آموزش دوخت عروسک خرس نمدی با نمک و زیبا و تصاویر خرس های نمدی جذاب

آموزش دوخت عروسک خرس نمدی با نمک و زیبا و تصاویر خرس های نمدی جذاب


منبع: آرگا

898

1399/1/13

12:38


ساخت عروسک با نمد ایده جذابی است، از این رو در ادامه می توانید آموزش یک نمونه خرس نمدی زیبا به همراه تصاویری متنوع از خرس های نمدی فانتزی و بامزه را ببینید و الگو بگیرید.

امروزه از نمد برای ساخت عروسکها و انواع وسایل تزئینی استفاده فراوانی می شود، از این رو در این بخش می خواهیم آموزش ساخت خرس نمدی بسیار زیبا را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما شوید.

 آموزش عروسک خرس نمدی زیبا و فانتزی

نمد نوعی پارچه است که در رنگهای مختلف یافت می شود و همانطور که گفتیم اخیرا استفاده از آن رواج زیادی برای ساخت وسایل و عروسک هایی مثل عروسک موش نمدی، عروسک شیر نمدی، دوخت کیف نمدی و … که در مطالب قبلی با ساخت آنها آشنا شده اید، پیدا کرده است. در ادامه می توانید ساخت عروسک خرسی زیبا را یاد بگیرید.

وسایل لازم

  • پارچه نمدی قهوه ای رنگ
  • پارچه نمدی مشکی یا قهوه ای تیره
  • پارچه نمدی سفید، کرم و یا صورتی
  • نخ و سوزن
  • پنبه

روش دوخت عروسک خرس با نمد

در ابتدا الگو های ساخت عروسک که تصاویر آن را در اینجا در اختیارتان قرار داده ایم، تهیه کنید و سپس پارچه های نمدی را به ترتیبی که در ادامه توضیح داده ایم، از روی آن برش بزنید.

دوختن عروسک خرس نمدی

دو تا برای تنه

دو عدد برای سر

چهار تا برای دست ها و پاها

دو عدد برای گوش

یک عدد برای پوزه از پارچه دارای رنگ روشن

برای بینی، برشی از پارچه نمدی تیره

چهار عدد پارچه بیضی شکل برای کف دست و پاها از نمد رنگ روشن

دوخت ساده عروسک خرس

حال که پارچه را از روی الگو برش زدید. لازم است در ابتدا پوزه سفید را بر روی یک لایه از سر بدوزید و بینی را هم در جای مخصوص آن بدوزید یا بچسبانید.

 ساخت عروسک خرس با پارچه نمد

در مرحله بعدی، لایه اول سر را بر روی لایه دوم بگذارید و بعد گوش ها را بین دو لایه سر بگذارید و دور تا دور آن بدوزید، البته قسمتی را برای پر کردن سر با الیاف خالی بگذارید.

آموزش عروسک خرس پارچه ای

سپس دهن عروسک خرس را با زدن چند کوک، مشخص کنید و بعد شروع به پُر کردن داخل سر شوید، از قسمتی از آن که خیلی سفت نباشد و به به طور کامل پر شود.

 درست کردن عروسک خرس نمدی

اکنون نوبت دوختن چشم ها با دو دکمه که از قبل آماده کرده اید که باید آنها را در دو طرف بینی بدوزید.

مراحل دوخت عروسک خرس

سپس تکه های کفی دست و پا را که قبلا برش زده اید را بر روی قسمت دست و پاهای عروسک بدوزید و یا بچسبانید. بعد از تمام شدن دوخت بدن و پاها و دست های عروسک، آنها را با الیاف پُر کنید.

 عروسک خرس با نمد

در مرحله بعدی، سر را بر روی تنه قرار دهید و از قسمت پشت عروسک، چند تا بست محکم به آن بزنید و بعد دست و پا ها را به تنه بدوزید و نیز لُپ های عروسک را با استفاده از رژگونه قرمز کرده و یا به اصطلاح گلی کنید.

آموزش عروسک خرس با نمد

در انتها برای زیبایی بیشتر عروسک خرس نمدی، یک پاپیون ساده که خودتان می توانید به راحتی آن را بسازید به آن وصل کنید، اکنون عروسک خرسی شما آماده است.

ساخت عروسک خرس با نمد

حال بعد از یادگیری این عروسک خرس فانتزی می توانید آن را به راحتی در منزل بسازید و لذت ببرید. همچنین در ادامه می توانید تصاویری دیدنی از انواع عروسک های خرس ساخته شده با نمد را ببینید و از این مدلها الگو بگیرید.

 عروسک های خرس نمدی زیبا

عروسکهای خرس نمدی زیبا و باحال

 عروسک خرس نمدی فانتزی

ساخت عروسک خرس با نمد

ساخت خرس نمدی زیبا

تصویری از خرس نمدی زیبا

ساخت خرس نمدی

مدلی زیبا از عروسک خرس نمدی+عکس

خرس نمدی

عروسک خرس قلبی

آموزش خرس نمدی بامزه

عروسک خرس با طرح دوستی

دوخت خرس نمدی

عروسک خرس زیبا با پارچه نمد

تصویری از عروسک خرس

مدل عروسک خرسی زیبا و نمدی

ساخت خرس نمدی+عکس

ساخت مدل عروسک نمدی فانتزی

آموزش خرس نمدی

ساختن عروسک خرس نمدی با حال

 عروسک خرس نمدی+تصویر

در پایان امیدواریم آموزش عروسک خرس و تصاویری زیبا از آن، مورد توجهتان قرار گرفته باشد، در صورت تمایل برای خواندن جدیدترین مطالب ارائه شده در بخش هنر در خانه می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو