بهزاد نبوی، مستاجر پدربزرگ کدام چهره بود؟

منبع: برترین ها

94

1399/1/13

10:13


بهزاد نبوی در خاطراتش از دوران کودکی به مستاجری در منزل پدربزرگ یکی از چهره های شاخص اصولگرا اشاره کرده است.

خبرآنلاین: بهزاد نبوی در خاطراتش از دوران کودکی به مستاجری در منزل پدربزرگ یکی از چهره های شاخص اصولگرا اشاره کرده است.

بهزاد نبوی، چهره شاخص اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم در یکی از گفتگوهایش* به ماجرای مستاجر بودن در منزل پدربزرگ میرسلیم عضو شاخص حزب موتلفه و نماینده مجلس یازدهم اشاره کرده و گفته است؛ پدرم و مادرم در طفولیتم از هم جدا شدند.البته چند بار رجوع کردند و بدون طلاق جدا شدند. ولی همان طوری که پدرم در زمان حیاتش در مصاحبه‌ای گفت من هیچ وقت سر سفره وی نبودم و در واقع همیشه با مادربزرگ و پدربزرگ مادری‌ام زندگی می‌کردم. خانه ما در خیابان دانشگاه بود که از فردی به نام مرحوم ماشاءالله پورجوادی اجاره کرده بودیم. ایشان پدربزرگ آقای دکتر میرسلیم و خیلی مرد شریفی بودند.

وی درباره آشنایی اش با میرسلیم هم می گوید: هرگز به یاد ندارم در بچگی ایشان را دیده باشم. پدر بزرگ‌شان آنجا رفت و آمد داشتند. تمام بلوک روبه‌روی دانشگاه، یعنی بین فخر رازی و دانشگاه و بین شهدای ژاندارمری و انقلاب خانه‌های ایشان بود که یکی از آنها را به ما اجازه داده بود. از وقتی یادم هست، تقریباً 5 سالگی تا سنی که دانشگاه می‌رفتم آنجا سکونت داشتیم. در دوران دانشجویی هم مادرم خانه‌ای روبه‌روی دانشگاه پلی‌تکنیک اجاره کرده بود که گاهی آنجا بودم و گاهی هم پیش مادربزرگ. از آنجایی که مادرم برای مأموریت کاری‌اش معمولاً به شهرستان‌های مختلف و بعضاً خارج از کشور می‌رفت، من تقریباً همیشه با مادربزرگم زندگی می‌کردم.

نبوی که به چریک اصلاحات هم معروف است درباره سوابق حضورش در فعالیت های سیاسی گفته است؛من در واقع پیش‌تر از البرز و در دوران دبستان سیاسی شده بودم چون دو دایی و یکی از خاله‌هایم سیاسی بودند و در تظاهرات دوران مصدق به همراه آنها شرکت می‌کردم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو