روحانی: کرونا برای مردم ایران، امتحان الهی است

منبع: برترین ها

68

1399/1/12

13:55


رئیس جمهور گفت: دفاع مقدس، تحریم‌ها و بیماری کرونا ۳ امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بوده است.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور گفت: مردم ایران در امتحان‌های مخلف موفق بیرون آمده‌اند.

حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: عملکرد کشورمان در مبارزه و مقابله با کرونا موفق عمل کرده است. تمامی این موفقیت‌های دولت در سایه حضور و حمایت مردم بوده است. مردم در صحنه بوده‌اند و به سلامت خود اهمیت داده‌اند.

وی ادامه داد: مردم ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل سه امتحان بزرگ الهی قرار گرفته‌اند که اولین آن در دوران دفاع مقدس بود و لازم بود مردم حمایت کنند. جوانان، بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و به طور کلی همه مردم کنار یکدیگر قرار گرفتند و در برابر توطئه جهانی موفق شدیم.

رئیس قوه مجریه گفت: مردم این کار را کردند. این کار نه برای یک و دو روز بود، بلکه برای هشت سال تمام مردم از استقلال، عزت و نظام خود حمایت کردند.

روحانی افزود: امتحان دوم تحریم بود. تحریمی طولانی که برای سال‌های طولانی علیه ما در طول ۱۰ الی ۱۲ سال اخیر اعمال شد و به خصوص در دو سال اخیر علیه ما اعمال شد و مردم ما در مقابل آن مقاومت کردند.

وی عنوان کرد: مورد سوم از امتحان‌های الهی کرونا است. البته مردم ما امتحان‌های زیادی داشتند که از همه آن پیروز بیرون آمده‌اند.

روحانی: کرونا برای مردم ایران، امتحان الهی است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو