای دیدن مطالب بیشتر به اینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو