متخصصان قمی، اولین نمونه کرونا را تشخیص دادند

منبع: برترین ها

52

1399/1/15

01:21


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، بیان کرد: استان قم اولین استانی بود که توانست ویروس کرونا را کشف کند، ولی دشمنان به دنبال تفرقه افکنی افتاده و با مطالبی در تلاش بودند که جایگاه قم را تضعیف کنند، اما این پزشکان قمی بودند که هنرمندانه توانستند این ویروس را تشخیص دهند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر بیژن سلیمان پور معاون استاندار قم در گفت وگویی اظهارکرد: کادر بهداشت و درمان قم مقتدرانه در میدان حاضر شدند و قدردان زحمات پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی هستیم.

وی افزود: مردم و خیرین با همدلی کادر بهداشت و درمان استان را همراهی می‌کنند و با این روحیه همدلی با توکل به خدا کرونا را شکست می‌دهیم.

معاون استاندار قم بیان کرد: آمریکایی‌ها که ادعای بهداشت و درمان در دنیا را می‌کردند، در جریان کرونا با مشکل برخورده و حتی پرستاران آن‌ها نیز کیسه زباله به تن می‌کنند.

وی گفت: استان قم اولین استانی بود که توانست ویروس کرونا را کشف کند، ولی دشمنان به دنبال تفرقه افکنی افتاده و با مطالبی در تلاش بودند که جایگاه قم را تضعیف کنند، اما این پزشکان قمی بودند که هنرمندانه توانستند این ویروس را تشخیص دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو