۲۹۸هزار خودروی پلاک تهران در مسافرت هستند

منبع: برترین ها

57

1399/1/12

20:54


استاندار تهران گفت: بر اساس گزارش وزیر راه و شهرسازی ۲۹۸ هزار ماشین پلاک تهران هنوز در شهرستان‌های استان دیگر هستند، برای برگشت این افراد پایش، رصد و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

خبرگزاری مهر: انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران بعد از ظهر چهارشنبه در پایان جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور اظهار داشت: با موافقت رئیس جمهور طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران تا ۲۰ فروردین تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این طرح از جامعیت و ویژگی‌های علمی برخوردار است گفت: فاصله گذاری اجتماعی چرخه بیولوژیک ویروس را به حداقل می‌رساند که در خانه ماندن، رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در مراکز، تجمعات و سفر برابر با محو این بیماری می‌باشد.

۲۹۸هزار خودروی پلاک تهران در مسافرت هستند

استاندار تهران با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شرق و غرب اعلام کردند با کسانی که بخواهند روز سیزده فروردین در طبیعت و رودخانه‌ها یا پارک‌ها باشند برخورد قانونی می‌شود افزود: توصیه می‌کنیم که افراد حتماً در خانه بمانند.

وی گفت: روز گذشته ۸۵۶ خودرو در محورهای تهران شمال، آزادراه تهران قم و جاده قدیم قم برگشت داده شده و ۳۴ خودرو جریمه شدند همچنین یک خودروی توقیفی داشتیم به علاوه در محور فیروزکوه و دماوند ۱۳۰ خودرو جریمه شدند و ۴۲۰ خودرو بازگردانده شدند.

استاندار تهران عنوان داشت: با توجه به اینکه بر اساس گزارش وزیر راه و شهرسازی ۲۹۸ هزار ماشین پلاک تهران هنوز در شهرستان‌های استان دیگر هستند برای برگشت این افراد پایش، رصد و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی در مورد بیمارانی که بیمه ندارند گفت: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونایی توسط بیمه و ۱۰ درصد توسط افراد پرداخت می‌شود اما افرادی که بیمه ندارند طبق دستور رئیس جمهور مقرر شده که به آنها کمک شود تا تخفیفات ویژه برای آنها در نظر گرفته شود یا هزینه‌ها به حساب دولت صورت گیرد تا بعدها به سازمان بیمه پرداخت شود و طبق مصوبه ستاد ملی همه اتباع خارجی که در کشور زندگی می‌کنند چنانچه دچار بیماری کرونا شوند، پذیرش آنها در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد بود.

محسنی بندپی از پلمب ۳۳۹ واحد صنفی متخلف طی روز گذشته در استان تهران خبر داد و گفت: برخی افراد هنوز متقاضی سفر و برخی مغازه‌های غیرضروری نیز مشغول فعالیت هستند که باید اعمال قانون در این طرح با جدیت دنبال شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو