ترکیب رنگی سیاه و سفید: ترکیبی جذاب برای خانم های شیک پوش

ترکیب رنگی سیاه و سفید: ترکیبی جذاب برای خانم های شیک پوش


238

1399/1/12

01:46


ترکیب رنگی سیاه و سفید: ترکیبی جذاب برای خانم های شیک پوش

ترکیب رنگی سیاه و سفید یکی از محبوبترین و ماندگارترین ترکیب های کلاسیک در سبک لباس پوشیدن است. این ترکیب رنگی جذاب هم در لباس های مردانه و هم در لباس های زنانه جلوه ای خاص و بسیار شیک خلق می کند.

کنتراست بسیار بالای بین این دو رنگ ظاهری پرانرژی به شما خواهد بخشید. البته باید توجه داشت که میزان وجود رنگ های سفید و سیاه در این ترکیب رنگی عاملی بسیار تعیین کننده در تاثیرگذاری آن است. با رعایت نکاتی می توان میزان تاثیرگذاری ترکیب رنگی سیاه و سفید را دو چندان کرد.

خانم هایی که پایین تنه بزرگی دارند با پوشیدن دامن و یا شلوار مشکی رنگی با سایز مناسب به همراه شومیز یا تی شرت سفید رنگ می توانند ظاهری تاثیر گذار بسازند. زنانی که بالاتنه بزرگتری دارند باید عکس این عمل کنند.

خانم هایی که لاغر هستند آزادی عمل بسیار بیشتری در استفاده از این ترکیب رنگی دارند. پوشیدن پیراهن های بلند با موتیف ها و یا راه راه های عمودی سیاه و سفید، این خانومها را کشیده تر نشان می دهد. از طرف دیگر خانم های ریز اندام برای متناسب نشان دادن ظاهر خود می توانند از ترکیب لباس سیاه و سفید با راه راه های افقی بهره ببرند.

ست های پیشنهادی برای ترکیب رنگی سیاه و سفید

این ترکیب رنگی جذاب با بسیاری از زنگ ها بخصوص رنگ های قرمز، طوسی و زرد هماهنگی جالب توجهی دارد. برای آنکه بدانید تا چه حد می توان با این ترکیب زیبا ظاهری شیک و بیادماندنی ساخت تصاویری که در ادامه می آیند را از دست ندهید.

ترکیب رنگی سیاه و سفید: ترکیبی جذاب برای خانم های شیک پوش

لباس مجلسی سیاه و سفید

کیف سیاه سفید

گلدوزی سیاه سفید

لباس راه راه سیاه سفید

لباس خال خالی سفید و سیاه

لباس سفید با تور سیاه

دامن چرم مشکلی

پیراهن سفید و کمربند سیاه

لباس اسپرت سیاه سفید

کت سفید لباس مجلسی مشکلی

کت شلوار زنانه سفید سیاه

پالتو مشکلی با پیراهن سفید

شلوار سیاه چهارخونه

تاپ و شلوار سفید و سیاه

لباس طرحدار مجلسی سفید سیاه

لباس مجلسی راه راه سیاه سفید

کت سیاه پیراهن سفید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو