دانلود بازی Sid Meiers Civilization IV The Complete Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Sid Meiers Civilization IV The Complete Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

210

1399/1/11

05:36


اقوام گوناگونی در طول تاریخ وجود داشته اند که زمانی جزو قدرت های آن زمان به شمار می رفتند و اکنون یا کلا از بین رفته اند و یا با خاطره ای از آن زمان ها زندگی می کنند. تا کنون پیش خود فکر کرده اید که اگر آن اقوام هنوز هم یکی از قدرت های دنیا بودند چه می شد؟ یا اینکه شما می توانستید دوران شکوه و قدرت آن ها را ببینید؟ البته برای این کار نیازی به ماشین زمان نیست که به وسیله آن به گذشته سفر کنید. تنها چیزی که شما برای رسیدن به این آروز نیاز دارید، نسخه چهارم از سری بازی های Civilization یعنی بازی Sid Meiers Civilization IV  است.

بازی Sid Meiers Civilization IV می تواند شما را به عمق تاریخ و زمان شکل گیری تمدن های مختلف ببرد و کنترل آن ها به دست شما بسپارد. سری بازی های Civilization از داستان خاصی برخوردار نبوده اند و از این رو نسخه چهارم هم به همین صورت است. در واقع می توان گفت که داستان بازی همان روند تاریخی و اتفاقاتی خواهد بود که قوم شما در بازی با آن روبرو می شوند. بازی Sid Meiers Civilization IV شما را در نقش رهبری قرار خواهد داد که باید برای سربلندی و پیشرفت ملتش بهترین کارها را انجام دهد. در واقع این خود شما هستید که داستان بازی را رقم خواهید زد و تاریخ را به گونه ای که دوست دارید، می پیمایید.

Sid Meiers Civilization IV The Complete Edition PC-GOG

دانلود-بازی-Sid-Meiers-Civilization-IV-The-Complete-Edition

مطالب مرتبط

در ابتدای بازی Sid Meiers Civilization IV دموی بسیار زیبایی را می بینیم، در این دمو شروع تمدن از منطقه ی دجله و فرات آغاز می شود و در نهایت به رم باستان ختم می شود. منو های بازی تغییرات خوبی کرده است، تمامی آن ها گرافیک و طراحی عالی دارند در ضمن موزیک ابتدایی بازی هم بسیار بسیار زیبا و گوش نواز است و شما را غرق در بازی می کند.

در ابتدا با انتخاب زبان، ملیت، نام، و ده ها انتخاب دیگر بازی را شروع می کنید. اولین تغییر گرافیک خوب و تحسین برانگیز بازی است که از موتورگرافیکی با نام Gamebryo بهره می برد. جالب این جاست که اگر ایران را انتخاب کنید، تمامی شخصیت ها در بازی به فارسی صحبت می کنند، این موضوع در دیگر کشور ها هم صدق می کند و هر کشوری با زبان، مذهب، شاه، آداب و رسوم خود به شما شناسانده می شود. هم چنین در بازی از شخصیت های بزرگ تاریخ نظیر: Xi Ling-Shi، پلاتو، ویلیام شکسپیر، Ramakrishna، Michelangelo، ایساک نیوتن، زرتشت، جلال الدین محمد بلخی، کوکو چانل، و آلبرت انشتین در دوره های مختلف استفاده شده است. در ضمن از ۸۵ تکنولوژی برای نشان دادن دوره های زمانی مختلف بهره گرفته شده است.

info

Sid Meier’s Civilization is widely recognized as one the greatest PC game franchises of all-time. Heralded as one of the top ten games of 2005, Civilization IV is a must-have for gamers around the globe. Sid Meier’s Civilization IV: The Complete Edition includes Civilization IV, plus all three expansions: Warlords, Beyond the Sword and Colonization.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows 7 / 8 / 10

Processor:1.4 GHz

Memory:512 MB RAM

Graphics:3D graphics card compatible with DirectX 9.0

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Sid Meiers Civilization IV The Complete Edition-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Sid Meiers Civilization IV The Complete Edition MULTi6-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو