دانلود فیلم هزارتو با کیفیت Full HD

دانلود فیلم هزارتو با کیفیت Full HD


منبع: دانلود ها

142

1399/1/12

16:57


دانلود-فیلم-هزارتو

نام فیلم: هزارتو – Labyrinth

سال ساخت: ۱۳۹۷

سال انتشار: ۱۳۹۹

کارگردان: امیرحسین ترابی

تهیه کننده: سپهر سیفی

مدت زمان: یک ساعت و ۲۲دقیقه

بازیگران: شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش، مهسا باقری

ژانر: خانوادگی، اجتماعی

WiKi

خلاصه داستان: زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!

فیلم هزارتو در ژانر اجتماعی محصول سال ۱۳۹۷ است. امیرحسین ترابی به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی نویسندگی و کارگردانی آن را را انجام داده. در ابتدا نام این فیلم لابیرنت بوده اما نامش به هزارتو تغییر یافت. در این فیلم بازیگران بنامی چون شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

«هزارتو» نخستین ساخته­ی امیرحسین ترابی را می­توان در زمره­ی آن دسته از فیلم­هایی قرار داد که احتمالاً خودشان هم آگاه هستند که دارند با یک داستان تکراری کار می­کنند و با این­ وجود می­کوشند به همان قصه­ی بارها تکرارشده سر و شکل متفاوتی ببخشند. اما تکراری بودنِ موضوع فیلم آن­قدر در پیرنگ آن تنیده شده است که حتا هر دو نقطه عطف فیلمنامه نیز به لحاظ محتوایی تکراری به نظر می­رسند و داستان در روند پیشرفتش غافلگیری چندانی را برای مخاطب پدید نمی­آورند. دو خط سیر اصلی داستان همان مایه­های آشنای سال­های اخیر سینمای ایران­اند: کودک و گم شدن­اش که مسبب آن والد بی­مسئولیت است و سپس معضل خیانت و تلاش فیلمساز برای آسیب­شناسی این پدیده­ی فراگیر اجتماعی (نقد از یاسمن خلیلی فرد).

راهنمای نصب

راهنمای کیفیت ها:

کیفیت HQ_1080p: مناسب برای تماشا در نمایشگر LCD به صورت MP4

کیفیت 1080p: مناسب برای تماشا در رایانه شخصی و تلویزیون به صورت MP4

کیفیت 720p: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت به صورت MP4

کیفیت 480p: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل به صورت MP4

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو