رکوردشکنی آمار روزانه مرگ بر اثر کرونا در انگلیس

منبع: برترین ها

38

1399/1/15

21:20


با مرگ نزدیک به 700 نفر در یک روز در انگلیس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، نخست‌وزیر این کشور از مردم درخواست کرد برای بیرون رفتن از خانه وسوسه نشوند.

خبرگزاری فارس: «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس روز جمعه از مردم کشورش درخواست کرد با بیرون رفتن از خانه، زحمات کادر درمانی و پزشکان جهت مبارزه با ویروس کرونا را بیشتر نکنند.

به نوشته پایگاه اینترنتی «ال‌بی‌سی نیوز»، جانسون که همچنان به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، در پیامی ویدئویی گفت با توجه به گرم شدن هوا، «ممکن است وسوسه شوید بیرون بروید و چرخی بزنید و قوانین [قرنطینه] را زیر پا بگذارید».

جانسون افزود: «از شما خواهش می‌کنم این کار را نکنید. لطفاً، لطفاً به قوانین پایبند بمانید. این کشور تلاش زیادی کرده است، از خود گذشتگی زیادی به خرج داده است و به میزان چشمگیری شیوع ویروس را به تأخیر انداخته است. لطفاً به آن پایبند بمانید».

جانسون به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا یک هفته اخیر را در اقامتگاه نخست‌وزیری در خیابان «داونینگ» لندن سپری کرده است.

او در این باره گفت: «گرچه حالم بهتر شده همچنان علائم [ابتلا به کرونا] را دارم، علائمی اندک، هنوز تب دارم. به توصیه دولت در قرنطینه خانگی می‌مانم تا علائم برطرف شوند».

آمار فوت روزانه مردم انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۸۴ نفر رسید. با این حساب شمار کلی قربانیان این بیماری به ۳۶۰۵ نفر رسید.

همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور نیز با ۴۴۵۰ مورد افزایش، به ۳۸۱۶۸ نفر رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو