بیوگرافی آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین در سریال ترکی لروکس + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین در سریال ترکی لروکس + عکس و اینستاگرام


منبع: کولاک

738

1399/1/16

12:29


بیوگرافی آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین در سریال ترکی لروکس همچنین جدیدترین عکس و آدرس پیج اینستاگرام آیبوک پوسات را در این مطلب ببینید. سریال ترکیه ای لروکس در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است. یکی از نقش های اصلی این سریال «سلین سور» است که نقش آن را «آیبوکه پوسات» بازی می کند.

آیبوکه پوسات Aybüke pusat متولد ۲۵ فوریه ۱۹۹۵ در شهر آنکارا پایتخت ترکیه است. او بازیگر، بالرین و مدل مشهور بسیاری از برندهای معتبر در این کشور است. پوسات به عنوان دختر شایسته سال ۲۰۱۴ ترکیه نیز انتخاب شده است.

آیبوکه پوسات از پدری بنام نامیک و مادری بنام آسمان بدنیا آمده است. پدر و مادر آیبوکه هر دو کارمند هستند. او همچنین دو برادر دارد و خانواده مادری وی اصالتا تاتار هستند. آیبوکه فارغ التحصیل رقص باله دانشگاه حاجی تپه آنکاراست و هم اکنون بصورت از راه دور مشغول تحصیل در رشته بیزینس دانشگاه آنادولو است.

او برای اولین بار با سریال جزر و مد به دنیای بازیگری قدم گذاشت. نقش های اصلی این سریال را سرنای ساریکایا و چاعاتای اولسوی بر عهده داشتند. او پس از این سریال در سریال های های متعددی به ایفای نقش پرداخت.

آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین

آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین

یکی از معروفترین کار های او حضور در سریال قول و بازی نقش بهار است. از بازیگران دیگر این سریال می توان به تولگا ساریتاش، سرهات کلیچ و مهمت اوزگور اشاره کرد. او بخاطر بازی خوب خود در سریال قول سه بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر و یک بار برنده این جایزه شده است.

آیبوکه در سال ۲۰۱۸ و در مراسم IKU Kariyer Onursal odulleri جایزه بهترین بازیگر زن سال سریال های تلویزیونی را به بخاطر بازی در سریال قول دریافت کرد. آیبوکه در مصاحبه ای اعلام کرده است که شخصیت بهار را به شخصیت خود بسیار نزدیک می بیند.

این بازیگر ترک در سال ٢۰۱٨ به همراه بوران کوزوم نقش های اصلی سریال تپه شاهین را بر عهده گرفتند که این سریال آنچنانکه انتظار میرفت با استقبال مخاطبان روبرو نشد. او از سال ٢۰۱٩ با نقش اصلی سلین، بازی در در سریال همه جا تو را در کنار فورکان آندیچ آغاز کرده است.

سرگرمی های آیبوکه پوسات؛ رقص، بازیگری، مسافرت و آموزش پیانو و رقص به کودکان است. آیبوکه رقص باله را از ۳ سالگی آغاز کرده و پس از اینکه درس های پیانو و و باله را فراگرفت تصمیم گرفت تا رشته باله را ادامه دهد. او همچنین عاشق حیوانات است و چند حیوان خانگی در خانه اش دارد.

در دسامبر ۲۰۱۷ آیبوکه پوسات در آغاز مراسم Pantene Altin Kelebek Odulleri (مراسم اهدای پروانه طلایی) نمایشی زیبا از رقص باله خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم عوامل سریال قول و بسیاری از سلبریتی های معروف ترک حضور داشتند.

آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین + بیوگرافی

آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین + بیوگرافی

آیبوکه پوسات پس از بدست آوردن مقام سوم دختر شایسته سال ۲۰۱۴ ترکیه، قرار بود تا برای شرکت در مسابقه دختر شایسته جهان به مسابقه Alyz Henrich در فیلیپین سفر کند و با ۱۰۰ دختر شایسته جهان به رقابت بپردازد اما بدیل مشغله بازیگری نتوانست به این سفر برود.

آیبوکه علاقه زیادی به انتشار اخبار خصوصی زندگیش ندارد. او در حال حاضر مجرد است. در سال ٢۰۱٨ ادعاهایی مبنی بر رابطه عاشقانه بین آیبوکه پوسات و تولگا ساریتاش به گوش میرسید اما هر دو آن ها در مصاحبه ای اعلام کرده اند که فقط دوست معمولی هستند.

آیبوکه پس از این شایعات مدتی با جان یوجل ۳۲ ساله ( پسر دریا آلابورا بازیگر) دوست شد. در سال ۲۰۱۹ شایعاتی در مورد رابطه آیبوکه پوسات و فورکان آندیچ بوجود آمد که آیبوکه در جواب خبرنگاران، این شایعه را رد کرد. در حال حاضر خبری از روابط خصوصی آیبوکه در دسترس نیست.

پیج اینستاگرام آیبوکه پوسات

instagram.com/aybukepusat

آثار آیبوکه پوسات

٢۰۱٩ – فیلم Kapi در نقش ناردین

٢۰۱۴- سریال medcezir(جزر و مد) در نقش الیف

٢۰۱۴ – سریال O hayat benim (اون زندگی منه) در نقش زینب

٢۰۱۵ – سریال Bes kardes (پنج برادر ) در نقش زینب

٢۰۱۶ – سریال Familya در نقش سو بی اوغلو

٢۰۱٧ – سریال Soz(قول) در نقش بهار کاراسو

٢۰۱٨ – سریال Sahin tepesi (تپه شاهین) در نقش وردا اوزدن

٢۰۱٩ – سریال her yerde sen (همه جا تو) در نقش سلین سور


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو