عشق واقعی چیست؟ (real love)

منبع: مینویسم

104

1399/1/11

18:43


عشق واقعی

عشق واقعی

عشق واقعی توجه به شادی طرف مقابل بدون انتظار داشتن چیزی می باشد.

عشق واقعی چیست؟

عشق واقعی چیست؟ هیچ کس این سوال را نمی‌پرسد و در عوض می پرسند: عشق چیست؟

روزانه بسیاری از افراد این گونه سوالات را می‌پرسند و این نوع سوالات ذهن آن ها را مشغول کرده است.چه بخواهید چه نخواهید عاشق می شوید،اگر از ۱۰۰ نفر معنی عشق را بپرسید، پاسخ های مختلفی خواهید گرفت که این موضوع را بسیار پیچیده می کند. سوال اصلی این است: عشق غیر شرطی چیست؟

این عشق بسیار متفاوت ‌تر از عشقی است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند. عشق واقعی شرط ندارد. این عشق عشقی است که همه ما به دنبالش هستیم.در عشق واقعی هیچ ناامیدی؛ بی‌حوصلگی، رنجش و عصبانیت وجود ندارد.پس این عشق از چیزی که مردم تا به حال احساس می‌کردند؛ بسیار متفاوت است. حال شما پاسخ سوال عشق واقعی چیست را متوجه شدید.

 عشق شرطی چیست؟ برای نشان دادن این عشق به شما تصور کنید که به شما میگویم دوستت دارم. به شما لبخند میزنم و کلمات مهربانانه به کار می‌برم. دستتان را می‌گیرم و حتی شاید یک هدیه عاشقانه به شما تقدیم کنم. البته شما مثل همه مردم عاشق این کارها هستید و شاید احساس دوست داشته شدن کنید؛اما یک دقیقه بعد وارد اتاق می شوم و اشتباه شما را به روی تان می آورم. به شما اشاره می‌کنم و با عصبانیت می‌گویم:” آیا تو این کار را کردی؟” آیا حالا شما احساس دوست داشته شدن می کنید؟ البته که خیر. در چند ثانیه احساسات عشق و علاقه قبلی شما کاملا از بین می رود. همه ما لحظاتی را تجربه کردیم که در آن ناامیدی و عصبانیت احساسات عاطفی ما را خراب کرده است. برای بسیاری از ما در حقیقت این یک الگوی جاودانه است.این نوع عشق بسیار ناامیدکننده و ناراحت کننده است. وقتی اشتباه می‌کنیم از بین می‌رود و وقتی انتظارات مان از طرف مقابل برآورده نمی‌شود؛دیگر عشقی احساس نمی‌کنیم. این نوع عشق شرطی است و عشق واقعی نامیده نمی شود.

 

درک دردها در زندگی:

تقریباً می‌توان تشخیص داد هر چیزی به غیر از عشق واقعی را نمی‌توان عشق نامید و این مدل عشق فقط تقلید از عشق واقعی است و ناگهان احساس می‌کنیم که درد زیادی در رابطه مان تحمل کردیم.فقط یک نوع عشق وجود دارد که ما را ارضا میکند و دردمان را تسکین می بخشد و آن عشق واقعی و بدون شرط است که ما را غرق در شادی می سازد.

 

چرا عشق واقعی در رشد شخص تاثیر می گذارد؟

چون عشق واقعی هرگونه علاقه و اعتیاد به غذا،الکل؛مواد مخدر،سکس و دیگر مسائل را از بین می برد. برای چیزهای کوچکی که شما را اذیت می‌کند؛ عصبانی نمی شوید و متوجه می‌شوید واقعاً چه فردی هستید.چون فقط کمتر از یک درصد از افراد پاسخ این سوال را می‌دانند و رابطه رضایت بخشی را با طرف مقابل خود تجربه می‌کنید. ترس زندگی تان را از دست می دهید و این یک احساس معجزه آسا و فوق العاده است.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو