دوگاچ یلدیز بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ + بیوگرافی و عکس

دوگاچ یلدیز بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ + بیوگرافی و عکس


منبع: کولاک

758

1399/1/14

18:02


دوگاچ یلدیز بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ به همراه بیوگرافی و عکس های دوگاچ ییلدیز آدرس اینستاگرام و اطلاعات تکمیلی. سریال سیب ممنوعه یکی از پر طرفدارترین سریال های ترکی چند وقت اخیر است.

سریال ترکی سیب ممنوعه مجموعه‌ای عاشقانه – درام است که نمایش بی نظیری از تمایلات، احساسات و دروغ‌ها را دارد. این درام عاشقانه برخلاف سایر سریال‌های معروف ترکیه‌ای سعی دارد روابط میان افرادی را نشان دهند که از طبقه‌های مختلف جامعه هستند.

سریال سیب ممنوعه یکی از طولانی ترین سریال های درام ترکی است. داستان ساده اما پر کشش این سریال باعث شده تا مخاطبان زیادی ماجراهای هر قسمت از آن را دنبال کنند. این سریال به چند زبان در چندین کشور ترجمه و دوبله شده است.

دوگاچ یلدیز بازیگر نقش ایگیت

دوگاچ یلدیز بازیگر نقش ایگیت

یکی از شخصیت های پر بحث در این سریال، ایگیت است. این نقش را دوگاچ یلدیز بازیگر مشهور ترکیه ای بازی می کند. دوگاچ یلدیز متولد شانزدهم سپتامبر ۱۹۹۱ در استانبول ترکیه است. وی فعالیت خود را به صورت جدی در سال ۲۰۰۱ با سریال Askina Eskiya شروع کرد.

سریال های Iki Aile (2006), Her Sey Seninle Güzel (2018) از مهم ترین کارهای وی محسوب می شود. دوگاچ یلدیز مجرد و ۱۷۳ سانتر متر قد دارد.

یلدیز برای اولین بار نام خود را برای ایفای نقش «ایف آیل» در سریال «ایکی آیل» مطرح کرد. وی در ادامه با بازی در نقش «مهرزاد کاسم» در سریال عاشقانه تاریخی «محتشم یوژیل کاسم» بیش از قبل به شهرت می رسد. در سال ۲۰۰۸ ، یلدیز در نقش «عود» در «ایووا هالام» ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ ، در سریال Kertenkele بازی کرد.

اولین نقشی که یلدیز بازی کرد در فیلم سینمایی سال ۱۹۹۸ بابامی هیرزیزلر کالدی بود. امره کینایی همچنین در سریال کمدی خانوادگی ایکی آیل با او بازی کرد.

آدرس اینستاگرام

instagram.com/dogacyildizz

 


داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو