برندهای فشن چگونه با کرونا مبارزه می‌کنند؟

منبع: ایران آرت

96

1399/1/10

19:46


برندهای فشن هر کدام با تولید محصولاتی منحصر‌به‌فرد در تلاش هستند از توانایی‌ خود در جهت مبارزه با کرونا استفاده کنند.

ایران آرت: شرکت طراحی و تولید پوشاک "رالف لورن" اعلام کرد که از طریق بنیاد خیریه خود ۲۵۰ هزار ماسک ضد ویروس و ۲۵ هزار روپوش مخصوص مددکاران پزشکی تولید می‌کند و علاوه بر آن، ۱۰ میلیون دلار نیز به مبارزه جهانی علیه ویروس کرونا، کمک می‌کند.

بنگاه رالف لورن، که یک شرکت عام است، سالانه در حدود یک و نیم میلیارد دلار انواع پوشاک در بوتیک‌های خود یا از طریق فروشگاه های سراسری به فروش می‌رساند.

رالف لورن، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره موسسه، گفت: "روح همبستگی در قلب شرکت ما قرار دارد و الهام‌بخش خلاقیت، اعتمادبه‌نفس، و مهم‌تر از آن، حمایت ما از یکدیگر است."

از دیگر برندهای مد که به تولید نیازمندی‌های کادر پزشک و درمان روی آورده‌اند باید از شرکت "کانادا گوس" نام برد که دو کارخانه تعطیل شده خود را برای تولید روپوش‌های محافظتی پزشکان و پرستاران فعال کرده است. همچنین شرکت "گپ"، تولیدکننده شلوار جین و انواع پوشاک، هم از یک طرف روپوش بیمارستانی تولید می‌کند و از طرف دیگر، با استفاده از آشنایی خود با زنجیره عرضه بین‌المللی، می‌کوشد برای بیمارستان‌های آمریکا ماسک و روپوش خریداری کند.

در فرانسه، موسسه تجاری عظیم "لوئی ویتان موئت هنسی" هم هفته پیش اعلام کرده بود در یک کارخانه تولید عطر، به ساختن و بسته‌بندی ژل ضدعفونی دست‌ها پرداخته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو