دانلود Jumanji Epic Run v1.2.0 – بازی ماجراجویی جومانجی برای اندروید

دانلود Jumanji Epic Run v1.2.0 – بازی ماجراجویی جومانجی برای اندروید


منبع: دانلود ها

171

1399/1/15

21:26


بازی Jumanji Epic Run توسط استودیو بازی سازی Crazy Labs by TabTale در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد. بازیکنان در ابتدای این بازی شخصیت جانسون در فیلم جومانجی دکتر اسمولدر بریواستون را بر عهده دارند و به‌مرور و با پیشرفت در بازی می‌توانند از ۳ شخصیت دیگر دوست داشتنی این سری نیز استفاده کنند. گیم‌پلی این بازی مانند سایر بازی‌های هم سبک خود است و اضافه شدن چند حالت مختلف باعث شده تا علاقه مندان بتوانند با این بازی مدتی را سرگرم شوند.

علاوه بر امکان دویدن در ۳ مسیر، بازیکنان در Jumanji Epic Run باید با دشمنانی که در این مسیرها قرار دارند مبارزه کنند. کنترل‌های حرکتی همان کنترل‌های ثابت این سبک یعنی کشیدن انگشت روی نمایشگر در چهار جهت است و بازیکنان می‌توانند با انتخاب حرکت مناسب یا به دشمنان ضربه بزنند یا از دست آنها فرار کنند. البته روند گیم‌پلی بازی فقط دویدن نیست و بازیکنان در طول هر نوبت بازی، سقوط از آبشار و بالا رفتن از صخره‌ها را نیز تجربه می‌کنند که تنوع خوبی به گیم‌ پلی بازی بخشیده است. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

Jumanji Epic Run v1.2.0 Apk + DATA

بازی-Jumanji-Epic-Run-اندروید

info

Welcome to Jumanji!
Once again, Jumanji is in peril. The sacred Falcon Jewel has been stolen, and you’re on the run to recover it in this action-packed running game.
Run from howling hyenas, climb mountains, avoid avalanches, jump and free-fall from deadly waterfalls, and defeat anyone in your way.
Avoid dangerous animals from the game, including rhinos, vultures, jaguars, and more … watch out at all times!
Play this all-new 4D Runner Game and save JUMANJI!
Less talk, more running. Now… GO!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود دیتا

دانلود فایل نصبی – مود شده

دانلود دیتا


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو