زمان پخش برنامه پانوراما با اجرای اشکان خطیبی + آدرس سایت پخش کننده و جزئیات

منبع: کولاک

53

1399/1/14

13:26


زمان پخش برنامه پانوراما با اجرای اشکان خطیبی به همراه آدرس سایت پخش کننده برنامه پانوراما و جزئیات این برنامه و اسامی مهمانان را اینجا بخوانید. برنامه تاک شو «پانوراما» با اجرای اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون پخش خود را آغاز کرده است.

برنامه سیزده نه بدر پانوراما برنامه ای گفتگو محور با چهره های هنری و سینمایی و موسیقی مشهور است که با اجرای اشکان خطیبی در بصورت اینترنتی هدیه رایتل به اعرادی که در خانه ماندند و در وبسایت هایی چون آپارات و فیلمیو و سایت اپراتور رایتل و نماوا پخش می شود.

این برنامه در دو قسمت اول و دوم در روزهای چهارشنبه ۱۳ فروردین و پنجشنبه ۱۴ فروردین ۹۹ با حضور علیرضا بیرانوند و زانیار خسروی و ریحانه پارسا و مهدی کوشکی و شهاب مظفری پخش شد.

خلاصه داستان : «سیزده نه‌در» با « پانوراما ». یه مجموعه برنامه دیدنی؛هدیه رایتل به اونایی که تو خونه نشستن. با حضور ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی زانیارخسروی، علیرضا بیرانوند شهاب مظفری

این برنامه به صورت زنده و آنلاین در شبکه های نماوا و سایت رایتل و اپارات پخش میشود که میتوانید در ساعت ۷ عصر و ۱۹ این برنامه جذاب و جالب را تماشا کند و لذت ببرید و از رایتل جایزه بگیرید.

پخش برنامه پانوراما با اجرای اشکان خطیبی

پخش برنامه پانوراما با اجرای اشکان خطیبی

در توضیح این برنامه امده رایتل برای جذب تماشاگران و همچنین تشویق کسانی که در خانه بمانند و سیزده بدر بیرون نروند جوایزی نیز در نظر گرفته است، که در زمان برنامه اعلام می شود.

اشکان خطیبی ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. خطیبی در سال های اخیر بازی در تئاتر، تلویزیون، سینما، اجرای برنامه و خوانندگی را تجربه کرده است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند.

خطیبی صاحب رستورانی به نام رستوران نعنا است. رستوران نعنا جایی است که خودش می‌گوید خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آنا توسط خودش بوده‌است.

او حالا مدیر پردیس تئاتر شهرزاد است، دو مدرک معتبر در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارد، مدتی در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه هم داده‌است. وی در مؤسسات هنری نظیر بامداد و دایره سفید به نوجوانان بازیگری یاد می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو