چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟

چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟


259

1399/1/11

01:46


چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟

اگر می خواهیم در کت و شلوار رسمی و یا مهمانی، شیک و با کلاس به نظر برسیم، انتخاب رنگ مناسب برای کفش ها به طوریکه با رنگ لباسی که پوشیده ایم متناسب باشد بسیار با اهمیت خواهد بود. تفاوتی ندارد که لباسمان چقدر شیک و خیره کننده است، در هر صورت اگر کفش نامناسبی بپوشیم ظاهرمان به هیچ وجه جالب نخواهد بود. اکثر اوقات مشکل با رنگ کفش است.

حتی اگر به اندازه ی کافی براق باشند باز هم اگر رنگشان چنگی به دل نزند و با کت و شلوار همخوانی نداشته باشد، ظاهرتان را خراب خواهد کرد.

حتما بخوانید : برترین برندهای کت و شلوار ایرانی : از هاکویپان تا ماکسیم

کفش برای کت و شلوار مشکی

هر مردی بطور قطع یک دست کت و شلوار مشکی مجلسی دارد، بنابراین بسیار مهم است که بدانیم چه رنگ کفشی بهترین انتخاب برای کت و شلوار مشکی خواهد بود.

اگرچه ممکن است نتوانید ترکیب های متفاوتی از رنگ کفش و کت و شلوار مشکی را تجربه کنید و از این کار لذت ببرید، اما در هر حال انتخاب رنگ کفش برای کت و شلوار مشکی ساده است. وقتی کت و شلوار مشکی می پوشید، مشکی تنها رنگی است که به لباستان می اید و باید همیشه همین رنگ را برای کفش خود انتخاب کنید.

کفش برای کت و شلوار مشکی

چه رنگ کفش هایی مناسب کت و شلوار سرمه ای هستند؟

کت و شلوار سرمه ای برخلاف مشکی، می تواند با خیلی از رنگ ها ست شود. کفش های مشکی و قهوه ای قابل اعتماد ترین رنگ ها هستند و جزء بهترین گزینه ها به حساب می آیند. بسته به استیل خاص خودتان و همچنین نوع مجلسی که در آن شرکت دارید، می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از این رنگ ها مناسب هستند. کفش مشکی نیز با کت و شلوار سرمه ای جالب می شود، مخصوصا اگر تیره تر به نظر برسد. اختلاف رنگ اندک بین رنگ کت و شلوار سرمه ای و رنگ کفش بهترین تاثیرگذاری را دارد.

رنگ کفش مناسب کت و شلوار سرمه ای

اما کفش های قهوه ای نیز وقتی با کت و شلوار سرمه ای پوشیده می شوند ظاهری شیک را به نمایش می گذارند. رنگهای گرم نه تنها سردی رنگ سرمه ای را برطرف می کند، بلکه ظاهری امروزی برای شما خلق خواهند کرد. وقتی به رنگی کمی هیجان انگیزتر از مشکی نیاز دارید، کفش هایی با رنگ قهوه ای ظاهرتان را شیک و خاص نشان می دهند.

ا کفش های قهوه ای نیز وقتی با کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه ای کفش های قهوه ای

کفش برای کت و شلوار خاکستری

وقتی می خواهید ببینید چه رنگی مناسب کفش هایی است که می خواهید با کت و شلوار خاکستری بپوشید، اول باید بتوانید تشخیص دهید که کت و شلوارتان در کدام طیف رنگی خاکستری قرار می گیرد، خاکستری تیره، روشن و یا متوسط.

این مسئله تاثیر مهمی در انتخاب رنگ کفشتان خواهد داشت. وقتی کت و شلوار خاکستری روشن می پوشید بی شک تطبیق دادن رنگ کفش با آن ساده تر است. در هر حال گزینه های زیادی برای ته رنگ روشن و تیره ی لباس خاکستری وجود داردکه برخی از آنها برای هردو ته رنگ مناسب است.

کفش برای کت و شلوار خاکستری

کت و شلوار خاکستری تیره، مانند کت و شلوار مشکی زمانی که باکفش هایی با ته رنگ تیره تر ست می شود بهترین نما و تاثیرگذاری را خواهد داشت. این موضوع بدین معنی است که کفش های مشکی بهترین و ساده ترین انتخاب برای مطابقت با کت و شلوار خاکستری تیره هستند. حواستان باشد که کفش های قهوه ای زیر کت و شلوار خاکستری تیره زیاد جالب به نظر نمی رسند.

کت و شلوار مشکی با کفش هایی با ته رنگ تیره تر

کت شلوار توسی با کفش های تیره تر

کفش برای کت و شلوار کرم یا بژ

کت و شلوار کرم رنگ و بژ به دلیل رنگ روشن و ظاهر شادابشان گزینه های محبوبی برای فصل های بهار و تابستان هستند. برای اینکه این زیبایی خاص دوچندان شود، ضروری است که آن ها را با کفش هایی با رنگ روشن ست کنید.

در حالیکه کفش های مشکی و قهوه ای تیره ظاهرتان را سنگین تر نشان می دهند، اما کفش قهوه ای روشن یا سفید بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار خواهند رفت.

کفش برای کت و شلوار کرم یا بژ

کفش سماقی رنگ با کت شلوار رنگ روشن

کفش عسلی با کت شلوار رنگ روشن

کفش سفید برای کت شلوار سفید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو