مدل درب ریلی با انواع طراحی کاربردی و شیک

مدل درب ریلی با انواع طراحی کاربردی و شیک


منبع: دکوراسیون

710

1399/1/12

03:23


مدل درب ریلی

مدل درب ریلی که به درب کشویی نیز معروف می باشد از انواع طرح هایی است که برای فضای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به اینکه این نوع درب ها فضای کمی را اشغال می کنند از این رو امروزه مورد توجه اغلب طراحان و افراد قرار گرفته اند.

مدل درب ریلی با طراحی شیک و بی نظیر

درب های کشویی در فضای داخلی یا بیرونی دیوار باز و بسته می شوند به همین دلیل است که نباید فضای اضافه ای را برای باز و بسته کردن آن ها در نظر گرفت و برای استفاده در مکان های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. در ادامه طرح هایی از درب کشویی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل درب ریلی فلزی

طرح های درب کشویی

از درب ریلی می توان به عنوان درب ورودی ساختمان و درب اتاق خواب و درب پارکینگ و … استفاده کرد همچنین این درب ها در انواع طرح های مختلف و ابعاد بزرگ و کوچک ساخته می شوند که انتخاب طرح و رنگ درب به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد.

این مدل درب ها از امنیت زیادی برخوردار می باشند و در طراحی آن ها از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و شیشه و … استفاده می شود که نوع فلزی آن ها از دوام بیشتری برخوردار هستند همچنین درب های فلزی کشویی دارای پوشش هایی برای ضد زنگ زدگی و هوا خوردگی می باشند.

اجرای دکوراسیون داخلی

درب کشویی نسبت به سایر مدل های درب ساختمان دارای عمر طولانی تری است زیرا برای باز و بسته کردن آن از فشار و ضربه نمی توان استفاده کرد از این امروزه در طراحی اغلب ساختمان های مدرن از این درب ها استفاده می شود همچنین اگر شما تمایل دارید ساختمان منزل تان را بازسازی نمایید بهتر است از این درب ها در طراحی داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمایید.

درب هایی کشویی که برای فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند زیبایی و کارآیی زیادی را فراهم می کنند همچنین این نوع درب ها در اندازه های مختلف موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود طرح و اندازه و رنگ درب کشویی را انتخاب نمایید.

مدل درب ریلی زیبا

درب ریلی برای فضای داخلی

درب ورودی برای پارکینگ

درب کشویی

درب فلزی ریلی

درب کشویی زرد

 

درب ریلی چوبی

درب کشویی چوبی

درب ریلی شیشه ای

درب های کشویی به صورت دو تکه و یک تکه طراحی می شوند که درب های دو تکه برای فضاهای بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین در فضای ساختمان های کوچک نیز بهتر است از درب های یک تکه کشویی استفاده شود.

انتخاب رنگ درب ریلی برای فضای داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید درب در معرض دید باشد بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های خنثی یا روشن انتخاب نمایید همچنین اگر ترجیح می دهید که درب جلب توجه زیادی نکند بهتر است رنگ آن را با رنگ سایر وسایل موجود در اتاق مورد نظرتان ست نمایید.

از درب های کشویی می توانید مانند پارتیشن منزل و پاراوان در فضای سالن پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب و راهروی ورودی و سرویس بهداشتی برای جداسازی نیز استفاده نمایید.

درب ریلی

درب ریلی زیبا و جدید

درب ریلی

درب کشویی شیشه ای

درب فلزی ریلی

درب ورودی منزل

درب شیشه ای ریلی

مدل درب کشویی ام دی اف

درب کشویی دو طرفه

در این مطلب توجه شما را به چند مدل درب ریلی با طراحی شیک و کاربردی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها درب جدید با کارآیی مناسبی را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو