۲۱جانباخته و یک مفقودی در حوادث جوی اخیر

منبع: برترین ها

86

1399/1/13

13:31


سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن ۲۱ نفر و مفقود شدن یک تن در حوادث جوی تا ساعت ۸ صبح امروز (۱۳ فروردین ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن ۲۱ نفر و مفقود شدن یک تن در حوادث جوی تا ساعت ۸ صبح امروز (۱۳ فروردین ماه) خبر داد.

مجتبی خالدی اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که در خصوص اقدامات سازمان اورژانس کشور در حوادث جوی اخیر جمع بندی شده است از روز سوم فروردین ماه تا ساعت ۸ روز جاری (۱۳ فروردین ماه) ۲۲ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: از کل مصدومان ۱۴ نفر به‌صورت زمینی به مراکز درمانی منتقل و هشت نفر در محل به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از میان مصدومان منتقل شده به مراکز درمانی دو نفر در بوشهر، شش نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، دو نفر در خراسان جنوبی، یک نفر در همدان و دو نفر در قم حضور داشته‌اند همچنین هشت نفری که در محل درمان شدند در استان هرمزگان حضور داشتند.

خالدی در ادامه به انتقال ۹ زن باردار به مراکز درمانی نیز خبر داد و گفت: سه خانم باردار در هرمزگان و سه خانم باردار دیگر در استان استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی و سه خانم دیگر در استان کرمان به صورت زمینی منتقل شده‌اند.

وی تعداد جانباختگان این حوادث جوی را نیز ۲۱نفر اعلام و اظهارکرد: یک نفر در استان بوشهر به علت وقوع توفان و سیل، سه نفر در هرمزگان، دو نفر در سیستان و بلوچستان، ۱۱نفر در استان فارس، سه نفر در استان قم و یک نفر در خوزستان به علت وقوع سیل جان خود را از روز ۳ فروردین ماه تا ساعت ۸ روز جاری از دست داده‌اند.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور یک نفر در در استان هرمزگان مفقود شده است که تلاش‌ها برای پیدا شدن وی ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو