تعبیر خواب آسانسور چیست؟

تعبیر خواب آسانسور چیست؟


منبع: آرگا

136

1399/1/12

18:33


 دیدن آسانسور در خواب می  تواند نمادی از تغییر سطح هوشیاری و دانش و آگاهی بیننده خواب باشد، در ادامه می توانید با تعبیر خواب آسانسور از دیدگاه برخی معبران غربی آشنا شوید.

آسانسور وسیله ای کاربردی و متحرک است که به منظور بالا رفتن یا پایین آمدن از طبقات مختلف ساختمان استفاده می شود، حال دیدن آن و وسیله هایی از این قبیل در خواب می تواند بیانگر پیشرفت یا افول صاحب رؤیا در زندگی روزمره اش باشد، همچنین این خواب ها می تواند نمادی از احساسات و افکاری پنهان باشند که از اراده انسان خارج بوده و در ضمیر ناخودآگاهش شکل گرفته است و به مرور بروز پیدا خواهند کرد.

آشنایی با تعبیر خواب آسانسور

در صورتی که خواب ببینید، درون آسانسور هستید و روبه بالا حرکت می کنید، در واقع آن سطح جدیدی از آگاهی و و هوشیاری می باشد، همچنین صعود آسانسور به طرف بالا، نمادی از رشد، بلوغ و پیشرفت از لحاظ معنوی است، بنابراین هر چقدر آسانسور بالاتر رود، رشد ذهنی اش از سطح بالاتری برخوردار خواهد بود و در صورت توقف در طبقه آخر نیز یعنی اینکه سطح جدید هنوز کاملا بدست نیامده است.

تفسیر رویای تاریکی

در مطالب پیشین، تاکنون با تعبیر خواب خرابه، تعبیر خواب چشمه، تعبیر خواب تاریکی و … آشنا شده اید، حال در این بخش می خواهیم، تعبیر رویای آسانسور را از دیدگاه برخی تعبیرگران غربی در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین در ادامه می توانید همراه ما شوید.

تعبیر خواب آسانسور به روایت سوتک

اگر ببنید که آسانسور به سمت بالا حرکت می کند به نشانه آن است که به سطوح بالاتری از آگاهی و شناخت دست پیدا خواهید کرد و دید تان نسبت به زندگی وسیع تر می شود، همچنین به اهداف و خواسته هایتان نزدیک تر خواهید شد، ضمن اینکه خواب آسانسور می تواند به معنای ترقی و پیشرفت بیننده خواب و بالا رفتن جایگاه شغلی اش می باشد.

تفسیر خواب تاریکی

همچنین اگر ببینید که آسانسور به طرف طبقات پاییین حرکت می کند به معنای نا آگاهی و جهل شما می باشد و در نتیجه ناتوانی، بی ارادگی و نیز زمین گیر شدن بیننده خواب را به دنبال دارد، ضمن اینکه می تواند نمادی از بی اثر شدن افکار و اراده تان در انجام برخی امور و تصمیم گیری ها باشد.

اگر کسی در خواب ببیند که آسانسور متوقف شده و یا گیر کرده است به نشانه آن است که گرفتار احساسات منفی شده است و ممکن است این اتفاق به دلیل محدود شدنش در بخشی از زندگی اش و نیز سلب قدرت عملش باشد.

در صورتی که در خواب ببینید که نمی توانید وارد آسانسور شده و از آن استفاده کنید، بیانگر آن است که باید با کار و تلاش مضاعف، موانعی را که سر راهتان قرار دارد را بردارید و نیز برای ثمربخشی پروژه های خود، بیشتر وقت بگذارید و صبر و شکیبایی زیادی داشته باشید.

تعبیر رویای تاریکی

اگر ببینید که آسانسور از کنترل تان خارج شده است به طوری که سقف را شکسته و از ساختمان خارج شود، به نشانه آن است که در زندگی تان پیشرفت های ناگهانی و چشمگیری رخ می دهد که احساس می کنید که توانایی روبه رو شدن با این مسوولیت های جدید را ندارید.

تعبیر خواب آسانسور از دیدگاه آنلی بیتون

اگر در خواب ببینید که آسانسور به سمت بالا می رود، به معنای آن است که در بدست آوردن مقام اجتماعی و نیز بدست آوردن ثروت موفق می شوید.

و در صورتی که ببینید در آسانسور بوده و به سمت پایین می روید، بیانگر آن است که بدبختی، موجب نا امیدی و دلسردی تان می شود.

معنای خواب ترسیدن در آسانسور

اگر ببینید که می خواهید سوار آسانسور شوید اما به موقع نمی رسید، به معنای آن است که در اثر محافظه کاری از نا امیدی و شکست می گریزید.

در صورتی که ببینید، آسانسور در طبقه ای توقف کرده و حرکت نمی کند به نشانه آن است که اتفاق دردناکی تهدیدتان خواهد کرد.

تعبیر رویای آسانسور از کتاب سرزمین رویا ها

پایین آمدن با آسانسور به نشانه آن است که بدشانسی شما را محاصره کرده است.

بالا رفتن با آسانسور به معنای بدست آوردن پول بیشتر و نیز بدست آوردن موقعیت بهتر است.

اگر در خواب ببینید که همراه عده ای در آسانسور هستید، یعنی اینکه باید مراقب رقیب باشید.

اگر همراه فامیل در آسانسور باشید، به نشانه بدست آوردن سود مالی می باشد.

خراب شدن آسانسور در عالم خواب به نشانه گرفتاری و دردسر می باشد.

همچنین اگر ببینید که در آسانسور و بین دو طبقه گرفتار شده اید به نشانه شوک است.

تأویل خواب تاریکی

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، ضمن اینکه امیدواریم مطالعه این بخش مورد توجهتان قرار گرفته باشد، حال در صورت تمایل برای خواندن تعابیر خواب های گوناگون خود از دیدگاه معبران مشهور می توانید بر روی لینک تعبیر خواب کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو