علی فتح الله زاده از ابتلایش به کرونا گفت!

منبع: سیمرغ

37

1399/1/12

11:58


علی فتح الله زاده از ابتلایش به کرونا گفت!

علی فتح الله زاده  سرپرست مستعفی باشگاه استقلال می گوید به هواداران این تیم قول ستاره سوم را داده است و این قول را عملی می کند

وعده‌های فتح‌الله‌زاده تمامی ندارد؛قول ستاره سوم را می‌دهم!

علی فتح الله زاده در باره استعفای خود گفت: من هم به ناصرخان حجازی و هم هواداران استقلال قول ستاره سوم را داده بودم اما چون بیماری سختی گرفتم از وزیر ورزش خواهش کردم با استعفای من موافقت کند تا کارهای باشگاه زمین نماند. به شخص جدید هم که آمده است تبریک می گویم اما سر قولی که به هواداران استقلال داده ام هستم.

او در مورد تکلیف لیگ نوزدهم می گوید: ای اف سی و فیفا دارند این موضوع را بررسی می کنند و باید یک تصمیم جامع بگیرند. شاید بشود ۵ تیم بالای جدول بدون تماشاگر با هم بازی کنند و تکلیف قهرمانی را مشخص کنند هرچند که سلامت بازیکنان از همه چیز مهمتر است.

سرپرست مستعفی استقلال در مورد اینکه آیا بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده اند یا نه هم گفت: خدا را شکر نه اما آقای ستوده پزشک عزیز استقلال کرونا گرفتند و خدا را شکر خوب شدند. آقای خلیل زاده هم به این بیماری مبتلا شدند و کلا کرونا بیشتر برای مدیران استقلال بود.

فتح الله زاده در عین حال تایید کرد که خودش هم کرونا داشته اما آن را شکست داده است، او همچنین گفت که ١٩ روز است در قرنطینه خانگی به سر می برد!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو