کاهش چشمگیر تردد در شهرها و جاده‌ها در روز ۱۳ فروردین

منبع: میهن فال

99

1399/1/13

15:54


 کاهش چشمگیر تردد در شهرها و جاده‌ها در روز ۱۳ فروردین رئیس پلیس کشور از کاهش چشمگیر تردد در شهرها و جاده‌های کشور در روز ۱۳ فروردین خبر داد. به گزارش میهن فال و نقل از مهر؛ سردار حسین اشتری در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت تردد در شهرها و …

 کاهش چشمگیر تردد در شهرها و جاده‌ها در روز ۱۳ فروردین

رئیس پلیس کشور از کاهش چشمگیر تردد در شهرها و جاده‌های کشور در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

کاهش چشمگیر تردد در شهرها و جاده‌ها در روز ۱۳ فروردین

به گزارش میهن فال و نقل از مهر؛ سردار حسین اشتری در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت تردد در شهرها و جاده‌ها در روز طبیعت اظهار کرد: با رصد صورت گرفته، گزارشات ارائه شده و بازدید میدانی از شهر، باید بگویم که مردم بسیار خوب رعایت کردند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به همکاری بسیار خوبی مردم با نیروهای انتظامی در روز 13 فروردین گفت: هیچ حضوری در پارکها و محلهای تفریحی نداریم و اگر مواردی نیز احیاناً وجود داشته، با تذکر رفع شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: هم در جاده‌ها و هم در شهرها تردد کاهش چشمگیر داشته و امیدواریم تا پایان امروز این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: همکاران بنده از 25 اسفند 98 در آماده‌باش صددرصد هستند.

اشتری درباره برخورد با معدود افرادی که بخواهند تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را زیر پا بگذارند، بیان کرد: بر اساس قانون و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، رانندگانی که در حاشیه پارکها توقف داشته باشند و به تذکر پلیس توجهی نکنند، 500 هزار تومان جریمه خواهند شد و در صورت سماجت، خودروی آنها به پارکینگ منتقل می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو