بیوگرافی سارا منجزی و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و سبک زندگی وی

بیوگرافی سارا منجزی و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و سبک زندگی وی


منبع: آرگا

300

1399/1/11

21:38


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سارا منجزی بازیگر توانا و زیبا تلویزیون و سینما ایرانی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

سارا منجزی با نام اصلی سارا منجزی پور بازیگر دوست داشتنی و خوش چهره سینما و تلویزیون کشورمان می باشد. این هنرمند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با سریال “از یاد رفته” با کارگردانی فریدون حسن پور آغاز نمود. ایشان در حال حاضر در مدلینگ و طراح لباس نیز فعالیت می کنند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه سارا منجزی بازیگر موفق ایرانی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی سارا منجزی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

سارا منجزی پور طراح لباس، مدلینگ و هنرپیشه دوست داشتنی و خوش چهره سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۷ دی ماه سال ۱۳۶۱ که هم اکنون وی ۳۷ سال سن دارد و در شهر اهواز چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک کارشناسی رشته معماری می باشد.

شرح زندگی سارا منجزی و همسرش

سارا منجزی هنرپیشه خوش چهره ایرانی در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است و دو برادر دیگر هم دارد. وی کلاس های بازیگری و فن بیان را زیر نظر آقای محمدرضا شریفی نیا بازیگر ایرانی آموزش دید و از طریق محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شد. وی در سال ۸۹ نخستین تجربه سینمایی اش را با فیلم “خنده در باران” به کارگردانی داریوش فرهنگ شروع نمود. در این فیلم بازیگران محبوبی چون  شقایق فراهانی، بهار رهنما، گوهر خیر اندیش، نصرالله رادش، مرجانه گلچین، علیرضا جلالی تبار، مهران رجبی و … نیز حاضر بودند. همچنین وی در همان سال دومین تجربه اش را در فیلم سینمایی “دردسر بزرگ” به کارگردانی مهدی گلستانه در نقش دریا به ایفای نقش پرداخت.

زندگینامه جامع سارا منجزی

عکس سارا منجزی در کنار پدرش

زندگینامه جامع و خواندنی سارا منجزی

عکس جدید سارا منجزی با لباس هندی

بیوگرافی سارا منجزی + عکس

تیپ و عکس جدید سارا منجزی پور

زندگینامه خواندنی و جالب سارا منجزی

خانم منجزی در سال ۱۳۸۹ در سن ۲۸ سالگی اولین فعالیت بازیگری اش را با سریال “از یاد رفته” ساخت فریدون حسن پور شروع کرد و در سال ۹۰ دومین تجربه تلویزیونی اش را با سریال “پایتخت ۱ ” در نقش کوتاهی به دست آورد. سپس در سال ۱۳۹۱ در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری در نقش تانیا به ایفای نقش پرداخت.

زندگینامه خواندنی سارا منجزی

عکس و بیوگرافی سارا منجزی

زندگینامه جالب سارا منجزی

زندگینامه جامع سارا منجزی

بیوگرافی سارا منجزی و همسرش

خوب است بدانید که آقای مسعود ده نمکی کارگردان معروف باجناق برادر خانم منجزی می باشد. ولی این بازیگر بخاطر روش کار ده نمکی حاضر نیست با او همکاری داشته باشد.

بیوگرافی سارا منجزی + تصاویر

هر هنرپیشه ای بعد از اینکه چهره اش شناخته می شود خواه و ناخواه حاشیه هایی را به همراه دارد. حضور متعدد سارا منجزی در کنسرت های محمد علیزاده که از طرف برخی از خبرنگاران شایعه ارتباط او با این خواننده را در فضای مجازی مطرح کردند ولی بعد از مدتی از طرف او این موضوع تکذیب شد و گفته است که به عنوان طراح لباس با علیزاده همکاری داشته است.

زندگی نامه سارا منجزی

عکس دونفره سارا منجزی و برادرش

این هنرمند زیبا به جزء بازیگری و طراح لباس در حال حاضر به عنوان مدلینگ مشغول است و اوایل مدل آرایشی بود و حالا با یک برند خارجی جواهرات به نام الیسا همکاری می کند.

بیوگرافی کامل و خواندنی سارا منجزی

ماسک پوست صورت سارا منجزی

این بازیگر و مدل علاقه زیادی به عسل دارد و به عنوان ماسک برای پوست صورتش استفاده می کند. وی می گوید: ماسک های متنوعی هستند که می توان با عسل درست کرد و خانم های عزیز می توانند با توجه به پوست صورتشان از آنها استفاده کنند.

ورزش + عطر مورد علاقه

از رشته های ورزشی مورد علاقه خانم منجزی می توان به ورزش شنا، تنیس و تی آر ایکس اشاره نمود که این سه ورزش برای کاهش وزن خانم ها کمک بسیاری می کند. این هنرمند سال های زیادی است که از یک عطر برند به نام شانل صورتی استفاده می کند.

 

گالری زیبا + بیوگرافی سارا منجزی

عکس جذاب سارا منجزی و مادرش در خارج از کشور

بیوگرافی سارا منجزی بازیگر توانا و زیبا ایرانی

عکس جالب و جذاب سارا منجزی و پدر

شرح حال کامل سارا منجزی

بیوگرافی سارا منجزی

ازدواج و همسر سارا منجزی

دوستان صمیمی خانم منجزی

از دوستان صمیمی خانم سارا منجزی می توان به خانم فریبا نادری و هلیا امامی اشاره کرد و او فریبا نادری را به عنوان یک دوست با معرفت و خوب معرفی می کند.

زندگینامه کامل سارا منجزی

عکس سارا منجزی و برادش علی

کارنامه هنری سارا منجزی

مجموعه تلویزیونی سارا منجزی

از یاد رفته با کارگردانی فیدون حسن پور، پایتخت ۱ با کارگردانی سیروس مقدم، تقدیر با کارگردانی عبدالرضا فیروزان، کلاه پهلوی با کارگردانی سید ضیالدین دری، تاکسی پلیس با کارگردانی سعید عالم زاده، سایبر با کارگردانی احمد معظمی، نفس شیرین با کارگردانی عباس خواجوند، بهترین نقش زندگی با کارگردانی محسن دامادی.

بیوگرافی سارا منجزی+ تصاویر شخصی

فیلم های سینمایی این بازیگر

خنده در باران با کارگردانی داریوش فرهنگ، دردسر بزرگ با کارگردانی مهدی گلستانه، کالسکه با کارگردانی آرش معیریان، دریا کنار با کارگردانی آرش معیریان، هدیه با کارگردانی امیر احمد انصاری،  چهارشنبه خون به پا می شود با کارگردانی سید غلامرضا موسوی، لابی با کارگردانی محمد پرویزی

شرح حال سارا منجزی و همسرش

تله فیلم های منجزی

سیاه و سپید با کارگردانی محمد تقی انصاری، دومینو با کارگردانی مرضیه برومند، سمفونی مرگ با کارگردانی رضا حسنی، صدای سکوت با کارگردانی جاوید خوشدل، پوست انداختن با کارگردانی سیامک صرافت، تی تی مان با کارگردانی حسینعلی لیالستانی، تقدیر نهایی با کارگردانی محسن توکلی، ذهن خاموش با کارگردانی مهرداد خوشبخت، ۹۰ درجه با کارگردانی محمدرضا رحمانی، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با کارگردانی محمود معظمی، سکوت پروانه ها با کارگردانی شاهپور شهبازی

عکس جدید + زندگینامه سارا منجزی

بعد از خواندن بیوگرافی سارا منجزی بازیگر و طراح لباس ایرانی می توانید در ادامه این قسمت تعدادی از تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی سارا منجزی هنرپیشه زیبا ایرانی

عکس جدید سارا منجزی و سحر قریشی

زندگینامه سارا منجزی بازیگر موفق ایرانی

سلفی زیبا سارا منجزی

زندگینامه سارا منجزی و همسرش

پوشش خاص و متفاوت سارا منجزی در کنار پدرش

گالری+ بیوگرافی سارا منجزی

گالری شخصی و جذاب سارا منجزی

تاریخچه زندگی سارا منجزی

عکس جدید و لاکچری سارا منجزی

شرح حال سارا منجزی و همسرش

عکس مدلینگ جذاب و متفاوت سارا منجزی

بیوگرافی سارا منجزی + عکس شخصی

عکس جدید و آتلیه ای سارا منجزی

تاریبخچه زندگی سارا منجزی و همسرش

عکس سارا منجزی در کنار بهنام بانی

بیوگرافی سارا منجزی + تصاویر جدید و جذاب

عکس جدید و جذاب سارا منجزی بازیگر خوش چهره ایرانی

شرح زندگی جالب سارا منجزی

مدل مانتو زیبا و جدید سارا منجزی

تاریخچه زندگی سارا منجزی + تصاویر

عکس جدید سارا منجزی در کنار ملیکا شریفی نیا

شرح زندگی سارا منجزی + عکس

امیداریم از خواندن بیوگرافی سارا منجزی بازیگر و مدل ایرانی و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو