شارلیز ترون مد مکس

کاراکتر فیوریوسا در فیلم "جاده خشم" که شارلیز ترون آن را ایفا می‌کرد، در فیلم جدیدی با حضور آنیا تیلر جوی باز خواهد گشت.

جرج میلر نویسنده و کارگردان مجموعه فیلم‌های "مد مکس" بالأخره درگیر تولید فیلمی شده که با تمرکز بر شخصیت فیوریوسا از جهان داستانی این فیلم‌ها ساخته خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از هنر و تجربه، میلر این روزها با ستارگانی چون آنیا تیلرجوی دیدار داشته تا بازیگر نقش فیوریوسا را انتخاب کند و امیدوارست فیلم‌برداری از ۲۰۲۱ آغاز شود. البته ناگفته نماند که آزمون‌های بازیگری میلر هم حضوری برگزار نمی‌شوند و در گزارش آمده است که در روزهای شیوع کرونا و سایه سنگین این بیماری ویرانگر، این آزمون‌ها با اسکایپ انجام می‌شوند.

البته این خبر و گزارش برای طرفداران و سینمادوستان غافلگیرکننده نیست چون به‌خوبی می‌دانند که میلر سال‌هاست می‌خواهد دنباله‌ای بر "مد مکس: جاده خشم" / Mad Max: Fury Road بسازد و به فکر فیلمی بر اساس شخصیت فیوریوسا هم بوده است.

"جاده خشم" که یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های اکشن دهه‌های اخیر بوده، در فصل جوایز سال نمایشش در شش رشته هم نامزد دریافت جوایز اسکار شد، از جمله بهترین فیلم. فروش جهانی فیلم هم به رقم ۳۷۴ میلیون دلار رسید.

جرج میلر قرار بود امسال تولید فیلم جدیدش با عنوان "سه هزار سال اشتیاق" / Three Thousand Years of Longing را شروع کند که شرایط تازه و ناشی از کرونا ویروس جدید، همه چیز را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.