از سیر تا پیاز مهاجرت به سنگاپور

از سیر تا پیاز مهاجرت به سنگاپور


منبع: آرگا

127

1399/1/10

22:31


سنگاپور به دلیل موقعیت های شغلی و تحصیلی مناسب محلی برای مهاجران ایرانی است اقامت در کشور سنگاپور دارای شرایطی است که شما عزیزان در این بخش بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد. مهاجرت به سنگاپور این امکان را برای مهاجران ایجاد می کند تا از موقعیت های شغلی و تحصیلی مناسبی در این کشور برخوردار باشند.

کشور سنگاپور مقصد بسیاری از متخصصان و محصلانی است که قصد ادامه تحصیل در یکی از بهترین مناطق دنیا را دارند در این کشور امکاتانی که برای تحصیل و یافتن شغل مناسب برای متقاضیان ارائه می شود بسیار زیاد است و از این هر ساله افراد زیادی تقاضای اقامت در این کشور را دارند. برای اینکه به این کشور بروید و از این امکانات بهره مند شوید ابتدا باید ویزای آن را دریافت نمایید و همانطور که می دانید پروسه دریافت ویزا برای هر کشوری یکی از پروسه های دشوار است در سفارت سنگاپور نیز دریافت ویزای این کشور دارای مراحل و شرایطی است که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد. ویزای این کشور دارای انواع مختلفی و بر حسب هدفی که فرد برای ورود به این کشور دارد متفاوت می باشد به عنوان مثال اگر قصد سفر او به سنگاپور توریستی و گشت و گزار است باید از ویزای موقت توریستی استفاده کند اما در صورتی که قصد دارد تا با سفر به سنگاپور شغلی مناسب پیدا کند و موقعیت خود را ارتقا دهد باید از ویزای دائم استفاده کند که شرایط خاص خود را دارد. افرادی که نیاز به ویزای بلند مدت و یا دائم دارند اغلب دارای شرایطی سخت تر هستند زیرا باید دارای مدارک تحصیلی بالا، تخصص، سرمایه و … باشند که داشتن این شرایط برای برخی از افراد دشوار است.

مهاجرت به سنگاپور:

همانطور که در بالا اشاره شد ویزای کشور سنگاپور انواع مختلفی دارد ویزای کوتاه مدت این کشور برای افرادی صادر می شود که تنها قصد سفر به این کشور را دارند و نمی خواهند برای اقامت دائم اقدام کنند. برای دریافت این ویزا نیز بنا به مدت زمانی که برای سپری کردن در این کشور نیاز دارید طول مدت دریافت می کنید. اما ویزاهای بلند مدت در این کشور باید ابتدا به سنگاپور بروید و برای دریافت ویزای بلند مدت خود در این کشور اقدام کنید افرادی که اقامت دائم می خواهند باید دارای شرایط زیر باشند:

درباره سنگاپور چه می دانید

  • داشتن همسر و یا فرزند با تابعیت سنگاپور و سن پایین ۲۱ سال
  • داشتن اقامت دائم سنگاپور از سوی همسر یا فرزند
  • داشتن سرمایه کافی برای سرمایه گذاری
  • ایجاد کارآفرینی
  • اجازه عبور

افرادی که شرایط فوق را دارند می توانید با تکمیل فرم درخواستی خود اقدام به دریافت ویزا کنند و برای مهاجرت به سنگاپور اقدام کنند و بعد از مدت سه ماه ویزای آن ها صادر خواهد شد اما افرادی که می خواهند تابعیت این کشور را دریافت کنند شرایطی که برای دریافت اقامت دائم باید داشته باشید نیز شامل موارد زیر می باشد:

  • داشتن سن ۲۱ سال و مجرد بودن
  • اقامت دائم ۲ الی ۶ سال
  • همسر دارای تابعیت سنگاپور و ۲ سال اقامت
  • تولد در خارج از سنگاپور

راه های مهاجرت:

افرادی که می خواهند به کشور  سنگاپور مهاجرت کنند باید ابتدا فرم های درخواستی خود را تکمیل کنند و با داشتن پاسپورت معتبر به سفارتخانه مراجعه کنند از دیگر مدارکی که برای دریافت ویزای ای کشور مورد نیاز است می توان به گواهی طلاق یا ازدواج، پرداخت هزینه ها، مدارک شناسایی، داشتن تمکن مالی، مدارک تحصیلی و ریز نمرات، گزارشات پرداخت مالیاتی، گواهی عدم سوء پیشینه و … اشاره کرد.

راهنمای مهاجرت به سنگاپور

مهاجرت تحصیلی:

یکی از متداول ترین شیوه هایی که برای مهاجرت به این کشور می توانید از آن استفاده کنید مهاجرت تحصیلی است افرادی که ویزای دانشجویی این کشور را دریافت می کنند باید بدانند که ویزای آن ها نهایت تا ۱۲ ماه دارای اعتبار است. و هر سال باید ویزای خود را تمدید یا تعویض کنند این نوع ویزا ویزای کوتاه مدت است بسیاری از دانشگاه ها و موسسات آموزشی که در این کشور قرار دارند با ارائه بهترین امکانات تحصیلی مهاجران زیادی را می پذیرند.

مهاجرت کاری:

از مهم ترین شیوه های مهاجرتی، مهاجرت  کاری به این کشور است خیلی از افراد خواهان این هستند که با رفتن به این کشور پیشرفت های زیادی را در زمینه های شغلی خودشان به دست بیاورند برای دریافت این نوع از ویزا ابتدا باید ویزای کاری درخواست کنید و زمانی که وارد این کشور شدید مراحل دیگر اقامت خود را انجام دهید. پاس p و q از اولین انواع ویزای کاری در این کشور هستند که نوع ارزان ترین ویزا را به خود اختصاص داده است.  این نوع از ویزا برای افراد متخصص با مهارت های حرفه ای بالا صادر می شود و از طریق این ویزا فرد می تواند اعضای خانواده خود را نیز به سنگاپور ببرد.

چگونه به سنگاپور برویم

نوع دیگر از ویزای کاری ویزا s است که ویژه کارکنان و کارگران است این دسته از افراد دارای مهارت و تجربه هستند و تنها می توانند همسر خود را از طریق این ویزا به کشور سنگاپور ببرند ویزای نوع r نیز حکم اجازه کار کردن در سنگاپور را به فرد می دهد این دسته از مشاغل دارای مالیات هستند و با توجه به نوع شغلی که دارند مالیات های گوناگون پرداخت می کنند. برخی از افراد نیز با داشتن ویزای آموزش کار می توانند به سنگاپور مهاجرت کنند و در این کشور در زمینه های مختلف شغلی آموزش های لازم را کسب کنند.

مهاجرت سرمایه گذاری:

افرادی که درای سرمایه های کلان هستند و از طریق سرمایه گذاری های خود در دیگر کشورها می توانند موجب ایجاد شغل شوند توانایی دریافت ویزا و اقامت در این کشورها را دارند سرمایه گذاری در زمینه های مختلف واحد اعتباری، بیمه نامه های تجاری، اوراق قرضه، سرمایه گذاری مستغلات، خرید سهام، تبادل وجوه معامله، ساختار سپرده ای، بیمه نامه سرمایه گذاری مرتبط و … این امکان را به متقاضیان می دهد.

ویزای سنگاپور

شیوه های دیگر مهاجرت:

شیوه های دیگری نیز برای مهاجرت کردن به این کشور وجود دارد خیلی از متقاضیان از طریق تولد نوزاد خود رد این کشور و تابعیت این نوزاد می توانند اقامت دائمی کشور را دریافت نمایند همچنین فردی که همسر با تابعیت سنگاپوری دارد می تواند از طریق همسر خود اقدام به دریافت ویزای این کشور کند. نوع دیگری از ویزا که برای سفر به این کشور می توانید از آن استفاده کنید ویزای توریستی است که ویژه افرادی است که قصد سفر به این کشور را دارند. اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله ” همه چیز درباره سفر به سنگاپور و هزینه های آن ” اطلاعات بیشتری را برای سفر به این منطقه کسب کنید همچنین می توانید با مناطق گردشگری و مکان های دیدنی سنگاپور نیز آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو