دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای کامپیوتر – نسخه Razor1911 و GOG

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای کامپیوتر – نسخه Razor1911 و GOG


منبع: دانلود ها

167

1399/1/11

05:36


داستان بازی Call of Juarez Bound in Blood از سری قبل Call of Juarez سر چشمه می گیرد و برای آنهایی که می خواهند بهتر از داستان بازی اطلاع پیدا کنند باید سری قبل را بازی کرده باشند. داستان بازی Call of Juarez Bound in Blood مربوط به دو برادر به نام های thomas و ray (در عنوان قبلی حضور داشته) است.

این دو برادر عضو نیروی ارتش هستند اما به دلایلی که در طول بازی معلوم می شود از ارتش اخراج شده و حالا باید به خانه خود برگردند اما آنها در این اوضاع با جسد کشته شده والدین خود روبه رو شده و باید انتقام مرگشان را گرفته و برادر کوچکتر خود را سرپرستی کنند ولی اوضاع همین طور باقی نمانده ، ray و thomas در این بین با دختری آشنا می شوند و برای به دست آوردن آن دچار اختلاف می شوند. اما هدف اصلی آنها همان هدف کاراکتر بازی قبل (BILLY) یافتن طلاهای خوارز هست.

Call of Juarez Bound in Blood PC-Razor1911

دانلود-بازی-Call-of-Juarez-Bound-in-Blood-

مطالب مرتبط

بازی Call of Juarez Bound in Blood یک گیم پلی وسترن را بهینه سازی کرده است در این نسخه از بازی گیم پلی ارتقا یافته و موارد منفی نسخه قبل حدف شده است ولی با این حال موارد منفی جدیدی در بازی یافت می شود. در طول بازی شما باید کنترل یکی از دو برادر را در دست بگیرید که هر کدام گیم پلی خاصی دارند که با آنکه در میزان دقت در تیراندازی و چابکی با هم متفاوت هستند ولی در کل مانند نسخه اول بازی تغییر گسترده ای ندارند .

البته در مراحلی از بازی مجبور هستید کاراکتر دیگری را کنترل کنید که با آنکه به نسخه اول شباهت دارد ولی بازی را معماگونه نخواهد کرد. محیط بازی گسترده است و حس غرب وحشی را به شما منتقل خواهد کرد . در طول بازی به شهرهای کوچکی خواهید رسید و در آنجا شما می توانید با بعضی از زورگویان دوئل کنید و از دیگران دزدی کنید که با وجود کلانتر و دسته اش کار راحتی نخواهد بود.

تنوع اسلحه ها هم خوب است و تیر اندازی و هدف گیری بستگی به حرفه ای بودن کاراکتر دارد که متنوع است ولی حالت جدیدی بنام Concentration Mode در بازی اضافه شده که برای کاراکتر ها متفاوت است که کارایی آن به اینصورت است پس از هدف گیری چند نفر بصورت خودکار بر روی آنها شلیک می شود که بسیار کارا و لذت بخش است.

همین اسلحه ها هم امکان اپگرید دارند که با این عمل سرعت و قدرت بیشتری را در بر می گیرد. اما هوش مصنوعی بازی کاملا دگرگون شده است و دشمنان شما بخوبی شلیک و سنگر گیری می کنند که با توجه به مهارت متفاوت آنها میزان دقت و سرعت آنها فرق می کند. بازی Call of Juarez در زمان عرضه یکی از زیباترین بازی ها از نظر گرافیک بود و Bound in Blood نیز به همین صورت می باشد .

گرافیک در بازی واقعا زیبا دیده می شود و مهمترین خصوصیت آن نبود باگ در بازی است . محیط های جنگلی ، خانه های چوبی ، آب ، محیط های مه آلود و… به بهترین نحو خلق شده اند . با توجه به اینکه سازندگان از موتور گرافیکی Chrome Engine استفاده کرده اند سایه ها و نورپردازی نیز به بهترین نحو خلق شده اند . اکثر مراحل بازی در روشنایی روز و محیط های باز انجام می شود و گرافیک بازی یه خوبی قابل قضاوت است . درختان به زیبایی استوار و آب به شکل طبیعی جاری و صداهای پرندگان و گرگ ها و همچنین رودخانه هایی که از شما دور نیستند ، شما را در یک جنگل کاملا پویا و زنده قرار می دهد.

info

THE OLD WEST, 1864. In order to save their family, the McCall brothers will kill anyone who stands between them and the legendary Gold of Juarez. But when the allure of money and women tests their bond, will the blood they share prove to be thicker than water?

Become a Gunslinger — Harness an array of weapons, from various revolvers to heavy-caliber cannons and machine guns. Every accurate shot increases your concentration, which allows you to unleash deadly shooting modes when outnumbered — and even deadlier ones when the brothers work together.

Brothers in Arms — Choose to embody Ray or Thomas, each with a distinctive gameplay style (close- or long-range), specific abilities (lasso, dynamite, etc.) and arsenal of deadly weapons (dual guns, long-range carbine, etc.). Take advantage of their strengths and you just might survive some of the fiercest fights imaginable.

Immersive Western Experience — Explore vast natural landscapes of the untamed mythical Old West on foot, horseback, in wagons and canoes. Visit iconic settings full of outlaws. The McCall brothers face a renegade Apache chief, a greedy Mexican bandit, a vindictive colonel — and those are just a few of the underhanded villains standing in the brothers’ way.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP2 and SP3/Windows Vista® (only)

Processor: 3.2 GHz Intel® Pentium® 4 or 2.66 GHz Pentium D/AMD® Athlon™64 3500+

Memory: 1024 MB RAM (2 GB recommended)

Graphics: 256 MB DirectX 10.0/9.0-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list*)

DirectX®: 9.0c/10.0 (included)

Hard Drive: 4 GB free

Sound: DirectX 9-compatible sound card

Peripherals Supported: Windows-compliant keyboard, mouse, gamepads

Multiplayer: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster

*Supported Video Cards at Time of Release
ATI RADEON X1650-1950 / HD 2400-2900 / 3650-3870 / 4650-4870 series
NVIDIA GeForce 6800 / 7600-7950 / 8600-8800 / GTX 260-280 series
Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood-Razor1911 :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو