peaky blinde322

پیکی بلایندرز، نام یک مجموعه تلویزیونی درام و جنایی تاریخی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی دو است. استیون نایت کارگردانی آن را به عهده دارد. داستان حول محور کیلین مورفی در نقش تامی شلبی است. او رهبر یک گروه خرابکار است و سم نیل در نقش یک کاراگاه قصد دارد آن‌ها را نابود کند. ماجراجویی های جذاب توماس شلی را با دانلود زیرنویس سریال peaky blinders تماشا کنید.

نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود. فصل دوم در ۲ اکتبر ۲۰۱۴ روی آنتن رفت. ۵ مه ۲۰۱۶، نیز فصل سوم عرضه شد که در تاریخ ۳۱ مه در آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت شما می توانید با دانلود زیرنویس peaky blinders به تماشای آن بنشینید.

در ۲۶ مه ۲۰۱۶، بی‌بی‌سی اعلام کرد ساخت فصل پنجم سریال را در دستورکار دارند. فصل پنجم در شهریور ۱۳۹۸ با دانلود زیرنویس سریال پیکی بلایندرز در دسترس قرار گرفت.

پس از موفقیت‌های بی نظیری که این سریال پس از پخش فصل چهارم به آن دست یافت، فصل پنجم این سریال از شبکهٔ بی‌بی‌سی دو به بی‌بی‌سی اصلی منتقل شد. همچنین تا پیش از اقبال عمومی این سریال قرار بود حداکثر پنج فصل باشد، اما پس از این موفقیت‌ها توسط استیون نایت تا فصل ششم تمدید شد.