خانم بازیگر: می‌گفتند به اندازه کافی زیبا نیستی

منبع: ایران آرت

137

1399/1/15

14:16


بازیگر معروف هالیوود می‌گوید در حین تست بازیگری به جای استعدادهایش به ظاهر او توجه می‌کرده‌اند.

ایران آرت: "کریستن بل" صداپیشه‌ی فیلم "یخ‌زده ۲" می‌گوید در اوایل دوران بازیگری‌اش در هالیوود به او گفته‌اند به اندازه‌ی کافی زیبا نیست. بل که سابقه‌ی بازی در سریال‌های تلویزیونی از جمله "جای خوب" شبکه‌ی NBC را هم دارد می‌گوید در حین تست بازیگری به جای استعدادهایش به ظاهر او توجه می‌کرده‌اند. 

بل به مجله‌ی "ونتی فر" می‌گوید: "به یاد می‌آورم که در اوایل دوران بازیگری، برای هیچ شاخه‌ای مناسب نیستم. بازخوردهایی دریافت می‌کردم از این قبیل: "شما به اندازه‌ی کافی برای بازی در نقش این دختر زیبا زیبا نیستید، اما برای بازی در نقش آن دختر عجیب‌وغریب هم به اندازه‌ی کافی عجیب نیستید."

به گزارش 30نما، بل که در "یخ‌زده" در نقش "پرنسس آنا" صداپیشگی می‌کند، می‌گوید در حالی که از این بازخوردها گیج بوده جلسه‌ی تست بازیگری را ترک می‌کرده است: "با خود می‌گفتم: "آیا این بدان معناست که نمی‌توانم بازیگر باشم؟ این یعنی چه؟" این بازخوردی بود که در تک تک تست‌های بازیگری دریافت می‌کردم."

بل ۳۹ ساله می‌گوید هالیوود از اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ تاکنون تغییر کرده و به ندرت پیش می‌آید که بر اساس خصوصیات ظاهری در مورد بازیگری قضاوت کنند: "امروز مثل دهه‌ی ۱۹۸۰ نیست که در فیلم‌ها دختر جذابی وجود داشت و پسر نردی که به او علاقه‌مند می‌شد. داستان‌ها متفاوت‌ شده‌اند و از این بابت باید قدرشناس باشم. فرصت بازیگری برای همه فراهم است و این جذاب‌ترین بخش قضیه است."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو