بیوگرافی کیلیان امباپه و آشنایی بیشتر با این ستاره دنیای فوتبال

بیوگرافی کیلیان امباپه و آشنایی بیشتر با این ستاره دنیای فوتبال


منبع: آرگا

317

1399/1/10

21:35


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی کیلیان امباپه یکی دیگر از بازیکنان فوتبال معروف و ارزشمند اهل فرانسه همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

کیلیان امباپه با نام اصلی کیلین ام باپه لوتان یکی از بازیکنان فوتبال با ارزش و معروف اهل کشور فرانسه می باشد. این بازیکن در حال حاضر در باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه در پست مهاجم با شماره پیراهن ۷ بازی می کند و تا کنون برای این تیم ۴۸ بار به میدان رفته و ۴۹ گل را به ثمر رسانده است. کیلیان یکی از بازیکنان با ارزش جهان محسوب می باشد و همچنین دومین بازیکن گران قیمت است. خوب است بدانید که وی به خاطر توانایی، استعداد، شتاب زیاد و سرعت در گلزنی و دربیل زنی مورد توجه بسیاری از طرفداران داخلی و خارجی شده است. امباپه در ۱۹ سالگی  موفق به دریافت توپ طلای اروپا شد و در این مراسم جایزه کوپا  و کفش طلا را از آن خود کرده است.  برای مشاهده زندگینامه کیلیان امباپه و تصاویر زیبا و جدید وی تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی کیلیان امباپه همراه با تصاویر جذاب و جدید وی

در ابتدا این مطلب بیوگرافی کیلیان امباپه بازیکن ۲۲ ساله فرانسوی ( متولد ۲۰دسامبر ۱۹۹۸) را مرور می کنیم. وی یکی از بهترین و مشهور ترین فوتبالیست های جهان است که با این سن کم افتخارات بسیاری در فوتبال کسب کرده است. امباپه در پاریس فرانسه چشم به جهان گشوده است.

زندگینامه کیلیان امباپه و همسرش

وی در یک خانواده ۴ نفره ورزشکار به دنیا آمده است. پدر او ویلفرد ام باپه یکی از مربیان فوتبال و مدیر برنامه اهل کارون است و مادر او فائزه لماری یکی از بازیکنان قدیمی هندبال اهل الجزایر است. برادر کوچک تر از خودش به نام اتان ام باپه در باشگاه زیر ۲۱ یال پی ای چی بازی می کند و همچنین برادر ناتنی اش به نام ژیرس کمبو- کوکو از بازیکنان محبوب فوتبال می باشد. او همیشه الگوی خودش را کریستیانو رونالدو معرفی نموده.

بیوگرافی کیلیان امباپه فوتبالیست معروف اهل فرانسه

زندگینامه جامه کیلیان امباپه فوتبالیست اهل فرانسه

زندگینامه خواندنی و کامل کیلیان امباپه بازیکن فوتبال معروف

عکس جذاب کیلیان امباپه

زندگینامه کامل کیلیان امباپه

عکس جدید و شیک کیلیان امباپه

بیوگرافی کیلیان امباپه بازیکن فوتیال فرانسه

این فوتبالیست توانا اهل فرانسه فعالیت خود را با باشگاه آ.اس بوندی با مربیگری آقای ویلفرد (پدرش) شروع نمود. تا اینکه فعالیت حرفه ای اش را در سال ۲۰۱۵ وقتی ۱۶ سال داشت در تیم موناکو در لیگ ۱ آغاز کرد. در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۵ برای اولین بار برای باشگاه موناکو مساوی ۱-۱ مقابل باشگاه کان به جای فابیو کونترائو بازیکن فرانسه در ۸۸ دقیقه داخل زمین رفت. وی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ جایزه بهترین بازیکن جوان تاریخ لیگ ۱ و پسر طلایی را از آن خود کرد و رکورد تبری آنرا را بعد از ۲۱ سال شکست داد. درخشش و استعداد وی از فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ شروع شد، او همراه با تیم موناکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و تیم منچستر سیتی را توسط امباپه شکست دادند.

عکس + بیوگرافی کیلیان امباپه

گالری شخصی و شیک کیلیان امباپه

زندگینامه جالب کیلیان امباپه

عکس کیلیان امباپه پیراهن به دست

زندگینامه خواندنی کیلیان امباپه

درخشش زیاد کیلیان امباپه مورد توجه و پسند باشگاه پاری سن ژرمن شده بود.  وی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ به صورت قرضی به تیم پاری سن ژرمن با مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو ملحق شد. سپس با ورود نیمار جونیور با مبلغ ۲۲۰ میلیون یورو به این تیم. دومین انتقال گران قیمت فوتبال جهان معرفی شد.

این بازیکن محبوب در سال ۲۰۱۷ وقتی ۱۹ سال سن داشت موفق به دریافت توپ طلای اروپا شد و در جشن بزرگ اهدای توپ طلا جایزه کوپا را به عنوان بازیکن زیر بیست و یک سال از آن خود کرد. در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ برای نخستین بار در لیگ ۱ فرانسوی، به عنوان بهترین بازیکن لیگ ۱ و بهترین بازیکن جوان لیگ ۱ برگزیده شد. او در این فصل به عنوان آقای لیگ ۱ فرانسه شد و به همین خاطر کفش طلای بهترین گلزن را دریافت کرد. حضور وی در تیم سن ژرمن جایزه ۲ قهرمانی لیگ ۱، یک قهرمانی جام جذفی کشور فرانسه و یک قهرمانی جام کاپا دلا لیگ را دریافت نموده است.

زندگینامه جامع و خواندنی کیلیان امباپه

تیپ و عکس جدید کیلیان امباپه

شرح زندگی کیلیان امباپه بازیکن فوتبال

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه

بیوگرافی کیلیان امباپه + تصاویر شخصی

امباپه بهترین بازیکن اهل فرانسه در سال ۲۰۱۷ به تیم ملی کشورش دعوت شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داخل زمین رفت. وی در مرحله حذفی یک هشتم مقابل تیم آرژانتین دو بار گل زد و سبب پیروزی کشور فرانسه شد. ایشان در فینال جام یگ گل فرانسه در برابر کروارسی به ثمر رساند و به دلیل درخشش و توانایی در این جام به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی فوتبال و مدت ها بعد به عنوان بازیکن سال فوتبال فرانسه انتخاب شد.

شرح زندگی کیلیان امباپه + عکس

عکس کیلیان امباپه در حال بازی

بیوگرافی کیلیان امباپه+ تصاویر شخصی

عس یکی از بازیکنان فوتبال با ارزش و معروف اهل کشور فرانسه

شرح حال کامل و خواندنی کیلیان امباپه

تیپ اسپرت کیلیان امباپه

بیوگرافی کیلیان امباپه + تصاویر شخصی

آلبوم زیبا و جذاب کیلیان امباپه

شرح حال خواندنی کیلیان امباپه

عکس اینستاگرامی کیلیان امباپه

تاریخچه زندگی کیلیان امباپه

شرح حال کامل کیلیان امباپه

آشنایی با بیوگرافی جالب و خواندنی کیلیان امباپه

گالری شخصی و جذاب این فوتبالیست

بیوگرافی کیلیان امباپه + عکس جدید و شیک

خوشحالی کیلیان امباپه بعد از گل زدن

شرح حال کامل کیلیان امباپه و همسرش

عکس و زندگینامه کیلیان امباپه

شرح زندگی کیلیان امباپه+ تصاویر شیک

عکس مهاجم تیم پاری سن ژرمن

تاریخچه زندگی کیلیان امباپه و همسرش

ژست خاص و متفاوت کیلیان امباپه

بیوگرافی کیلیان امباپه + گالری شخصی

عکس خاص کیلیان امباپه

نزدگینامه جامع و خواندنی کیلیان امباپه

امیدواریم از خواندن بیوگرافی کیلیان امباپه یکی از مشهورترین فوتبالیست های جهان و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو