آیلین وزیر اوغلو بازیگر نقش سلین در سریال سیب ممنوعه کیست؟ + بیوگرافی و عکس

منبع: کولاک

702

1399/1/15

15:40


آیلین وزیر اوغلو بازیگر نقش سلین در سریال سیب ممنوعه کیست؟ همچنین بیوگرافی و عکس های از آیلین وزیر اوغلو بازیگر زن ترک به همراه اینستاگرام. سریال سیب ممنوعه یکی از پر طرفدارترین سریال های ترکی چند وقت اخیر است.

سریال ترکی سیب ممنوعه مجموعه‌ای عاشقانه – درام است که نمایش بی نظیری از تمایلات، احساسات و دروغ‌ها را دارد. این درام عاشقانه برخلاف سایر سریال‌های معروف ترکیه‌ای سعی دارد روابط میان افرادی را نشان دهند که از طبقه‌های مختلف جامعه هستند.

سریال سیب ممنوعه یکی از طولانی ترین سریال های درام ترکی است. داستان ساده اما پر کشش این سریال باعث شده تا مخاطبان زیادی ماجراهای هر قسمت از آن را دنبال کنند. این سریال به چند زبان در چندین کشور ترجمه و دوبله شده است.

آیلین وزیر اوغلو بازیگر نقش سلین

آیلین وزیر اوغلو بازیگر نقش سلین

از شخصیت های جالب این سریال می توان به شخصین «سلین» اشاره کرد. این نقش را آیلین وزیر اوغلو بازیگر زن مشهور ترک بازی کرده است. آیلین وزیر اوغلو (Aylin Veziroğlu) ۵ اسفند ۱۳۷۵ در شهر کوجائلی ترکیه به دنیا آمده است. او بازیگر جوان ترک است که در سال های اخیر شهرت زیادی کسب کرده است.

آیلین در یک خانواده ی هنری بدنیا آٖمده است بطوریکه سایر اعضای خانواده ی او نیز در زمینه ی تئاتر فعالیت دارند و علاقه ی او به بازیگری نیز از همین موضوع نشئت میگیرد. این بازیگر جوان، پس از بازی در تئاتر های مختلف در کوجائلی و فارغ التحصیلی از دبیرستان، برای یادگیری درس های حرفه ای بازیگری و تحصیل در این رشته، به استانبول آمد و در این حین به او پیشنهاد بازیگری داده شد.

آیلین به تازگی وارد دنیای بازیگری شده است. اولین بازی آیلین مربوط به فیلم سینمایی Prangali Yarim در سال ۲۰۱۸ و‌ ایفای نقش در کنار افرادی همچون اکین مرت دایماز، اویکو چلیک، لونت تولک و سرهات اوزجان بود. آیلین پس از بازی در این فیلم، با جلب نظر عوامل سریال سیب ممنوعه، وارد کادر سریال معروف سیب ممنوعه شد و با نقش سلین در کنار بازیگرانی همچون انور تونا، سودا ارگینجی، ادا اجه، شوال سام، شفق پکدمیر به هنرنمایی پرداخت.

رنگ چشم آیلین، آبی، قد او ۱.۶۷ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلوگرم است. آیلین مجرد است و طبق گفته ی رسانه ها در حال حاضر با کسی رابطه ندارد.

آدرس اینستاگرام

instagram.com/aylinveziroglu

آیلین در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده دارد.

آثار تصویری

۲۰۱۸- فیلم سینمایی Prangali Yarim

۲۰۱۹- سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) در نقش سلین

 


داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه


⇐برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو