آیا افشین عبداللهیان مجری برنامه نوروز فوتبالی کرونا دارد ؟

منبع: کولاک

110

1399/1/15

21:34


آیا افشین عبداللهیان مجری برنامه نوروز فوتبالی کرونا دارد ؟ شایعه ابتلای مجری شبکه ورزش به کرونا ویدیو سرفه های افشین عبداللهیان را ببینید. برنامه نوروز فوتبالی یکی از برنامه ثابت شبکه ورزش در ایام نوروز بوده است. در برنامه امروز که با حضور هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال روی آنتن رفت سرفه های بی پایان و خشک افشین عبداللهیان مجزی این برنامه توجه بسیاری را به خود جلب کرد. حالا این شائبه وجود دارد که عبدالهیان کرونا گرفته است!

افشین عبداللهیان متولد ۱۳۵۴ در رشت مهندس شیمی نساجی و علوم الیاف کار رسانه ای خود را از سال ۱۳۶۹ شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ تاکنون سردبیر روزنامه وزشی ابرارورزشی  است . وی کار خود را در رسانه ملی از سال ۱۳۹۰ در برنامه های ورزشی شبکه های مازندران و البرز شروع و از سال ۱۳۹۴ تاکنون نیز سردبیر و کارشناس ثابت برنامه شب های فوتبالی و نوروز فوتبالی در شبکه ورزش سیما است.

ساعت ۱۴ هر روز در شبکه ورزش، برنامه ” نوروز فوتبالی ” با دعوت از پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان فوتبال و پخش صحنه های جذاب ازدیدارهای فوتبال کشوربا هدف معرفی بهترین های لیگ بخش های مختلفی دارد و به استقبال از بینندگان خود می رود.

تهیه کنندگی این برنامه را آرش موسایی برعهده دارد. مجری برنامه: مهدی توتونچی و مجری و کارشناس ورزشی آن افشین عبداللهیان است. همچنین مجری بانوان در این برنامه هم فرشته کریمی است.

افشین عبداللهیان

افشین عبداللهیان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو