داستان کامل قسمت ۶۳ سریال ترکی استانبول ظالم

منبع: کولاک

255

1399/1/11

14:57


داستان کامل قسمت ۶۳ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۶۳ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۶۳ سریال ترکی استانبول ظالم

قسمت ۶۳ سریال ترکی استانبول ظالم

جنک و جرن پنهانی قرار ملاقات می‌گذارند. جرن به بهانه خرید از سوپرمارکت از خانه بیرون رفته و پیش جنک میرود. جنک می‌گوید که پدرش فردا نتیجه تست دی ان ای را میگیرد و همگی می‌فهمند که او پدر بچه است. جنک به جرن پیشنهاد می‌دهد که فرار کنند. اما جرن فکرمیکند این نقشه شنیزخانم است تا از شر جرن خلاص شود. او می‌گوید فرار نخواهد کرد و میخواهد به ویلا بازگردد.

جنک می‌گوید که فردا صبح زود چمدانهایش را جمع خواهد کرد و به دنبال جرن می‌آید. اگر جرن به او ملحق نشود به تنهایی خواهد رفت. او از سوپرمارکت خرید کرده و به جرن می‌دهد. جرن همچنان خیال می‌کند این یک تله است و پیشنهاد جنک را قبول نمی‌کند. در این بین، جمره و جیوان به خانه ی جرن رفته اند و سحر با دیدن آنها تعجب می‌کند. سحر برای بچه هایش چای دم می‌کند. جیوان برای خرید قند میخواهد به سوپرمارکت برود که جرن و جنک را آنجا می‌بیند.

جرن هنگام بازگشت جیوان را میبیند و جیوان طوری رفتار می‌کند که چیزی ندیده است اما به فکر فرو می‌رود. سحر از جمره در مورد خبری که پخش شده می‌پرسد. او می‌خواهد بداند آیا دخترش مشکلی با جنک دارد؟ ولی جمره چیزی نمی‌گوید. او می‌خواهد جرن را ببیند و از او در مورد ارتباط اش با جنک بپرسد. جرن می‌آید به مادرش یه دروغ می‌گوید که فروشگاه شلوغ بود از این رو دیر کرده است. آگاه به حرف های دکتر فکر می‌کند. او می‌داند ندیم عاشق شده و وضعیت روحی مناسبی ندارد. او دستور می‌دهد که جمره را به مزرعه بیاورند. یکی از افراد آگاه به جمره زنگ میزند تا او را پیش ندیم ببرد.

جمره نیز برای مادرش بهانه ای درست کرده و به مزرعه می‌رود. آگاه و جمره در مورد ندیم صحبت میکنند. آگاه حرف های دکتر را به جمره منتقل می‌کند. او از جمره ناراحت و عصبانی ست زیرا با آمدنش ابتدا باعث بهبودی ندیم شد اما حالا برایش عذاب است. آگاه اجازه نمی‌دهد جمره حرفی بزند و میخواهد جمره به پیش ندیم رفته و کاری کند که ندیم از فکر این عشق بیرون بیاید. جمره که خود عاشق ندیم است، حال بدی دارد و به سرویس میرود. او در مورد ندیم خود را مقصر می‌داند و با خود می‌گوید که اینکار به نفع ندیم است تا زودتر خوب شود. شنیز به جنک می‌گوید که آگاه همه چیز را سفت و سخت گرفته است.

آگاه آزمایش دی ان ای را بیمارستان انجام نداده و شنیز نمی‌تواند کسی را که مسئول آزمایش است را پیدا کند. جنک به مادرش می‌گوید که شکست را قبول کند زیرا پدرش قدرتمند تر از همه است. جنک به مادرش خبر طلاق را می‌دهد اما شنیز مخالف است. او اعتقاد دارد جنک با اینکار قبول کرده که پدر بچه است. تصمیم جنک قطعی ست و تغییری نمی‌کند

/ قسمت ۶۳ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو