از سیر تا پیاز اصلاح صحیح موهای پا

از سیر تا پیاز اصلاح صحیح موهای پا


منبع: نمناک

1,209

1398/4/4

10:33


برای اصلاح موهای زائد پا با تیغ بهتر است این کار را زیر آب گرم و در پایان حمام انجام دهید زیرا در این حالت موها نرم می شوند و راحت تر کنده می شوند.

از سیر تا پیاز اصلاح صحیح موهای پا

روش های اصلاح موهای پا

در اصلاح موهای پا و موهای زائد برای برخی نتیجه ی دلخواه حاصل نمی شود و بعد از اتمام اصلاح موهای زائد و خشک کردن پوست می بینید که هنوز برخی از موها باقی مانده اند و به خوبی اصلاح نشده اند. قسمتی از زدودن موهای زائد بدن مربوط به از بین بردن موی پاهاست که بسیاری از افراد از تمیز نشدن کامل آن بعد از اصلاح شکایت دارند.

برای اینکه نکات مهم اصلاح موهای زائد پا را بدانید لازم است 12 مرحله تمیز کردن موهای زائد پا را که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم را انجام دهید .

زدن موی پا

اصلاح موهای پا با بهترین روش ممکن

روش زدن و اصلاح موهای پا

اصلاح پاها در وان حمام یا زیر دوش

موهای پایتان را در زیر دوش آب گرم و یا در وان حمام اصلاح کنید تا پرز های مو بازتر شده و راحتتر کنده شوند.

اصلاح در پایان حمام

برای اصلاح بهتر موهای زائد پا تا پایان حمام صبر کنید زیرا این کار سبب نرم شدن موهای پای شما و اصلاح راحت تر آن می شود.

اصلاح پا

اصلاح موهای پا را چگونه انجام دهیم بهتر است؟

چه موقعیتی برای اصلاح موهای پا بهتر است؟

برای اصلاح موهای پای خود ، اگر در حمام وان دارید روی لبه آن بنشینید و اگر جای نشستن نیست پای خود را درحالی که تعادل دارید ، مقابل دیوار حمام بالا بیاورید.

استفاده از کرم اصلاح

از کرم اصلاح برای زدودن موهای زائد خود استفاده کنید و این کرم را در مقدار کم به کار ببرید و هیچگاه از صابون در محلی که کرم اصلاح به کار برده اید، استفاده نکنید زیرا سبب خشکی پوستتان می شود.

اصلاح قوزک پا

برای شروع اصلاح موهای پا تیغ را در مرکز قوزک پایتان بگذارید و سپس تیغ را با ملایمت به بالا بکشید.در صورت التهاب و سوزش پوستتان ، هم جهت با جهت رویش موهای پایتان تیغ را حرکت دهید و با این کار از سوزش و التهاب پوست خود دوری کنید اما شاید یک اصلاح خیلی تمیز نداشته باشید .

زدن مو با تیغ

بهترین حالت برای اصلاح موهای پا

نکاتی کلیدی برای اصلاح بهتر موهای پا

شستشوی تیغه

در هنگام اصلاح پا، تیغ را مرطوب نگه دارید بنابراین تیغه را پس از هر بار کشیدن روی پایتان بشویید.

اجتناب از آب سرد

برای اصلاح پا از آب گرم استفاده کنید و از اصلاح زیر آب سرد بپرهیزید زیرا در این صورت باعث بریده شدن پوستتان و اصلاح نشدن تمیز پا می شود و ممکن است تکه ی بزرگی از موی پایتان اصلاح نشده باقی بماند.

لایه برداری

قبل از اصلاح موهای پایتان از پوستتان لایه برداری کنید مخصوصا اگر پوستی خشک دارید بهتر است پوست مرده پایتان را از بین ببرید تا موها کمی بلند تر شده و راحت تر اصلاح گردند.

شیو موی زائد

بهترین ترفند برای اصلاح موهای پا

اصلاح موهای زائد پا و بهترین روش آن

اصلاح پایین مچ پا

زمان اصلاح پایین مچ پایتان ، پایتان را بالا بیاورید و برآمدگی روی پایتان اصلاح را کنید و سپس انگشتان پایتان را نیز هر چند وقت یکبار به تشخیص خودتان اصلاح کنید. توجه داشته باشید که پوست مچ پا به پایین نازک است و راحت بریده می شود، بنابراین احتیاط کنید.

اصلاح قسمت ران

هنگام اصلاح پاهایتان قسمت ران رافراموش نکنید . برای اصلاح این قسمت ، تیغ را بالای زانو گذاشته و به سمت بالا حرکت دهیدو این کار را تا زمانی ادامه دهید تا پاها کاملا صاف و بدون مو شود.

ژیلت برای زدن مو

چگونگی اصلاح موهای پا با تیغ

بهترین روش زدن موی پا و اصلاح موهای زائد

اصلاح محدوده ی زانو

محدوده ی زانوو قوزک پا سخت ترین قسمت در اصلاح پاهاست . در زاویه های مختلفی میتوانید زانو خود را اصلاح کنید و بعد از هر بار تیغ کشیدن، انگشتان خود را روی زانویتان بکشید تا همه قسمتهای زانو تمیز شوند.

شستن پا با آب گرم

بعد از اصلاحتان ، پایتان را با آب گرم بشویید تا کرم اصلاح از روی پایتان کاملا پاک شود . بعد از بیرون آمدن از حمام و تمام شدن اصلاحتان بلافاصله لوسیون پوست استفاده نکنید و چند ساعت تا استفاده صبر کنید. 

 

از سیر تا پیاز اصلاح موهای پا و نکات مهم آن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو