خانم بازیگری که فقط می‌خواهد ابرقهرمان باشد

منبع: ایران آرت

144

1399/1/15

23:15


جسیکا چستین بازی در دنیای رد کرده چرا که تمایلی به بازی در نقش یک انسان معمولی را نداشته است.

ایران آرت: جسیکا چستین به فهرست بازیگرانی که ایفای نقش در "دنیای سینمایی مارول" را رد کرده‌اند اضافه شد. "سی. رابرت کارگیل" نویسنده‌ی "دکتر استرنج" در مصاحبه با پادکست "جانک‌فود سینما" فاش کرده است که مارول در سال ۲۰۱۶ برای نقش "کریستین پالمر" معشوق "دکتر استرنج" با بازی "بندیکت کامبربچ" به دنبال چستین بوده است. این نقش در نهایت به "ریچل مک‌آدامز" رسید. کارگیل می‌گوید چستین بازی در این نقش را رد کرده چرا که تمایلی به بازی در نقش یک انسان معمولی را نداشته است.

کارگیل می‌گوید: "او می‌گفت: "این پروژه فوق‌العاده به نظر می‌رسد و من عاشق بازی در آن هستم. اما فقط یک بار فرصت بودن در فیلم‌های مارول و بازی در نقش یک شخصیت را دارم؛ علاوه برای باله آموزش دیده‌ام و واقعاً دوست دارم شنل [ابرقهرمانان] را به تن کنم." بهتر از این نمی‌شود پیشنهاد بازی در فیلم‌های مارول را رد کرد… می‌خواست در این فیلم‌ها بازی کند اما می‌خواست ابرقهرمان باشد، نه آن پرستار جسور."

چستین سپس در "ققنوس شوم" استودیوی فاکس بازی کرد اما آن فیلم به سختی در گیشه شکست خورد و در حالی که با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده بود تنها ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد و نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار به استودیو زیان مالی وارد کرد. "دکتر استرنج" در سال ۲۰۱۶ پرفروش شد و ۶۷۷ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت. دنباله‌ی این فیلم "دکتر استرنج در عوالم موازی جنون" نام گرفته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به گزارش 30نما، انتظار می‌رود دنباله‌ی "دکتر استرنج" اثری ترسناک‌تر از دیگر عناوین سینمایی مارول باشد. "کوین فایگی" مدیر استودیوی مارول سال گذشته تأیید کرد که شخصیت "اسکارلت ویچ" با بازی "الیزابت اولسن" در این فیلم حاضر می‌شود اما مک‌آدامز نقش قبلی خود را تکرار نخواهد کرد. کارگردانی این فیلم به "سم ریمی" سپرده شده و جانشین "اسکات دریکسون" می‌شود که در ماه‌های اخیر از پروژه به عنوان کارگردان جدا شد اما همچنان یکی از تهیه‌کنندگان باقی مانده است. کارگیل نیز در این پروژه مشارکت نمی‌کند و نویسندگی فیلمنامه به "مایکل مالدرون" نویسنده‌ی سریال "لوکی" (Loki) سپرده می‌شود.

چستین با فیلم‌هایی نظیر "آن: بخش دو" در گیشه به موفقیت رسیده و قرار است امسال در درام بیوگرافیکال "چشمان تمی فی" سرچ‌لایت در مقابل "اندرو گارفیلد" بازی کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو