حمید عسکری آنلاین در برج میلاد خواند

108

1399/1/16

10:47


خواننده پاپ پیش از شروع کنسرت درباره اجرای جدید خود گفت: اجرای کنسرت مثل بازی فوتبال می‌ماند و معمولاً بدون تماشاچی لطفی ندارد ولی این بار این لطف را دارد چرا که تماشاگران ما در خانه نشسته‌اند.

حمید عسکری آنلاین در برج میلاد خواند

سرویس موسیقی هنرآنلاین: در ادامه مجموعه کنسرت‌های آنلاین "نوروزخانه" که از هشتم فروردین در حال برگزاری است، حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ پنجشنبه‌شب 14 فروردین در سالن بدون تماشاگر مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برنامه اجرا کرد.

عسکری پیش از شروع کنسرت درباره اجرای جدید خود گفت: اجرای کنسرت مثل بازی فوتبال می‌ماند و معمولاً بدون تماشاچی لطفی ندارد ولی این بار این لطف را دارد چرا که تماشاگران ما در خانه نشسته‌اند.

او ضمن تشکر از مردم به خاطر در خانه ماندن، درباره حضور خود در ویژه‌‌برنامه "نوروزخانه" عنوان کرد: بسیاری از اطرافیانم اصرار می‌کردند که اگر می‌شود امشب کنسرت اجرا نکنم ولی معمولاً بچه‌هایی که وارد حرفه موسیقی می‌شوند دل نترسی دارند و این کمترین کاری بود که می‌توانستم در این شرایط انجام بدهم.

کنسرت پنجشنبه‌شب عسکری با یکی از آهنگ‌های قدیمی و محبوب او به نام "قسمت" آغاز شد و پس از این آهنگ بود که عسکری گیتار خود را برداشت و قطعه "باور کن" را اجرا کرد.

او در ادامه قطعات "کجای دنیامی"، "فاز فراموشی"، "رفت دلم" و "به عشق تو" را اجرا کرد تا اینکه نوبت به آخرین قطعه رسید. عسکری پیش از اجرای آخرین قطعه خود گفت: ما معمولاً کنسرت‌ها را با یک قطعه شاد و ریتمیک به پایان می‌رسانیم ولی امشب می‌خواهم یک قطعه‌ای را اجرا کنم که خودم خیلی آن را دوست دارم و می‌دانم شما هم همین حس را نسبت به آن دارید.

قطعه قدیمی و خاطره‌انگیز "آگه به تو نمی‌رسم" آخرین کاری بود که عسکری در کنسرت آنلاین خود اجرا کرد.

منصور جنید (کیبورد)، میر مهدی قاسمی (گیتار باس)، میلاد اکبری (گیتار نایلون و بک وکال)، مجتبی صناعی (درامز)، علیرضا حق جو ‌(گیتار الکتریک و نایلون)، محسن نامدار (کیبورد)، سعید صارمی (پرکاشن) و میلاد عالمی (ویولن) اعضای گروه ارکستر عسکری را تشکیل می‌دادند.

در ادامه برنامه "نوروخانه" گروه گیل و آمارد ناصر وحدتی ۱۵ فروردین، مهدی یغمایی ۱۶ فروردین، گروه ژوانا (سعد الله نصیری) ۱۷ فروردین، حمید حامی ۱۸ فروردین،، سینا سرلک 19 فروردین، گروه رستاک 20 فروردین و اشوان 21 فروردین‌ماه روی صحنه خواهند رفت.

کنسرت‌های آنلاین "نوروزخانه" با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت‌ها را به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR تماشا کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو