چه کسی از اینستاگرام من بازدید کرده است؟

چه کسی از اینستاگرام من بازدید کرده است؟


منبع: مینویسم

235

1399/1/13

21:45


چه کسی از اینستاگرام من بازدید کرده است؟

چه کسی از اینستاگرام من بازدید کرده است؟

شما نمی توانید مشاهده کنید که چه کسی پست های عکس یا ویدیویی معمولی اینستاگرام شما را دیده است اما یافتن راه حلی برای اینکه بدانید چه کسی استوری های ویدیویی یا عکس شما را مشاهده کرده است، کار دشواری نیست.

بصورت متعدد از ما سوال شده که : چه کسی از اینستاگرام من بازدید کرده است؟ چه کسانی پست اینستاگرام ما بازدید کردند ؟چه کسانی فیلم اینستاگرام ما بازدید کردند ؟ چه کسانی پست اینستاگرام ما را چک میکنند ؟  چگونه بفهمیم چه کسانی ویدیو اینستاگرام ما دیدن کرده اند ؟ چگونه بفهمیم چه کسانی فیلم اینستاگرام ما دیدن کرده اند ؟ چه کسانی ویدیو اینستاگرام را دیده اند ؟ ما در این مطلب از سایت مینویسم به این سوالات شما پاسخ میدهیم :

چگونه بدانید چه کسی استوری های اینستاگرام شما را مشاهده کرده است

۱ . اگر تابحال این مورد را تجربه نکرده اید، با ضربه زدن بر حباب عکس پروفایل خود(با برچسب استوری) در بالای فید اینستاگرام، یک استوری را پست کنید.

۲ . صبور باشید تا دنبال کنندگانتان، استوری اینستا شما را مشاهده کنند. اگر تعداد دنبال کنندگان کمی دارید(یعنی نه صدها یا هزاران دنبال کننده)، ممکن است لازم باشد تا بیشتر از چند دقیقه صبر کنید.

۳ . بر حباب عکس پروفایل خود در بالای فید اینستاگرام ضربه بزنید تا استوری خود را مشاهده کنید.

۴ . به گوشه ی سمت چپ استوری خود نگاهی بیاندازید. اگر هر یک از دنبال کنندگانتان استوری را دیده باشند، یک یا چند حباب عکس پروفایل با برچسب Seen در زیر آن برای شما به نمایش درمی آید.

چگونه بدانید چه کسی استوری های اینستاگرام شما را مشاهده کرده است

چگونه بدانید چه کسی استوری های اینستاگرام شما را مشاهده کرده است

اگر این برچسب را نمی بینید، بر X در گوشه ی سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا استوری بسته شود و کمی بیشتر صبر کنید تا استوری پست شده توسط دنبال کنندگان دیده شود. پس از کمی صبوری، همین مراحل را دوباره تکرار کنید.

۵ . بر حباب های عکس پروفایل با برچسب #Seen ضربه بزنید تا تب ویو باز شود. در آنجا فهرستی از افرادی را مشاهده خواهید کرد که استوری شما را دیده اند و علاوه بر آن تعداد کل بازدیدها در گوشه ی سمت چپ بالا به نمایش درمی آید. پس از پایان کار بر X در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

چه کسی استوری منو دیده

۶ . با ضربه زدن بر آیکون چرخ دنده در گوشه ی سمت چپ بالای صفحه ی استوری، تنظیمات اشتراک گذاری و بازدید استوری خود را شخصی سازی کنید. از آنجا می توانید گزینه های زیر را تنظیم کنید:

  • پنهان کردن استوری از– افرادی را از فهرست دنبال کنندگان خود انتخاب کنید که نمی خواهید استوری شما را ببینند.
  • دوستان نزدیک (کلوز فرند اینستا)– اگر تمایل دارید که استوری پست شده تنها توسط افراد خاصی دیده شود، فهرستی از دوستان نزدیک را ایجاد نمایید.
  • اجازه ی پاسخ های پیامی را بدهید- به دنبال کنندگان خود این اجزاه را بدهید تا به استوری شما واکنش نشان دهند و پیام ارسال نمایند. یا به طور کلی پاسخگویی را غیرفعال کنید.
  • اجازه ی اشتراک گذاری را بدهید– به دنبال کنندگان خود اجازه ی اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای استوری خود به صورت پیام را بدهید.

۷ . پس از گذشت دوره ی انقضای ۲۴ ساعته ی استوری، با ضربه زدن بر آیکون قلب در منوی پایینی اعلانات خود را چک کنید. پیش از انقضا، شما یک اعلان اتوماتیک دریافت می کنید که به شما می گوید چه تعداد از استوری شما بازدید کرده اند. شما می توانید بر آن اعلان ضربه بزنید تا تب ویو استوری را باز کنید و دنبال کنندگانی که استوری شما را مشاهده کرده اند را ببینید.

استوری اینستا من را چه کسانی دیده اند

۸ . اگر دوست ندارید افرادی که شما را دنبال نمی کنند، استوری شما را مشاهده کنند باید تنظیمات پروفایل اینستاگرام خود را به حالت خصوصی تغییر دهید. تا وقتی که پروفایل شما عمومی باشد، به طور قطع هر فردی می تواند بر عکس پروفایل شما ضربه زده و استوری های شما را مشاهده کند.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو