رشد کاربران پیام‌رسان اسکایپ در بحران کرونا

منبع: برترین ها

88

1399/1/12

18:33


مایکروسافت از افزایش ۷۰ درصد کاربران پیام‌رسان تصویری اسکایپ در زمان بحران کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مایکروسافت از افزایش ۷۰ درصد کاربران پیام‌رسان تصویری اسکایپ در زمان بحران کرونا خبر داد.

شرکت مایکروسافت که یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی در جهان به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده که تعداد افرادی که از سرویس و پلتفرم پیام‌رسان تصویری مایکروسافت اسکایپ (Microsoft's Skype) استفاده می‌کنند در ماه گذشته تحت‌تأثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و اعلام قرنطینه و دورکاری در بسیاری از کشورهای جهان، افزایش قابل توجه ۷۰ درصدی را تجربه کرده است؛ به‌گونه‌ای که هم‌اکنون تعداد کاربران پیام‌رسان ویدئویی مایکروسافت اسکایپ از ۴۰ میلیون نفر نیز عبور کرده است.

رشد کاربران پیام‌رسان اسکایپ در بحران کرونا

بر اساس گزارش وب‌سایت firstpost، این شرکت همچنین با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که تعداد دقایق مکالمات کاربران اسکایپ با یکدیگر نیز در ماه گذشته ۲۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا یا بیماری کووید-۱۹، بسیاری از کشورهای جهان با اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از تمامی شهروندان خود درخواست کردند که در خانه بمانند و به هیچ عنوان تردد و رفت و آمد غیرضروری در سطح شهر و کشور خود نداشته باشند و کار و فعالیت‌های شغلی خود را نیز به صورت دورکاری با استفاده از لپ‌تاپ‌های شخصی خود انجام دهند.

این شرکت همچنین اعلام کرده که در حال حاضر بالغ بر ۴۴ میلیون نفر به صورت روزانه از پلتفرم مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) که برای فعالیت‌های شغلی میان همکاران در محیط کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهره می‌برند.

بدیهی است که در زمان قرنطینه و در خانه ماندن‌های اجباری شهروندان و کاربران به سمت و سوی استفاده بیش از حد از اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان ها و سرویس‌های آنلاین روی بیاورند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو